Slavuta 1,2L 2004 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 27 Квітня 2009, 13:22:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

SEMPER FI

Ура, вчера установил заднюю распорку.
Пришлось точить дырки. Хорошо что на болтах крепления ремней безопасности была граверная (вроде так называется) шайба - будет нормально держать. Если че, то приварю еще одну пластину поверх с правильными дирками.
------------------------------------------------------
Очень доволен распорками. Машина стала меньше кренится на поворотах, меньше чувствует ямки. И самое главное - при езде по брущатке уже нет чувства что она разваливается.
------------------------------------------------------
Жду на замену кронштейн от РИККАРа у будет полное счастье :)

Kritik

SEMPER FI
Вітаю з установкою розпорок.
Поділишся потім враженнями з KAJ :D


п.с. Краби в мене якісь надійніші на вигляд, зварені якісно, провіряв толковий сварщик, і 100% ідентичні, тільки як показала практика сайлент в мене приказав долго жить..... але проблема рішається за пів часіка :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SEMPER FI

Ух, давненько не заглядав у свій бортовик. Вже все і не згадаю, що за цей час було. Але спробую. Послідовності наврядчи дотримаюся.
----------------------------
І так, практично всю осінь пішла на обезшумлення салону. Вся стара шумоізоляція, що дісталася від попереднього власника була признана неефективною. Основна фізичні та часові зусилля були прикладені до відчищення салону від попередньої \"супер\" шумоізоляції.
Вся машина під обшивкою була вимазана гарматним маслом. Поверх якого було насипано кульки пінопласту (фотки є в пості 232). Крім часу, зусиль, та титанічної допомоги моєї дівчини було потрачено не один десяток літрів бензину, щоб ту дрянь змити, оскільки до неї нічого приклеїти поверх не вдавалося.
В якості нового шумоізоляційного матеріалу було обрано:
1. ватін (лист 4*3м коштує 50грн) - десь 4 шт.
2. бітгум (бітумна мастика, 5л - 60грн) - десь 4 банки (одна з яких була бракована - не застигав)
3. ізолон фольгований (2мм, 5мм, 8мм, але цін вже не пригадую)
4. палас (пресований войлок, просочений чимось, щоб не проходила волога; дісталося безкоштовно, оскільки планувалося за радянських часів класти на підлогу)
5. войлок вкритий пропитаним смолою папером (остання фотографія 232 поста) (просто лежало на днищі під ногами і в багажнику + під торпедою; вирішив, що матеріал хороший і дорогий, варто використати повторно)
Процес розпочався.
Перш за все двері. Реально то саме складне, оскільки запхати руки всередину дуже важко. Руки були подерті об краї отворів. На ватін нанесено бітгум, товщиною десь 1-2мм, і смужками, шириною по 10-15см, було проклеїно всередину дверей. Поверх ватіну, так само на бітгум, було приклеєно ізолон фольгований товщиною 2мм.
Результат, при простукувані дверей ззовні вже не чути коливань і дзвеніння металу.
Одразу по ходу замінено всі зовнішні дверні ручки. Ціна по 35-40грн. за шт. Старі по стороні пасажирів просто тріснули (люди сильно їх дьоргали).
Під карти дверей було вирізано форми з паласу, товщина якого близько 3-4мм. Назад карту садити на стандартні закльопки не вдалося б та і не хотів. Набридли - вічно ломаються та і карту зле тримають. Тож, куплено 200шт пластикових дрілів для гіпсокартону + шурупи різної довжини і декоративні шляпки до них чорного кольору (які в результаті так і не були використані, оскільки просто не хочуть триматися на шляпці шурупа).
В процесі було вирішено замінити оббивку вставок в картах на чорний шкірзамінник (приблизно 2м - 140грн) і ручки склопідіймачів на чорні тюнінгові (як назвали в магазині) з трьома отворами.
Зроблено отвори в картах для шурупів і посаджено карти на місця. Додатково краї карти проклеїні віконним ущільнювачем для проби лише на передніх дверях (треба придумати щось інше, вигляд не дуже, як варіант планую використати ущільнювач для дверей в авто, але без мякої частини).
Також віконний ущільнювач про клеїно по контуру кузова і на краях дверей. Двері стали закриватися значно тихше, але я не врахував один фактор, що зимою один віконний ущільнювач примерзає до іншого і крім проблеми з замерзшими замками додаємо примерзші резинки.
Задні крила всерединів і ззовні + задні стійки + задні стакани і все дно багажника проклеїні ватіном на бітгум.
