Прогрів редуктора Евро4

Автор Игорь, 19 Червня 2017, 23:16:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Игорь

І так поставив на свою сволоту газ.  Блок Stag4 eco, форсунки Valtek 30 3 Om, редуктор томасето аляса AT-09, бак в салоні на 60л.

Поки з замічених косяків неправильно прорахував дюзи на форсунки. Отвори просверлив на 1.9 мм. Виявилось зажирно. Блок не може вийти на адекватний множник. Но не суть...

Суть така в параметрах блоку подача газу вмикаєтся в мене при температурі 40 градусів.Так от, щоб прогріти редуктор на авто в середньому йде хвилин 7-8. Це довго...

Є якісь ідеї стосовного цього?
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

ВКБ

У мене дирки 2мм - вийшов на налагодження, коеф 1,2.
А ставив другу на Вольво 460 - 1993 р.н. обємом 2л, то дюци були 1,5мм, свердлити він відмовився, сказав давай якось так настроїмо. Ну то теж настроїли коеф. 2,4 - машинка ожила - стріляє старичок.

У мене настройка на 30 градусів і 5 сек. затримка. Норм і взимку.


Ідея така, електроклапан на тосол і примутить до електроклапану газу, а в редуктор мтюхать спіральнакалу , одну малу на 220В, щоб від розетки, іншу втулить маленьку на 12В. від АКБ. Погрів на електриці коротко, увімкнув газ, подиркав до 40 і воно відкрило і клапан тосолу і газовий одночасно. :) Ну або мутить трубку від вихлопів через редуктор через якусь рубашку обігріву чи що.
Та не замарачуйся, все там нормально, зимою тільки 250-300 грам треба. А літом 30-50 грамбензу і газ умикається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

$lavka


ВКБ

Цитата: $lavka від 20 Червня 2017, 00:00:16
Можно поставить 30*

ТА й я кажу 30 працює. Славка, нещодавно бачив як я драконив над МАР датчиком, зараза вмер. Ціна ремонту вийшла 150р. Китай допоміг.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Aryan

Цитата: Игорь від 19 Червня 2017, 23:16:36
Так от, щоб прогріти редуктор на авто в середньому йде хвилин 7-8. Це довго...

Є якісь ідеї стосовного цього?
Дай конкретні відповіді:
1. Як довго прогрівається двигун до відкриття термостата? Літом і зимою?
2. Трубка відводу повітря з радіатора в верхню частину розширювального бачка знаходиться в радіаторі зліва (біля великого патрубка) чи справа?
3. Як підключено підігрів редуктора, опиши?

Игорь

Цитувати виділенеЯк довго прогрівається двигун до відкриття термостата? Літом і зимою?
Літом 7-8 хвилин на холостих до 85. Зимою хз...

Цитувати виділенеТрубка відводу повітря з радіатора в верхню частину розширювального бачка знаходиться в радіаторі зліва (біля великого патрубка) чи справа?
Справа

Цитувати виділенеЯк підключено підігрів редуктора, опиши?

Викинув кран пічки і  через тройник на 16мм. підключив вхід на редуктор. Вихід з редуктора підключив врізавшись паралельно виходу пічки також через кутник 16мм.


Цитувати виділенеУ мене дирки 2мм - вийшов на налагодження, коеф 1,2.

В мене коєфіціент на фазованому вийшов 1 і графік падає до 0.8
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Aryan

Я так розумію що кран викинутий і антифриз постійно циркуцює через пічку? І також через редуктор?

Зараз літо, стартуєш на холодну, Скільки треба проїхати км. чи метрів щоб увімкнувся газ ?

Игорь

Так пічка маслає постійно. Десь коло 3-х км.
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Aryan

3 км це багато, вечером напишу свій досвід, а за сьогодні треба впевнитися що рідний термостат працює.

ZaVa

Дюзи завеликі. Потрібно або 1,7 або 1,8, тиск в магістралі від 1 до 1,3,  вже потім починати настроювати блок.
Після настройки виставити температуру переходу 20 і зробить коригування по температурі та тиску газу.
Вертай назад кран пічки, бо довго будеш грітись до 40 градусів.

В мене блок Ку бокс плюс, перехід на газ відразу після пуску двигуна налаштований на 20 градусів.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Все одно налагодив я по лямбди, бачу трохи бідненька, а на холодну мікас сам дає багатеньку - тай ладно. Тобто в середньому біля одиниці, просто в мене при 0,8атм. буде час менший відкриття але не в загнаних мінімальних межах, бо ХХ держе прекрасно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Игорь від 19 Червня 2017, 23:16:36
Суть така в параметрах блоку подача газу вмикаєтся в мене при температурі 40 градусів.Так от, щоб прогріти редуктор на авто в середньому йде хвилин 7-8. Це довго...

Є якісь ідеї стосовного цього?
Я свій не грію, запустився на безині, через кілька секунд включився газ і вперед, зимою тільки прогріваюсь на газу до 25 градусів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion