Славік 1.3 гбо

Автор pavser, 08 Червня 2017, 21:15:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

pavser

Купив я собі Славіка за 800у.е стан сиредній но на ходу і на газу. Сподіваюсь з вашою допомогою я її всю відремонтую.
Коротко про Славіка 2004 рік Сірий металік  :) пробіг незнаю бо непрацює спідометр та як мега люксова панель то після невеликої діагностики потрібно змінити дачик швидкості. Машинка почала гнити є малі дирочки в порогах, здуття краски, сколи, царапини. Шини почті лисаки, но їздить бодро на газу і ціна))) кращого пока не находив.
Недоліки які потрібно усунути
Буксує сцепленія походу бо коли рушаєш на першій газку до 2000-2500 а вона дьоргається і глохне(((
Невтикається задня передача їзжу постійно так щоб обійтись без задньої(((
Непрацює підсвітка приборів но це не так важно((
Потрібні нові шини(((
Хотелка.
Поварити підкрасити.
Поставити музику (да да я їзжу без музики(((()
Замінити амортизатори (не горить просто вона чомусь жостка як табурет не комфортно)
Замінити редуктор гбо бо якийсь стрьомний стоїть.
Фото викладу пізніше)))



Григорий

З покупкою і як говориться " ні жезла ні цвяха в дорозі" Допиши хто і звідки та про авто також.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Aryan

#2
Цитата: pavser від 08 Червня 2017, 21:15:57
Буксує сцепленія походу бо коли рушаєш на першій газку до 2000-2500 а вона дьоргається і глохне(((
Невтикається задня передача їзжу постійно так щоб обійтись без задньої(((
Потрібні нові шини(((
Замінити амортизатори (не горить просто вона чомусь жостка як табурет не комфортно)
Замінити редуктор гбо бо якийсь стрьомний стоїть.
1. з написаного не схоже що зчеплення, бо якби буксувало то після інтенсивного впливу на акселератор мотор би збільшував обороти а авто ні. Негайно перевірь вільний хід зчеплення! Нажми пальцями ричаг зчеплення (той що під капотом на картері зчеплення) хід до упору повинен бути 4-5 мм. Якщо менше чи немає зовсім то зчеплення буксуватиме і вижимний підшипник дуже швидко зноситься (бо постійно працюватиме а на це він не розрахований)
2. Щоб увімкнути задню треба повністю зутинитись. Враховуй це і сам зроби висновок.
3. Що до шин то це тема релігії і вирішувати самому!
4. Жорсткість підвіски не означає що не працюють амортизатори, може наслідки горе-тюнінга попередника, треба вирішувати індивідуально.
5. Дай фото редуктора. Яке обладнання: 2 чи 4 покоління (форсунки газові є)?

Заповни свої дані!

pavser

Редуктор Атікер 90 KW но вакумний, тосол підтікає вінт холостого відсутній повністю тай вигляд в нього стрьомний важко заводиться но їздить не погано.
А коробка напевно куліса бо деколи щоб включити першу потрібно через другу і на першу но можливо і сцепленія може махати мозги.

Aryan

Цитата: pavser від 08 Червня 2017, 21:53:35
деколи щоб включити першу потрібно через другу і на першу но можливо
Це ти маєш на увазі під час руху чи на стоячому авто?

Aryan

На редуктор продаються ремкомплекти і комплектуючі ГБО, а підтікати може банально на патрубках чи на пласмасових штуцерах. Якщо в редукторі пласмасові штуцери (Трубки на які одягаються тосольні шланги) то вони ущільнюються в корпусі редуктора гумовими кільцями, які коштують копійки, та й пласмасові штуцери теж недорого.

Aryan

О ти з Камянця Подільського!
Я задав питання в розділі: Slavuta-club.info » Курилка » Общий форум » Эх дороги
Якщо знаєш, підскажи?

pavser

Та я далеко не їзжу Максимум на дачу 36км від міста.
І хтів признатися це в мене перше авто тому я особо без опита в дальні поїздки)))

pavser

Передачі погано переключаються в русі і хід ричага великий, коли переключаєш то рукою відчутний люфт в кулісі тому як варянт настройка а бо ремонт куліси.