Другий слой. Внутрішня сторона крила + стакани - ізолонфольгований на бітгум. Другий слой. Багажник - палас на бітгум. Третій слой багажника - войлок з паперовим покриттям просоченим смолою теж на бітгум. Четвертий слой багажника - ізолон на бітгум. Всі місця стику фольги ізолону додатково проклеїні алюмінієвим скотчем.
Вдіто назад обивку і поставлено задню розпорку. В процесі встановлення розпорки (повторного), зламано шпильку на задній правій опорі.
Поїздка на сервіс \"Галичина-Авто\" (хіба що ворогу пораджу туди звертатися).
Опору замінили. Попросив опреділти що може викликати стукіт в ходовій при їзді по бруківці. Супер-пупер майстри недивлячись поставили діагноз - замінюємо теж опори і стійки. Поставили праву - виявилося, що немає лівої в наявності. Зробили геометрію. Поїхав на базар. Купив. Поставили. Тепер дві нові стійки АГАТ чорні + дві нові опори. Знову геометрія. Машина стала жахливо тверда. Стійки ще гірші чим мої старі п\'ятирічної давності. А я ще лопух старі в них не забрав.
Вечером відлетіла шпилька на правій передній НОВІЙ опорі. Приїхав знову зі скаргою на зломану шпильку. Приварили нову. Валянки при геометрії забули закрутити болт регулювання розвалу сходження. Це при тому що кожному на тому сервісі давав по 20грн зверху. Взагалі зажралися свині. І все одно не можуть нормально зробити. Після того через пару днів почало дуже сильно машину кидати. Поїхав на СТО, коло Гелікону. Там з мене були в шоці що болт розвалу-сходження тупо не закручєний. Зробили хлопці геометрію, навіть без цифрових приладів, що на Галичині, а лише по світлових на 2 порядки якісніше.
Далі знову взявся за шумоізоляцію. Дно. В два слої - ватін + ізолон фольгований. Під ноги передніх і задніх ватін, палас, войлок з папером і поверху знову ізолон. Всі шви проклеїно алюмінієвим скотчем. Пороги з внутрішньої сторони лише ізолоном.
До торпеди вже часу не вистачило. Почалися дощі і холода. Відкладено на весну.
----------------------------
З залишків шкірзамінника обклеїно кнопку звукового сигналу.
Придбанно двоє пар окулярів для водіїв - денні та нічні.
----------------------------
Ремонтні роботи.
Почали плавати холості. Замінено електроклапан ХХ (25 грн. -  сам клапан, 95 грн. - очистка карба, свічок та перевірка на викиди). Куплено додатково заглушку електроклапана, щоб в разі такої ж проблеми хоч можна було доїхати спокійно до СТО (10 грн.), рідина для очистки карба - 25 грн.
Двічі замінено фільтр масляний. Перший через тріщину в корпусі - витекло десь 2л масла. Долито масло bp visco 3000 10w-40. Другий через тріщину в ущільнюючій резинці. Масло витекло буквально за 2км все. Тягнули на тросі (десь два тижні тому). Злито старе масло (від\'їздило 10тис, стало чорне як смола). Залито XADO з присадками 10w-40 - 235грн.
Шприць для заливки масла в кпп - 35грн. Замінив масло на Elf tranself type B 80w-90 (3л. - 150грн.). Змін не відчув жодних. Коробка як переключалася туго так і залишилося. Звук теж тихше не став. Прийшли холода, то зник гумовий звук при включенні першої-другої, що підтвердило догад, що то може бути від нагріву куліси наприклад вихлопною. Зима - гумового звуку більше не було. Проте 3-4 тепер стали не прямі. Потрібно трохи дати ручку в право і там десь можна їх нащупати. Через 100-200км звик. На сервісі коло Гелікону (доречі порадив S@NEK) сказали, що то просто куліса вже розбита і вона просто не тримається в центральному положенні.
На тому ж сервісі замінено праву шарову (їхав вночі, 40км на годину, дорога поперек одної смуги була перерита і засипана аби як; якраз випав перший сніг; не помітив - влетів). Там же ремкомплектом повернули до життя головний гальмівний циліндр, замінили колодки (TOMEX),трубки з гальмівною до коробок. Прокачав разом з майстром гальма. Ніколи ще машина так класно не гальмувала.
Куплено щеплення Хенс і Шмідт (410 грн, з яких вижимний 50 грн. заводський) на всяк випадок, бо майстри сказали, що скоро йому хана прийде.
На цьому ж сервісі вірно опреділили що калатало при їзді по бруківці. Якраз не опори і не стійки, які мені замінили на Галичині, а просто колодки гальмівні і сайлентблоки рульових тяг (грибочки - 45грн. пара). Руки по коліна тим майстрам на Галичині вирвати. 900грн ні за що. Ще й гірші стійки поставили.
Відірвалося кріплення штанів до середньої частини вихлопної. Звук був, наче з прямотоком. Купив штани (150грн.) і середню частину (150грн.) (оскільки її весною вдарив об бордюр) з нержавійки. Але поставив лише штани. Вирішив, що хай за зиму середня ще попрацює, а на весну поміняю вже разом з основним. Може й дійсно прямоток поставлю.
Встановив протитуманки WESEM.

Реле, кнопка, конектори, проводи, запобіжник - 72 грн. Дуже задоволений. Купив в колеги по роботі. В нього була славка, але так вийшло що він продав її скорше чим встиг поставити туманки. Віддав за них 125грн. Світло дають таке, як основні. Спалив через пару днів три запобіжника до туманок (в одній з фар коротнув + на землю, одів кембрики для перестраховки на провода в обох фарах). Доречі щодо основних - сьогодні перестала горіти ліва передня габаритка. Ближнє світить нормально.
Встановлено два фільтра очистки пального за порадою Kritik. Карбовий до бензонасоса і інжекторний від бензонасоса до карба.
Замінено високовольтні провода на силіконові. Замінено клеми на АКБ на більш масивні. Разів чотири замінено повітряний фільтр.
Сьогодні почалися проблеми зі щепленням. Нове лежить вдома ще з осені - хенс і шмід. Напевно доведеться міняти. Також помічено підтікання охолоджуючої рідини з трубки що входить в радіатор, якраз в місці кріплення до радіатора. Тече не сильно, але то поки не почалося потепління, потім через радіатор рідина буде текти значно інтенсивніше і думаю це вже буде критично.
Трохи відпустив трос щеплення, мошина хоч хапати почала, а то взагалі на передачі практично стояла. Натискаєш педальку, що в желе тикаєш - мяка аж страшно. Зате на передачі без газу, а лише відпустивши щеплення починає їхати. раніше такого не було.
Домовився на завтра на сервіс. Взяв своє нове щеплення. Мабудь буду міняти.
Ну поки що ось так. Практично тільки вихідні - щось ломається. Вже замаявся. Машина потребує дуже великих витрат. Іноді на бенз не вистачає. Помітив що розхід суттєво збільшився, коли залив повний бак. Осінню був 9,5 стабільно. Останній замір з повного баку показав 11,22, але це з урахуванням того що я загруз і 45 хв не міг виїхати. Тобто спалив добряче зайвого. Тоді ж напевно і підпалив сцепу, оскільки пішов запах горілого. Зоча машина після того ще день спокійно відїздила, а потім раптово по дорозі педалька просто провалилася.
Наразі все.

SEMPER FI

69940
Заміна щеплення:
1.Щеплення Хенс і Шмідт - 410грн.
2.Присадка Хадо 9г. в КПП - 72грн.
3.Робота - 280грн. (+10грн. зверху)
Враження. Щеплення практично не чути, не гудить. Витискається дуже м'яко, хапає практично одразу. Машина на 1-2 передачі спокійно сама йде під горку без газу (не знаю, добре це чи погано), по прямій вже й не говорю :)
Враження від присадки поки не відчув, та й не дивно. Планую залити ще один тюбик.

SEMPER FI

Не знаю з чим точно пов\'язано, але машини стала працювати на порядок тихше.
Двигун працює не гучніше чим у батьків на ланосі (видно масло хадо на 100% варте свої ціни). Коробку і щеплення практично не чути. Може то щеплення таке якісне, а може то все ж присадка робить своє діло.
Другу передачу тепер можна з легкістю увімкнути при 25-30км. А раніше нижче 20 і то зі скреготом. Першу - до 20 без проблем, а до того лише або після повної зупинки, або при 5км і то максимум.
Як тільки будуть грошенята, купую ще один тюбик присадки в кпп і спробую ще глянути на присадку у двигун. Гадаю, що зниження шумів в коробці і легкістю включення передач, все ж заслуга присадки.

M@X

присадку должен почувствовать,по-идее, киллометров через 500. избыток присадки-ВРЕД!

SEMPER FI

я взагалі то не планую забагато присадки вливати. На тюбику написано, що 1 тюбик для 1-2л, 2 тюбика для 2-5л. В нас же 3,4 коробка. Тому потрібно два :). Я не прочитав одразу, а продавець не сказав. Та і може краще, бо все одно треба ще 200грам долити.

Димончик

избыток Хадо не вреден, это просто бесполезная трата денег. У хадо нет ограничения по пробегу, просто заправляй по тюбику раз в год и всё.
Эффект достигается после пробега 1500 км. :)
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

SEMPER FI

Замінено лампочку лівого габаритного вогню (4 лампочки (3 про запас - як у воду дивився) = 2грн). Протестував, працює. Вечером знову не світить. Якби коротило, то повинно було б одразу вибити, а так ще їздив.
Замінив повітряний фільтр - 4,5грн. (старий вже хрустів від бруду).
----------------------------
заміри розходу (повний бак - проїзд - заправка до відсічки):
1. Проїхав 104,7км.; Заправив 11,75л.; Розхід 11,22л. на 100км (буксував і спалив щеплення),
2. Проїхав 175км.; Заправив 19,47л.; Розхід 11,13л. на 100км.
Результати дуже засмутили. Чекаю потепління, проведу заміри повторно.

Alex Miha

Проблема с задней распоркой возникает практически у всех - приходится рассверливать дырки крепления на ремни. Так шо не пугайся - с кузовом у тебя всё ок :)

SEMPER FI

Цитата: Alex MihaПроблема с задней распоркой возникает практически у всех - приходится рассверливать дырки крепления на ремни. Так шо не пугайся - с кузовом у тебя всё ок :)
Токо я когда ее второй раз ставил, после обесшумки, сломал шпильку на опоре :(

Лёшка

ето значит у меня кузов поведённый??
у меня задняя чётко по всем дыркам подошла :)

Alex Miha

То тебе, значит, просто повезло :d

SEMPER FI

Реально задняя просто оказалась кривой. Если сравнить углы, от поперечной, то левая и правая стороно под разными углами.

SEMPER FI

70140:
Влетів у яму. Погнув диск, спустилося колесо. Поставив запаску. Приїхав на шимономонтаж. Рихтування = 65грн.
Завтра поїду на сервіс. Переживаю, чи ходовій щось не зробив. Удар прийшовся на внутрішню сторону переднього правого диску. Висота вмятини десь 4 см. Тільки недавно на тій стороні замінив шарову :(.
Помітив, що на третій появився якийсь провал. Тримаєш газ, а машина ніби його сама пускає, а потім сама повертає до попередньої шв. Невже від удару по колесу ще міг щось і в двигуні порушити? До того такого не було.