Коротить в районі роз'єму на мозги

Автор Андрій, 15 Серпня 2017, 21:23:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Вийшла така ситуація цікава.
Їхали в гараж до мене з товарищем на його славці, радіатор поміняти.
В якийсь момент авто заглохло, чєк не горить, насос не працює.
Перегорів запобіжник живлення та ЕБН.
Дякувати богу до гаража пів кілометра, привезли на тросу.
Вийняв реле ЕБН, те саме.
Горить запобіжник моментально.
На релюшці живлення є контакти:

   1

2     3
   4

Контакти два і три ідуть на обмотку живлення реле, а 1 та 4 комутуються (цифри вимишлено написав).
1 від мережі, 4 іде на схему інжектора.
Контакт 4 мав пряме закорочення на кузов (мультіметром перевіряв).
Взагалом, методом пошуків, від'єднав фішку від ЕБУ, прозвонка замовкла, кортке пропало.
Одяг фішку заново, немає КЗ, почав дьоргати фішку - почало прострілювати коротке.
Що виявилося - якщо фішку потягнути на себе (у бік пасажирського сидіння), то іде пряме коротке. Якщо фішку навпаки відтиснути у бік фар, коротке пропадає...
А авто до цього бували неясні перегорання цього запобіжника.
Видимо десь на ямах трухає і закорочує.
Хтось щось чув таке побідне, як з цим боротися?


[img]http://s

ZaVa

Пере самою фішкою до Мікаса в жгуті чи 4 чи 5 "скруток". МОже бути проблема там. Розібрать, перечистить та по - людськи перепаять.
А може ще коротити роз"єм, що йде на діагностику, особливо якщо із нього висмикнули "+" , який з"являється в діагностичній колодці, коли вмикається реле ЕБН.
Спробуй так :
вийми реле ЕБН і заміни всі згорівші запобіжники, ввімкни запалення. Насос, відповідно, буде мовчать. Дивишся на запобіжники ті, які горіли до цього ( смакаєш роз"єм, повторюєш всі маніпуляції тобою описані ), якщо вони цілі, про блема в тебе саме там де я описав - відкинутий "+" з діагностичної колодки і, відповідно, десь коротить на масу.
Якщо ні, то тоді скрутки біля Мікаса.

Така моя думка.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

Запобіжники нічого не горить так. В момент якщо почати смикати роз:єм на мікасі у бік пасажирського сидіння одразу пряме коротке на заппобіжник живлення та ебн. Горить одразу моментально (навіть якщо ебн реле висунуто). Тобто десь саме дріт якийсь на корпус коротить. А перепаяти маєттся на увазі фішку саму?
Вона розбирається?
Плюс на діагностичний роз'єм іде ж з фішки одразу на колодку до діагностики.


[img]http://s

ZaVa

Дивися схему - http://piccy.info/view3/5861811/b69116d53cf3112954ebb0cc59349f05/1200/

Думаю, що коротить в тебе на скрутках  -  на схемі підписані як "сбивка"
Горять в тебе запобіжники F1 та F2.
Знімай ізоляцію зі шлейфу, що йде до мікасу і там все побачиш.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3