Как подключить генератор 97т.3701

Автор олег32, 13 Вересня 2016, 22:33:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

олег32

Всем доброго времени суток. Накрылся генератор,и я сегодня купил новый херсонский 97т.3701 . крипление переделал. Но теперь не знаю как подключить :(....на старом было две клемки,одна под гайку,и ещё один контакт который не перепутаеш куда втыкать :) на этом есть один под гайку и ещё два D и D+....... И что мне с ними делать?я не электрик....и далёк от этого.... Кто-то ставил? Подскажите плиз!!!

Fulcrum

Тепер зрозуміло, а то в іншій темі я думав, що у Вас генератор старого типу. Підключаєте збудження на клему D+ ну і силовий відповідно на шпильку.
Автомобілі є BMW і все решта

Володимир

Цитата: Fulcrum від 14 Вересня 2016, 01:10:48
Тепер зрозуміло, а то в іншій темі я думав, що у Вас генератор старого типу. Підключаєте збудження на клему D+ ну і силовий відповідно на шпильку.
Там ще треба дивитись на тип регулятора, в мене з рідним підключалось на одну клему, а коли поставив регулятора з хвостом то на іншу. Якщо пам"ять не зраджує, то якщо регулято без хвоста то на D-, а якщо з хвостом, то на D+, бо з тим регулятором просто не буде клеми D-.

Можу і помилятись, бо міряв РР вже дуже давно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег32

http://zaz1102.blogspot.ru/2011/02/973701-tavria-generator-ot-sensa.html?m=1Смотрел эту ссылку что-то понял...но не всё. Мне не хватает фото. Вот мой старый и новый

Володимир

В даному генераторі що на фотках, то підключати до "D". В регуляторі з хвостом тої клеми на регуляторі нема, то там підключати до "D+".

олег32

Просто подключить и всё? И не надо не чего переделывать???

Володимир

Цитата: олег32 від 14 Вересня 2016, 10:50:31
Просто подключить и всё? И не надо не чего переделывать???
Так. Хоча підозрюю що в даному генераторі клеми "D+" і "D" тупо з"єднані в самому регуляторі.

олег32

олег32

Так как мне быть?.... Что делать???

олег32