Регулировка клапанов

Автор Ruslan, 27 Серпня 2016, 21:23:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

поганому танцору мішає грудь партнерши, згоден, але якщо для себе і вдома то на 20 з хреном тисяч раз перевірити, а це як мінімум раз у два роки, то я думаю що щупа більш як досить. от коли цим постійно працювати, комусь регулювати то тоді да, напевно це варто уваги.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Karp

Цитата: Sergik32 від 24 Липня 2020, 10:38:59якщо для себе, то я думаю що щупа більш як досить.
Ага и двигатель понятливый и знает что для себя можно потерпеть +/- лапоть.
Только потом слёзы о прогоревших клапанах(особенно на газу).

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 10:11:22Особливо при гарячій і холодній зазари грають туди сюди в тесятих.
Вы не пробовали думать прежде чем писать!

Тепловой зазор клапана.


ВКБ я конечно понимаю что украинский язык вам родной,но то на каком бы пишите это даже не суржик.

ВКБ

"Зазори" малось на увазі...зір підводе і малі кнопки. Все життя вчився в російській школі. Але в німеччині німецький, в польщі польський, в україні український як мінімум морально повинен бути. З суржиком борюсь звісно, проскакує.
Навіть в суді , є конкретна процесуальна стаття в ЦПКУ і КСАУ, ГПКУ та КПКУ, технічні незначні помилки не мають значення по суті вирішення спору у разі ідентифікування належно предмет спору чи будь якого об.єкту чи суб.єкту.  Так що за помилку вибачаюсь, сам не люблю, але Ви все зрозуміли про які обставини з рухом зазорів я писав.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Karp

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 11:31:48"Зазори" малось на увазі...зір підводе і малі кнопки.
Очки не пробовали!
Ну или https://u.to/nJklGQ



Хотя в вашем случае.........
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=16527.msg543857#msg543857

ВКБ

Якщо я іду по коридору і строчу...ні клавіатура ні окуляри. Скоріше не зір , а постійний поспіх, а також корекція андроїда, відповідно і неуважність ...відволікання і шарпання на робрті.. І так чудо що в паузах можна писати без компа...де небуть, в т.ч. і на параші.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Не пишіть багато - пишіть коротко, по суті. Менше помилок.
Ще повертайте смартфон горизонтально, буде більше клавіатура.
Я теж читаю тільки розбірливі слова і так як текст покручений, то швидким темпом з якого мозок щось складає по суті. А буває і не находить суті...
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Kudrik

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 13:19:20..., а також корекція андроїда,...

Уберите птичку в поле "Автоисправление текста"

Если печа́таете с клавиатуры гугль, то когда пишете ответ... откройте страницу настройки клавиатуры.
Это такой значек цветочек/звездочка.
Далее нажмите на строку "Исправление текста" и уберите птичку в поле Автоисправление

Теперь клавиатура больше не будет подсовывать вам слова, без вашего ведома....

Алекс

Цитата: Buzyan від 26 Квітня 2018, 21:53:53
Я с Гбо даю увеличенные зазоры шоб на горячем моторе шелестели. По трассе при наличии знакомой хорошей дороги считаю необходимым "прогнать масло по трубам""  и даю педаль в пол. 150 бежит.
А ведь спорил со мной когда-то  :psih:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: Сволочь від 23 Липня 2020, 16:33:36
У меня тоже есть такая мысля. Но все упирается в отсутствие такого девайся и банальной лени.
Может быть у старых мотоциклистов -они этой херней ВМТ определяли
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

vladishtm

Люди добрі виручайте  :wacko:  :wallbash:
Ось з двох книжок (ЗАЗ та Ранок + і ще в одній  так само як в Ранок) регулювання клапанів.
Я зробив як на верхній частині (це як в Ранок) і так воно наче логічно.[/b]

Хоча я просто тоді не звернув увагу,  що є варіант як вказує ЗАЗ.
І кому вірити.  :wallbash:  Чи я чогось не додивляюсь і воно однакове? :dunno:

