при разгоне скачет как козлик

Автор alex911urist, 15 Квітня 2017, 23:47:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

ну прошивки дивилися то вроді все в нормі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 21 Квітня 2017, 09:47:35ну прошивки дивилися то вроді все в нормі
Тобі треба для початку ДПКВ глянути на рахунок стружки, тому що сигнал з чистого датчика має такий вигляд



А з грязного такий, і тоді запалювання і вприск може відбуватись де завгодно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну цього графіка я напевно не сарєв. завтра зніму і почищу, може там і грязно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

alex911urist

Замінив дпдз, ситуація без змін.
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

ZaVa

А діагностику робив ? Що пише ?
Яка котушка встановлена ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

alex911urist

Діагностика показує, що все в порядку, Думаю якби котушка чи провода, то і на газу були б глюки, А так від ГБО  все нормально
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

Sergik32

так от так і показує, що все в нормі, але дьоргає. ну ще звичайно діагностун може не кумекає по датчиках і не знає який повинен бути графік роботи, а це 100% що так є, бо він не може знати всі графіки і таблиць у нього немає. так на вигляд все в нормі а чого смикає, то один тільки розробник цього ЕБУнутого авто знає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

alex911urist

Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 15:07:58
ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
Тиск в рампі 2,7. При зажатій обратці манометр шкалить. Записався стенд почистити форсунки
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

YUKON

Цитата: alex911urist від 25 Квітня 2017, 14:19:19
Діагностика показує, що все в порядку, Думаю якби котушка чи провода, то і на газу були б глюки, А так від ГБО  все нормально
Цитата: alex911urist від 25 Квітня 2017, 15:24:22
Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 15:07:58
ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
Тиск в рампі 2,7. При зажатій обратці манометр шкалить. Записався стенд почистити форсунки
Я думаю, що діагностика все одно б виявила пропуски запалення якби були забиті форси!
Десь в іншому собачка порилась! Хоча почистиш скажеш!
На ущільнювальних кільцях ніде немає підсосу повітря? Перевіряли чи ні?

Володимир

Цитата: alex911urist від 25 Квітня 2017, 15:24:22
Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 15:07:58
ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
Тиск в рампі 2,7. При зажатій обратці манометр шкалить. Записався стенд почистити форсунки
Це на холостому чи не запущеному двигуні?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Це на холостому чи не запущеному двигуні?

Додам. Потрібно міряти на робочому ( працюючому ) двигуні.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 18:36:42
Це на холостому чи не запущеному двигуні?

Додам. Потрібно міряти на робочому ( працюючому ) двигуні.
Нема різниці як міряти, просто треба знати як було поміряно, тому що тиск різний що на ХХ що на непрацюючому.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

хто пам'ятає, яка там різьба, на тому золотнику?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON