Slavuta 1,2L 2004 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 27 Квітня 2009, 13:22:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

SEMPER FI

Що таке кастер?
Геометрія в розумінні - розвал-сходження коліс.
Машину трохи веде вправо :(. І праве ж колесо (на яке прийшовся удар) на 5мм. зміщене до дверей в порівнянні з лівим.

Дима

та вроде геометрия это геометрия самого кузова а он тут непричем
а кастер это типо как развал тоже нажо регулирывать
едь на розвал пусть смотрят непогнулось ли чо там, кастер и развал-сход

я тоже не знал что такое кастер мне вроде товарищ Романофф рассказал а то у меня тоже вправо тянет но я еще на регулировку не ездил
расскажеш потом :)

Богдан

Цитата: _Дима_та вроде геометрия это геометрия самого кузова а он тут непричем
Мы говорим о геометрии колёс, тоисть их положение на авто и ростояние между ними, если увело колесо одно с одной стороны (растояние между задним и передним колесом) а сдругой стороны растояние не такие( больше или меньше ) значит нет геометрии, погнулись детали ходовой, так причём здесь кузов

Дима

ой не так понял ссори :blush:

SEMPER FI

:( корочє, геометрія то мінімальне, що доведеться робити, я так розумію.

Богдан

Если машину не будет уводить в сторону, и резину не будет грызть то и не надо, Но впринцыпе развал/сход будеш делать они геометрию тож могут сделать,заодно, если СТО нормальное

SEMPER FI

Ясно, з понеділка поїду на геометрію. Колеса зараз при максимальному повороті труться об підкрилки.

Андрій

Я поїхав на \"розвал\" і після того в  мене також тре об підкрилок, але тільки при повороті направо і тільки праве колесо, значить щось не так?

Kritik

тобі тягу праву вкоротили :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Богдан

надо им сразу говорить чтобы радиус поворота одинаково делали, у меня раньше после раз./сх. тожэ постоянно в одну сторону больше поворачивало чем в другую, а счас я ужэ говорю СТОшникам чтоб делали одинаково, они конечно скрипя зубами но делают,так ведь положено, фиксируют ровно руль и т. д.          а раньше сделают, машину не тянет никуда но руль вправо или влево после СТО смотрит и затирало с одной стороны

SEMPER FI

Ага. В мене теж завжди руль після розвалу-сходження або в одну або в іншу сторону дивиться.
Просто вони спочатку ставлять рівно, а коли вже знизу крутять, то видно руль відхиляється.

Лёшка

так ты попроси чтоб норм зделали .ведь это им просто зделать
я когда заежаю на развал он обязатель но интересуется как руль стоял чтоб выставить как надо и я всегда уезжаю довольный :)

и его не сразу надо ровно ставить а после некоторой регулировки снизу, выставляют (меня просят подержать) и затягивают как надо

SEMPER FI

Ок. Спасибо.
----------------------------
Поїхав на сервіс. Проїхав 500км. Весь той час щось гупало. Зупинився. Заднє ліве колесо повністю спущене.
Підкачав, поїхав на шиномонтаж. Два бокових порізи. Звідки взялися, не знаю. Всередині по краях є ще декілька маленких тріщин. Сказали, що клеїти немає змісту, бо є ймовірність, що ще десь почне пропускати. Запхали всередину вживану камеру (25грн., а нова 50грн.; подумав, що і так скоро перезуватися, то вже хай буде вживана, аби доїздити). Дивно, але протектор практично не стертий. От таке ГЕ робить РОСАВА.
Візит на шиномонтаж - 40 грн.
Приїхав на сервіс. Зробили геометрію. Перевірили ходову. Наче нічого критичного не сталося. Задні амортизаторні стійки своє віджили. Але зараз міняти не буду, оскільки купа ям, то ж немає змісту розбивати нові. Та і саме головне, грошей немає.
Сказали, що проблема з резиною через недонакачані колеса. А от на шиномонтажі, коли давніше ще пробив колесо, казали навпаки - РОСАВУ не докачувати до максимума. Півзими проїздив на 1,8 :(.
Геометрія - 60 (+10 зверху; хороший майстер, йому не шкода)грн.
Попросив в електрика, щоб перевірив генератор, бо чомусь сильно падає напруга і оберти при вмиканні електрообладнання. Трохи сильніше натягнув ремінь (хоча мені здавалося, що його навпаки потрібно послабити; ну майстру видніше). Підчистив якийсь контакт на пластиковій деталі з генератора. Напруга перестала так сильно падати, оберти наче теж тримаються більш менш нормально. Принаймі не критично падають.
Перевірка генератора - 30грн.
----------------------------
Після геометрії машина їде рівно. Руль стоїть рівно. Їде впевненіше.

SEMPER FI

Контроль розходу.
70410км.
Проїхав 169,2км. Заправив 15,48л. Розхід 9,15л. на 100км.
Стало важко переходити на другу без ривка (провалу). Наче зашвидко відпускаю щеплення, але якщо довше тримаю то гудить неприємно. З 3 на 4 так не відчутно. Завтра спробую заїхати на яму, долити масла в кпп, бо ще після заміни щеплення грам 200 бракує.

SEMPER FI

Навідався до карбюраторщика. Почистили свічки. З карбом все в порядку. Чистий. Викиди в нормі. Вартість - 50 (+10 зверху)грн.
При шв. 40км/год. машину не смикає поки що. Провал при переході на другу дещо зменшився. Можливо всьому виною і справді бензин.
Замінено паливний фільтр грубої очистки (тонкої очистки поки не замінював). Розкрив. Всередині було кілька піщинок піску. Напевно варто почистити бак.
----------------------------
Контроль розходу.
70635км.
Проїхав 226км. Заправив 23,28л. Розхід 10,30л. на 100км.
Незрозуміле знову збільшення розходу :(. Сподіваюся, що через повернення холодів :)