Термостат ланос 1.4

Автор Володимир, 26 Грудня 2016, 12:35:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

феном я її не прогрію, а різаком тоже стрьомно, і сама хренова це та що біля випускного колектора, да вони обидві чорні і в корозії, такщо там їх не реально викрутити просто, я мідним молоточком обстукував, але різьба забивається, тепер плашкою поправлю і накручу гайки і обстукаю ще раз. ну ще одна осталась та що нижче, от якби ще зняти ту приблуду з модклем запалення і взагалі весь привід з розпредвала, датчика я зняв щоб не обламати, але місця реально мало.
Салек, а я дивлюсь на фото в цих шурупів права різьба, а повинна бути ліва, ну я такі бачив, хіба може це для лівих різьб. А як вони в реальності, вони тверді, не скручуються?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

МОжна спробувать прогріть оттакою горілкою -
До другої шпильки можна спробувати приварити гайку - буде за що крутити і прогріється сама шпилька.

З.І. Я процедуру висверлювання робив на знятому двигуні . . . Було легше . :)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

а навіщо гайку варити, їх дві і так вистачає шоб зірвати шпильку заподліцо з блоком. ну і шпильку гріти не можна, а тільки корпус навколо. Ну на знятому моторі чи ГБЦ то там би я відкрутив полюбому, а тут, де руки не влазять і місця мало, от тут то тра якось пожужати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

При приварювання гайки ти прогрієш і саму шпильку  і прогріється корпус ГБЦ.
Ну а якщо і зірветься шпилька . . . То тіки сверлить.
При прогріві більше шансів на те, що шпилька викрутиться.

Все рівно тобі вже відступати нікуди. :)
"Лед тронулся" . . . .
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

да, лід тронувся і я мозгами, так не люблю коли щось ломається, іменно те, що моглоб і працювати і туди не тра було і лізти. Але маємо те що вже маємо, зроблю полюбому, раз уже почав то тра робити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Лютого 2017, 22:46:27
а навіщо гайку варити, їх дві і так вистачає шоб зірвати шпильку заподліцо з блоком.
1 прокалиш шпильку і можливо вигорить різбовий герметик.
2, коли гайку приватити, то шпильку будеш крутити торцевим ключем а не ріжковим, якщо крутити торцевим, то там шпилька в основному працює на кручення, а якщо ріжковим, то ще і на злом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну вже не приварю, бо нема дочого, буду свердлити отвір і туди попробую забити якогось мітчика заточеного на конус, а може клапана обкую, коловне щоб грані гарно в метал врізалися. одне що там мене мучить так це ВУТ, і знімати не хочу бо тормоза пропадуть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 08:11:54
ну вже не приварю, бо нема дочого, буду свердлити отвір і туди попробую забити якогось мітчика заточеного на конус, а може клапана обкую, коловне щоб грані гарно в метал врізалися.
Я в себе наскільки пам"ятаю, середину розсверлив, а потім мітчиком М8 нарізав в шпильці різьбу, то її мітчик і злущив.
Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 08:11:54
одне що там мене мучить так це ВУТ, і знімати не хочу бо тормоза пропадуть
шуруповертом попробуй, він короткий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

шуриком пробував не влазить, ну він у мене мережевий. ну якось буду пробувати. А от оті екстрактори то штука класна, тільки дійсно стрьомна, бо якщо обломиться(а мені в такому ділі везе) то вже потім треба нову ГБЦ шукати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитувати виділенену вже не приварю, бо нема дочого,
Так ти й другу шпильку відломив ????
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

ні, обломав одну, рассссстроївся і пішов в хату, а на те все возложив метиза. не було вже настрою щось творити, да і холодно було. злив тільки всю охлаждайку ржаву, так і висить поки відро під машиною. бачок знов потік, і не давно ж його міняв, гавно таке пластмасове не потрібне, треба напевно з лайноса брати або фольцовського шарика.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 08:43:57
шуриком пробував не влазить, ну він у мене мережевий. ну якось буду пробувати. А от оті екстрактори то штука класна, тільки дійсно стрьомна, бо якщо обломиться(а мені в такому ділі везе) то вже потім треба нову ГБЦ шукати.
Я би екстрактор в даному випадку не пробував, якби в чугунному блоці то так, а тут якщо ненагружена шпилька не викрутилась, то потім коли ти її ще й розтиснеш екстрактором, то вона ніяк не викрутиться. Краще сверлом поступово сверлити до стану фольги, потім мітчиком вона знімається.

На рахунок ВУТ то відкрути він нього ГТЦ і від"єднай, а потім відкрути ВУТ від кузова і він має впасти вниз, тоді буде місце на дрельку.

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 10:21:23
ні, обломав одну, рассссстроївся і пішов в хату, а на те все возложив метиза. не було вже настрою щось творити, да і холодно було. злив тільки всю охлаждайку ржаву, так і висить поки відро під машиною. бачок знов потік, і не давно ж його міняв, гавно таке пластмасове не потрібне, треба напевно з лайноса брати або фольцовського шарика.
Під наш бачок потрібно знизу щось підставляти щоби не було зазору між кузовом, і добре прижимати зверху щоби його не роздувало, бо інакше він тріскає на ребрі жорсткості.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Роби як каже Володимир.
Я б спробував би всеж наварити гайку на ту шпильку, що обломилась, якщо є сварка.
Хоч і відломилась при самому тілі ГБЦ, приставляєш гайку зверху залишку шпильки і з середини гайки приварюшся. Спробуй.
А з приводу бачка - в кришці де клапана виріж декілька витків більшої пружини щоб зменшити її зусилля. Таким чином буде менший тиск в системі.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

ну варити то є чим, але буду свердлити і нарізати різьбу. Під бачком лежала підкладка і він притиснутий був, ну такий уже у нас важкий тягар ота славута.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 12:56:36
Під бачком лежала підкладка і він притиснутий був, ну такий уже у нас важкий тягар ота славута.
В мене тоненька дощина під бачком, і зверху під кріплення підставив смужки пластмаси, бо інакше його роздуває на м"ячик.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion