Термостат ланос 1.4

Автор Володимир, 26 Грудня 2016, 12:35:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

егеж, з блока виходить тройник, товста на печку, а відросток на дросельку, потім з дросельки виходить і врізається в патрубок з бачка.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Раджу тобі зробити як в мене, штуцер в проставку чим товстіший, і патрубок від штуцера прямо в сопілку. Бо рано чи пізно надумаєш ставити газ, то підключиш в розрив редуктора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

А чому там робити підігрів редуктора? В мене зроблено між впускним колектором і карбом і ніяких проблем з підігрівом не маю та і шланги набагато коротші. Редуктор стоїть біля правої стойки.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

ну з газом не знаю чи буду ставити, дорого. ну на рахунок штуцера грубшого то це добра ідея, може і зроблю.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Григорий

В мене штуцера під шланг на 10 мм. і все добре.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

у мене зараз тоже, зовні 10мм внутрянка 6мм, в термосі отвору немає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Григорий від 28 Грудня 2016, 11:40:57
А чому там робити підігрів редуктора? В мене зроблено між впускним колектором і карбом і ніяких проблем з підігрівом не маю та і шланги набагато коротші. Редуктор стоїть біля правої стойки.
На 4-му поколінні редуктор малий, його можна поставити в цьому місці. 1 метр тосольного патрубка вистарчає для підключення. І так як весь малий круг іде через редуктор, я в будь який мороз двигун грію газом.



Цитата: Григорий від 28 Грудня 2016, 12:00:25
В мене штуцера під шланг на 10 мм. і все добре.
Я пробував в патрубок вставляти жиклер на 9 мм щоби більше циркуляції дати на пічку, пічка краще гріти не стала, але по бортовому було видно що температура не є така стабільна. При 12 мм зимою було стабільно 85 градусів, літом 88 градусів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а який то там хомут на шлангу товстішому, точніш, який діаметр шланга, той що з бачка в сопілку йде. треба хомути нормальні купити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 28 Грудня 2016, 15:41:20
а який то там хомут на шлангу товстішому, точніш, який діаметр шланга, той що з бачка в сопілку йде. треба хомути нормальні купити
Внутрішній діаметр патрубка 18 мм, додай ще на товщину патрубка.

На одній фотці видно розмір 15..25, але треба брати товстіший, бо наскільки пам"ятаю що йшли такі хомути впритик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

нарешті дійшли руки до машини, поставив диска 1мм до крильчатки генератора, щоб краще продувався, і заодно промазав підшипники, бо шуршати починали, майже сухі були. а потім добрався до СО. злив стару жижу ржаву з блока і радіатора, поки не промивав. потім зняв патрубки і термоса, зняв лійку з блока і попшикав на шпильки, простукав трошки, вони там чорні і ржаві, якого милого не знаю, но корозія на них є, одну зірвав і на тому моє бажання далі робити пропало. тепер як її висвердлити то хрін його знає, ВУТ заважає туди долізти. Ну там місця просто здець. чого вона так закисла та шпилька одна і друга то не можу зрозуміти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

ПРобувать наварить гайку на шпильку і викручувать з іншою так само. Я в себе так і не викрутив, то висверлював і нарізав більшу різьбу ( вже на пам"ятаю яку ) і садив на різьбовий клей.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

обрізало по самий блок, доварити нічого не получиться, буду пробувати свердлити 6,7 і потім нарізати різьбу М8. от тіко мішає вакуумник
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Лютого 2017, 22:55:59
тепер як її висвердлити то хрін його знає, ВУТ заважає туди долізти. Ну там місця просто здець. чого вона так закисла та шпилька одна і друга то не можу зрозуміти.
Я в себе чи ГТЦ від"єдував від ВУТ чи ВУТ повністю знімав, не пам"ятаю, потім поступово висверлював шпильку до діаметра 6-7 мм і різав в шпильці різьбу, головне перший отвір зробити точно по центру. Потім не забудь магнітом позбирати стружку з двигуна, бо як знімаєш/ставиш ДПКВ, то він ту всю стружку збирає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ти тоже в себе обірвав?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Лютого 2017, 14:17:59
ти тоже в себе обірвав?
А ти думав я чого тобі радив гріти ГБЦ? Одна відкрутилась легко, а друга, навіть не встиг прикласти зусилля до ключа облетіла.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion