Регулировка клапанов

Автор Ярослав, 05 Квітня 2016, 21:01:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: kipa192 від 10 Листопада 2016, 18:38:14
Я , так понял что стоит обратить внимание на сопрягаемую пару --клапан/ грибок/ внутренняя часть грибка ? Если так , то как устранить неприлегание внутри грибка ?
Вернее будет сказать Чем ?
Для этого:
- нужно при разборке сохранить парность-комплектность сопрягаемых деталей.
- после проезда в 5 тыс. км провести повторную регулировку клапанов как пишут в руководствах по эксплуатации.

kipa192

Наберусь наглости ..и спрошу . Где есть чертеж  с размерами приспособы которая ставится на головку для регулировки зазора в клапанах при помощи индикатора .

Григорий

Я собі сам майстрував, кусок шпоночного металу 10\12 по довжині головки, на неї кусок квдратної труби з зажимом для індикаторної головки і вкручений болт для зажиму в певному положенні навпроти потрібного клапану, по краях  планки приварені дві пластини з отворами для закріплення на головці на місці кріплення клапанної кришки, разів зо два користувався а потім вирішив що щупами так само і по часу швидше.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Сволочь

Да на "классике" у меня не было проблем регулировки с щупом, а на ЗАЗе как на Космиче 407- 408, один геморрой.
Уже думал об таком индикаторе, но цена убивает!
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Valeriy

Здравствуйте! У меня спереди слышиться ноющий звук на холостых оборотах, возможно ли это из-за клапанов?

Valeriy

Цитата: Salek від 11 Березня 2017, 14:52:56
Цитата: Valeriy від 11 Березня 2017, 14:33:08
Здравствуйте! У меня спереди слышиться ноющий звук на холостых оборотах, возможно ли это из-за клапанов?
Подшипник генератора?Натяжной ролик?
Буду смотреть...

Vitaliy.

Кто разъяснит из опыта, почему некоторые советуют делать зазоры несколько иные, чем 0.15 и 0.3? Что такого делает газовое топливо, что зазоры по другим законам физики работают?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Алекс

Цитата: Vitaliy. від 06 Жовтня 2018, 00:04:41
Кто разъяснит из опыта, почему некоторые советуют делать зазоры несколько иные, чем 0.15 и 0.3? Что такого делает газовое топливо, что зазоры по другим законам физики работают?
Выше температура горения ,тепловые зазоры уменьшаются ..поставил 0.25 и 0.4,на одном лишь просело за пару лет /30 т kм / до номинала
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 06 Жовтня 2018, 00:04:41
Кто разъяснит из опыта, почему некоторые советуют делать зазоры несколько иные, чем 0.15 и 0.3? Что такого делает газовое топливо, что зазоры по другим законам физики работают?
Раніше було ГБО тільки карбюраторного типу, всі так хотіли економії що суміш крутили в сторону збіднення, а там вища температура горіння. В мене на газі суміш регулюється по ДК, то літом регулював клапана через майже 20 тисяч пробігу де половина з пробігу пройдена на газі, то не можу сказати що клапана просіли. Все як і було до цього, десь зазор зменшився, десь збільшився, а десь в нормі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Немає ніякої в сторону збіднення збільшення температури, бо це прямі ознаки зменшення ккд. Навпаки температура нижче. Можлмві лише кольорові язики з штанів при сильній прогазовці і навантаженню. Кути треба збільшувати і крепко.
Є стандартний набір ручних щупів для слюсарних робіт 1мм з градацією 20 шт з різницею в 0.05мм між кожною від 0.05 до 1мм. Брав за 18 грн.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.