Провал при перегазовке

Автор Сергій75, 16 Серпня 2016, 18:16:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Владимир

Цитата: Алексей від 18 Серпня 2016, 19:57:02
Привіт питання таке. Був на компютерній діагностиці сказали що все в нормі але каже що тахометр неправильно показує На хх накомпибуло 880-900 а на тахометре 1000-1100. Як це виправити можна? І ще в кого люкс панель коли ви натискаєти на педаль газу на хх то стрілка в Вас падає нижче 1000 і потім вертаєця чи стає одразу на місце?
Тема не о Вашем тахометре.

Володимир

Цитата: Серега від 18 Серпня 2016, 14:46:56
В мене Gxx 60, якщо збільшити, чи не буде перелив бензу?
Не буде, ДК я так розумію включений, то лишнє паливо обріже, але холостий стабільніший.
Цитата: Серега від 18 Серпня 2016, 14:46:56
Чим краще почистити канал рхх?
В аерозолях є очистник карбюратора.
Цитата: Серега від 18 Серпня 2016, 14:46:56
Лямбду відключали чіплоадером? і тільки на хх?
Чіплоадер для читання-запису, чіпексплорер для правки.
Цитата: Серега від 18 Серпня 2016, 14:46:56
Якщо на газу klz 0.8, то це бідна суміш?
Ні, це дуже багата, можна орієнтуватись на напругу на ДК, став щоби була в районі 0.6-0.7.
Цитата: Алексей від 18 Серпня 2016, 19:57:02
Привіт питання таке. Був на компютерній діагностиці сказали що все в нормі але каже що тахометр неправильно показує На хх накомпибуло 880-900 а на тахометре 1000-1100. Як це виправити можна? І ще в кого люкс панель коли ви натискаєти на педаль газу на хх то стрілка в Вас падає нижче 1000 і потім вертаєця чи стає одразу на місце?
В мене як виявилось так само показує, хто бреше, мікас чи такометр не вникав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Щоб не плутався

Алексей

ну а як виправити щоб тахометр не брихав? :hysterics:

ZaVa

Цитувати виділенену а як виправити щоб тахометр не брихав? :hysterics:

АААААААААА !!!!!!!!ВЗРЫВ МОЗГА !!! :facepalm: :wacko: :lol: :clap: :download: :help: :hysterics:!!
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

кому той тахометр треба, хлопче, є вуха і здоровий глузд
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Владимир

Цитата: Алексей від 18 Серпня 2016, 21:13:38
ну а як виправити щоб тахометр не брихав? :hysterics:
Стрілку підігни! :clap:

Сергій75

#22
Дякую обом Володимирам за відповідь. Спробую настроїти хх. На бензі мені немає нічого складного, а в гбо боюся сам лізти. Просто в нас специ 2 покоління настроюють не по програмі, а на слух :), і чи не склеє лямбда ласти при клз 0,8 на газу, не хочеться ще урізати, бо й так машина тупіша на газу, ніж на бензі, і середній розхід в принципі нормальний-9/100 (для 2 покоління :) ).
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Володимир

Цитата: Алексей від 18 Серпня 2016, 21:13:38
ну а як виправити щоб тахометр не брихав? :hysterics:
Зняти стрілку і переставити, але питання в тому хто бреше.
Цитата: Серега від 19 Серпня 2016, 08:26:08
і чи не склеє лямбда ласти при клз 0,8 на газу, не хочеться ще урізати, бо й так машина тупіша на газу, ніж на бензі, і середній розхід в принципі нормальний-9/100 (для 2 покоління :) ).
Дивись на напругу на датчику, коефіцієнт лямбдарегулювання тут несе тільки інформативний характер що суміш багата. Так як нема можиливості регулювати паливоподачу, то мікас бачучи що суміш не міняється, по максимому занижає цей коефіцієнт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

ГБО2 настроюється по ШДК, або емулятору лямбда зонда.
Автомобілі є BMW і все решта

Володимир

Цитата: Fulcrum від 19 Серпня 2016, 12:29:11
ГБО2 настроюється по ШДК, або емулятору лямбда зонда.
В тому саму діапазоні як і на бензині можна настроїти і по звичайному ДК.


Якщо потрібна якась особлива суміш, то вже по ШДК.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

По звичайному ДК не відрегулюється "стоячих" 0,5 В., так як присутні пульсації вихлопних газів і напруга теж буде мінятися.  Як раз емулятор лямбда-зонда, який по феншую мав би бути на ГБО2 з присутньою та включеною робочою лямдою, показує у спрощеному вигляді (три кольори) якою є суміш. Навіть по ньому видно, що при правильній настройці світлодіод мерехтить - червоний-жовтий-зелений - відповідно - багата-стахиометрія-бідна і тільки по часу горіння певного кольору можна судити якою є суміш.
Автомобілі є BMW і все решта

Сергій75

Але ж і коштує цей емулятор 300грн, якби він ще якісь функції виконував, крім відображення якості суміші. Якщо є можливість самому продіагностувати, то може краще періодично перевіряти напругу на датчику і при великому відхиленню від норми регулювати гбо.
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Володимир

Цитата: Fulcrum від 20 Серпня 2016, 17:16:21
По звичайному ДК не відрегулюється "стоячих" 0,5 В., так як присутні пульсації вихлопних газів і напруга теж буде мінятися.
В мене на холостому відключений ДК, то напруга не дуже пульсує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

Цитата: Сергій75 від 20 Серпня 2016, 21:09:50
Але ж і коштує цей емулятор 300грн, якби він ще якісь функції виконував, крім відображення якості суміші. Якщо є можливість самому продіагностувати, то може краще періодично перевіряти напругу на датчику і при великому відхиленню від норми регулювати гбо.

Функція емулятора в його назві. Він не тільки показує суміш а й формує на сигнальний вхід ЄБУ постійний меандр різної форми в залежності від настройки, тобто обманює ЄБУ, щоб не вилазили помилки по багатій/бідній суміші і ще різні нюанси. Наприклад ауді, опелі, вольксвагени 90-х років без нього нормально робити не будуть із-за специфіки роботи їхніх бензинових ЄБУ.
Автомобілі є BMW і все решта