Spoiler
[close]

Взагалі питання вилізло з такого.
Мені не подобається зависокий  розход. (ну ніяк не нижче 7,5/100). Подумав, як варіант, якщо я не вірно регульнув клапани (зажав, зменшив впуск), теоретично тиск в ресивері  буде завищений по ДАД (двигун як би буде брати менше повітря), і подача палива звісно буде братися з більш високої поверхні на одних і тих же обертах.
Хотів перевірити як регульнув клапани і вот роздивився таку науку в книжках :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ось і третій рим вказує робити регулювання клапанів так як я робив
Spoiler
[close]

А от про збільшення/зменшення зазорів, то навпавки від ходу моїх МІслей, я не правильно думав.
Мені наче як треба пробувати зменшити зазор впускних.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Я не cпеціаліст, то як на мене це одне й те саме тільки одні починають з 1го циліндру, а інші з 4 го.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 07 Травня 2024, 11:00:57Я не cпеціаліст, то як на мене це одне й те саме тільки одні починають з 1го циліндру, а інші з 4 го.

Та я теж не спеціаліст. БАзове у нас
ВМТ це ноль =0 градусів і в верхній точці ВМТ 1й та 4й циліндри.
ВМТ- ноль задаються однозначно і чітко датчиком колінвала  по зубчикам.
попарний всприск (немає дачика фаз),  попарно запалення,
і між впуском і випуском кожного циліндра 3*180=540 полних градусів.
Теоретично можно мабуть і з четвертого циліндра починати.

Та я не можу скласти до купи те що на першому (Ранок), бо ВМТ це = 0 ну або 360 (можливо)
А на первій схемі (Ранок) впуск на ПЕРШИЙ через 180град  :dunno:  після ВМТ
 (ну і на ЧЕТВЕРТИЙ в них фактично через 180град (точка 540) після ВМТ яка могла бути на 360град  :dunno:
Тобто навіть якщо вони почали з четвертого то впуск не на 360 а на 540, тобтотеж
здвинутий на 180 градусів від ВМТ (яка на 360.).


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

А не простіше міряти зазори на тих клапанах, кулачки яких візуально підняті в протилежну від клапана сторону? При цьому "перегортаючи" колінвал кожні 180 градусів (як пишуть абетки). І не заморачуватись над "різнописом" в тих абетках.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Kudrik

Цитата: igo61 від 08 Травня 2024, 21:23:34А не простіше міряти зазори на тих клапанах, кулачки яких візуально підняті в протилежну від клапана сторону? При цьому "перегортаючи" колінвал кожні 180 градусів (як пишуть абетки). І не заморачуватись над "різнописом" в тих абетках.

в принципе, конечно можно. Ведь "затылок" кулачка, на всех машинах мира - конечно круглый/полукруглый т.е.одинакового радиуса(на данном авто).
Но этот метод будет работать безукоризненно - только при идеальных/заводских зазорах "р/вал - постель р/вала". Заводской зазор там обычно 0.05 мм
А вот когда р/вал, на изношенной гбц начинает болтаться в постелях - тогда и масло.зазор в шейках может доходить до 0.20 мм и более.
А вот тогда(при регулировке клапанов) - тут может сыграть свою роль - именно как повернут затылок кулачка(и куда, в этот момент смотрит носок кулачка).
Я в том смысле - что тогда на люфт р/вала(в постелях) - начинает влиять сила от смежных пружин сильно нажатых/открытых клапанов.
И при таком раскладе - если смотреть чисто теоретически - то выплывет(может быть) такая картина.
Мы поставили кулачёк строго вверх(и отрегулировали зазор клапана) . А когда далее начнём ещё крутить кулачёк. Ну почти до положения, что кулачёк уже наближается к коромыслу - то в этот момент, может так статься, что повторно измеренный зазор клапана - может статься больше(или меньше) нормы на целых например 0.10 - 0.15 мм....

Это мои личные наблюдения. В авто литературе про это нигде не встречал....