Славута "Гранат" 1.2 люкс

Автор Stick2, 06 Вересня 2017, 13:50:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stick2


Sergik32

під шестигранник однохначно, навіть якщо і прийдеться коли висвердлювати то вже не знесе свердло бо є потай і він по центру.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Stick2

Цитата: Sergik32 від 16 Вересня 2017, 21:59:13
під шестигранник однохначно, навіть якщо і прийдеться коли висвердлювати то вже не знесе свердло бо є потай і він по центру.
Згоден, потрібно знайти тепер з хорошого металу болт! +1

Sergik32

зараз він весь китайський і однаковий, навіть те що там на ринку тулять тіпа по класу міцності то все туфта, я брав на роботу і міряв твердість - монопенісно, що звичайний болт в магазині метизи, 10-20 одиниць твердості, звичайна сталюка просто покриття різне
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Stick2

Цитата: Sergik32 від 16 Вересня 2017, 22:11:46
зараз він весь китайський і однаковий, навіть те що там на ринку тулять тіпа по класу міцності то все туфта, я брав на роботу і міряв твердість - монопенісно, що звичайний болт в магазині метизи, 10-20 одиниць твердості, звичайна сталюка просто покриття різне
Як болт цей називаеться правильно, бо не можу знайти саме такого форм-фактору! І яку дрель краще взяти, для роботи з металом я так розумію. Що порадите?

Sergik32

дрель, да яку візьмеш то та і буде, можеш навіть таку як на фото вище, вони зараз усі китайські, і якщо їми не мішати клей і розчин в відрі то вони працюють. Болти треба шукати в магазинах або на ринку, їх зараз ...єва туча всяких є
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

щоб не прийшлося "висверлювати" кожен болтик, гаєчку, і поверх них пшикаю воском F400 або W100.   
http://www.app-ua.com/catalog/13-ZASHCHITA_I_ZVUKOIZOLYATSIYA_KUZOVA.html
також все днище оброблено W100, і більш нічого не треба.  Кожної осені їду на мийку, висушую і всі підозрілі місця валиком чи кісточкою обробляю одним із цих преператів.

Stick2

Цитата: Aryan від 17 Вересня 2017, 01:30:46
щоб не прийшлося "висверлювати" кожен болтик, гаєчку, і поверх них пшикаю воском F400 або W100.   
http://www.app-ua.com/catalog/13-ZASHCHITA_I_ZVUKOIZOLYATSIYA_KUZOVA.html
також все днище оброблено W100, і більш нічого не треба.  Кожної осені їду на мийку, висушую і всі підозрілі місця валиком чи кісточкою обробляю одним із цих преператів.
Наче воду дивився, сьогодні вирішив познімати все і ззаду починаючи все зачистити де потрібно проварити і обробити але не знаю чим краще. А де на сайті ціни?

Aryan

я ці препарати завжди купую на автобазарі, через нет не купував.  як-би треба було багато то шукав би в неті!

Stick2

Цитата: Aryan від 17 Вересня 2017, 10:00:46
я ці препарати завжди купую на автобазарі, через нет не купував.  як-би треба було багато то шукав би в неті!
типу просто такої фірми покупаєш, і все?! :)

Aryan

#85
Обробляв самостійно 6 авто.  5 авто були нові тому всі внутрішні полості обробляв Дінітрол Пенетрант (  Penetrant LT) http://dinitrol-ua.com/ru/antikor/obrabotka_auto/   Брав через нет отут.  Якщо авто в роках беріть  Dinitrol ML, він рідкіший і просочується краще.
Дно обробляв так: спочатку шприцем обробляв всі тріщини і стики, шви металу. Далі сплавляв дитячий пластилін і нігрол - отримував замазку що не тече на жарі і не лопається взимку (кількість інгрідієнтів підбирайте по потребі). Нею промазував всі шви. далі пшикав Penetrant LT у внутрішні полості. Днище обробляв тільки W100, якщо є ржавчина спочатку дно покрити F400 а потім як підсохне W100. До такого покриття не прилипає пилюка але воно і не тріскається і має воскову основу.

Aryan

Цитата: Stick2 від 17 Вересня 2017, 10:11:25
Цитата: Aryan від 17 Вересня 2017, 10:00:46
я ці препарати завжди купую на автобазарі, через нет не купував.  як-би треба було багато то шукав би в неті!
типу просто такої фірми покупаєш, і все?! :)
такої фірми і конкретної марки.

Stick2

Цитата: Aryan від 17 Вересня 2017, 10:20:37
Обробляв самостійно 6 авто.  5 авто були нові тому всі внутрішні полості обробляв Дінітрол Пенетрант (  Penetrant LT) http://dinitrol-ua.com/ru/antikor/obrabotka_auto/   Брав через нет отут.  Якщо авто в роках беріть  Dinitrol ML, він рідкіший і просочується краще.
Дно обробляв так: спочатку шприцем обробляв всі тріщини і стики, шви металу. Далі сплавляв дитячий пластилін і нігрол - отримував замазку що не тече на жарі і не липається взимку (кількість інгрідієнтів підбирайте по потребі). Нею промазував всі шви. далі пшикав Penetrant LT у внутрішні полості. Днище обробляв тільки W100, якщо є ржавчина спочатку дно покрити F400 а потім як підсохне W100. До такого покриття не прилипає пилюка але воно і не тріскається і має воскову основу.
Все зачищали до чистого металу?

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Stick2

#89
Цитата: Sergik32 від 17 Вересня 2017, 13:47:55
бажано
Чим краще зачищати, лепесковим кругом чи "ежиком" на болгарці? В мене оброблено чимоя таким що воно як корж, прилипли до металу, а на вид наче гравитекс, пористе!