Aryan

В русі 1 передача вмикається погано на багатьох авто.
   По перше це особливість роботи КПП, бо синхронизаторам важко зрівняти вуглові швидкості що дуже сильно відрізняються! Спробуй після вимкнення 2 передачі відпустити а потім знову вижати зчеплення,1 легше вмикатиметься. Якщо швидкість досить велика і треба увімкнути 1 передачу зроби перегазовку - добре газни на нейтральці, потім вижми зчеплення і спробуй увімкнути 1 передачу, цим ти зрівняєш вуглову швидкість шестерень між собою.
   По друге на моїх бувших Тавріях, Славутах і зараз на Віді 1 передача теж вмикається в русі гарно тільки на досить малій швидкості.
   Тому вироби звичку 1 вмикати щоб зрушити з місця або коли ледь рухаєшся, якщо можна увімкнути 2 і авто нормально їхатиме то може й не потрібно вмикати 1. З часом навчишся і звикнеш до свого авто.
   Гарним водієм не народжуються, і важко навчити цьому іншого, Вчися  аналізувати кожну всою дію, і наслідки. І з часом розумітимеш  і відчуватимеш швидкість при якій можна увімкнути певну передачу.
   Я так розумію що тахометр у тебе наявний - старайся довго не їздити на обортах двигуна менше 1700-2000 об/хв. на 3-5 передачах!

Sergik32

З покупкою, але отако я прикинув, що ти вкладеш туди ще баксів 200-300 щоб довести її до ладу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

st0kaN

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2017, 22:57:16
вкладеш туди ще баксів 200-300 щоб довести її до ладу.
в лучшем случае
Metalcore 4ever

YUKON

Вітаю з бортовиком, з покупкою авто. Запитуй, допоможемо! Фотки канєш виложи!
Почни з діагностики двигуна - перевір компресію і тиск масла! Качни в тирнеті основні характеристики і порівняй!
Якщо двигун норм то тік тоді замінюй щеплення і то я його правильно перевіриш. Щеплення бери тік Сенсовське Валео в зборі (корзина, вижимний підшипник ,диск). Заміниш на Сенсовське тобі ж краще буде.
Первірка щеплення (праильна) - 50 км/г на 4 передачі - педаль газу в пол - якщо оберти збільшуються, а авто пропорційно збільшенню обертів не набирає швидкісті - заміна.
Стійки - тік вставки і то на перед - Каяба. Задні просто бери робочі але нові. Але при цьому щоб пра вильно їх вибрати, треба брати людинку яка шарабанить як правильно працюють стійки. Сам поки ти не вибереш нормальні.
Резина для Славути тік по грошах - оптимально, на мій погляд - Преміорі Салазо, Білшина АртМоушн.
КПП - По переше треба відрегулювати передачі відповідно до вказівок заводу. Даж після цього 1-а на ходу буде тупити - перегазовка тобі в допомогу.

pavser

Aryan дякую за підсказку дійсно небуло вільного хода, підрегулював і все тіп топ))) і надиво незнаю чуму но передачі почали лехше втикатися і задння працює))) не тримала холостих на холодну і на гарячу могла заглохнути вилічив дивним методом (підсказав знайомий) бутилку від води 0.5л. вирізав горлишко і надів на шланг воздушного фільтра задушив трошки но робити стала краще (я сам довго сміявся з поради но факт є факт)

pavser

 :)питаня не горить підсвітка приборки перевірив тестиром від кнопки до колодки в мега панель(якщо не помилився проводами) то працює а лампочки не горять, лампочки перевірив світять а на панелі ні вивод потрібно розбирати приборку но боюсь що не зберру хтось мав схожі проблеми?