Slavuta 1,2L 2004 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 27 Квітня 2009, 13:22:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

SEMPER FI

20.03.2010р.
На лобовому новий поліс автоцивілки. 313грн. Оформлено в Універсальній. Нульова франшиза. 50тис. ризик на майно і 51тис. на здоров\'я.
------------------------------------
Близько 10.00 на території базару \"Південний\" в мене в\'їхав Пежо чобіток. Не пропустив на перехресті. Я був зправа + на його дорозі був знак \"дати дорогу\".
Подер трохи задню ліву дверку і крило.


і права сторона бампера Пежо:

------------------------------------
Контроль розходу.
71062км.
Проїхав 231,60км. Заправив 19,93л. Розхід 8,61л. на 100км.

Андрій

Добре що тільки поцарапав, коротше обійшлося переляком і все, так?

SEMPER FI

Їхав якраз з батьками. Мама була в шоці. Царапини залишаться, якщо не малювати.
Нерви, настрій зіпсуті - все як стандартно в такій ситуації.
Приїхав додому. Помітив що ще на задньому бампері на куті теж є потертість свіжа. Коли, де і хто, не знаю. Видно стоячого хтось зачепив.

SEMPER FI

Став їздити дещо агресивніше. Переключаюсь на 3500-4000 об./хв.
Розхід суттєво зменшився (резина і досі зимова ще). Останні два заміри показали 8,61л. та 7,28л. останній.
Думаю, що з приходом весни теж неповязано, оскільки минулої весни-літа було стабільно 9,5л.
Скоріш за все повязано з обертами.
Показники порадували, при чому це тільки місто і останній замір (7,28л.) з урахуванням півгодинної пробки. Наче непогано.
----------------------------
Придбано глушник від silenser



Ціна 355грн. + 15грн. доставка.
Якість відмінні. Викаонання теж на висоті, немає нічого кривого. Все рівненьке, полаковане. Флейта з нержавійки.
----------------------------
Старий вихлоп (виглядає жахливо):

Новий:



Довелося придумувати таку кустарщину, бо трохи чіпляє задню балку :( . Пізніше придумаю щось інше. Можливо хтось має ідеї, бо балка має гострий край і задовго тої бадяги не вистачить?


Одразу замінено середню частину вихлопної на польську нержавійку:

Виникли проблеми, осільки місце стику прямотока і середньої частини вихлопної почало стукати об металеві шланги подачі і повернення палива на холостих (700-900 об./хв.). Максимально відігнув скільки далося, але через деякий час потрібно буде проконтролювати чи знову не торкає.
Місце зєднання кількаразово обмотав тряпчаним скотчем, щоб на випадок повторення, хоч не било металом об метал.

Александр.

то, что ты умудрил хватит на  минут 10 езды, выхлопная нагреется и все расплавится..у меня такая же банка стоит и была такая же проблема, решил просто: один хомут затянул на выхлопной(до банки),  второй от него к станд резинке для выхлопной, третий-от резинки к креплению бензобака..езжу уже больше года все норм..хотя, можна приварить доп крепление, ну у меня сварки нет, сделал, на скорую руку, вот и получилось..+ мона регулировать натяжение , если вдруг резинка ослабла. завтра если хош могу скинуть фото??
Полировка стекол под линзы, фары \"под ключ\", готовые комплекты для самостоятельной установки.Ксенон, линзы.
068-458-32-83,  [email protected], Александр.
группа [url]http://vk.com/public52258265[/u

Kritik

мляяя
вони шо так і не приварили 3-є кріплення
вот козли!
я його сам робив і постійно мав проблеми, стабільно раз в рік лопало
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SEMPER FI

Рыбнадзор, тобто хомути на резинові кріплення затягнув? Було б добре фото глянути.

Александр.

Полировка стекол под линзы, фары \"под ключ\", готовые комплекты для самостоятельной установки.Ксенон, линзы.
068-458-32-83,  [email protected], Александр.
группа [url]http://vk.com/public52258265[/u

Димончик

если не переделать правильно и так ездить с фильтром на балке - ппц подушкам на движке.
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

SEMPER FI

Мда, при прогріві зранку на 1500 обертах звук гучніший ніж я очікував :( . Бабка по сусідству почне ще більше скаржитися. Не став чекати 40 град., поїхав так.
На низьких обертах (600-700) починає об щось стукати. Можливо об балку або об трубки бензинові знову.
Треба конче щось думати з кріпленням. Почекаю фото від Рыбнадзор і поїду за хомутами. Можливо вдасться вирішити і без доварювання третього кріплення. Або ж хоч тимчасово, бо на середу домовився зі зварюльником.

Александр.

Полировка стекол под линзы, фары \"под ключ\", готовые комплекты для самостоятельной установки.Ксенон, линзы.
068-458-32-83,  [email protected], Александр.
группа [url]http://vk.com/public52258265[/u

SEMPER FI

Дякую, за фото. Спробую щось придумати. Але в мене проблема в тому, що середня частина вихлопної виявилася крива. Думаю вже над купівлею звичайного стокового глушника :)

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

SEMPER FI

Надягнув на трубу резинову термостійку втулку, закріпив хомутом щоб не зіскочила і залишив повітряний фільтр (до нього тепер і так контакту немає).
Доречі фільтр ще досі живий :). Навіть не подерся. З резиновою втулкою тепер все простіше, вона просто пружинить. Труба стала трохи вище після затяжки хомутів на резинових кріпіжах + втулка проблему ліквідувало.
Але вже приходила сусідка. Мол, машину дуже чути, коли прогрівався зранку. Та її особливо гучніше не чути, але зарахунок низькочастотного звуку, видно він таки відчутний крізь стіни. Знову мова про заяву в міліцію і каже ставити на стоянку.
Колесо вже хтось порізав. Переживаю, що знову щось утнуть.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4