Slavuta 1.2SI by Skiper

Автор Skiper, 18 Травня 2009, 19:39:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Skiper

Сегодня сделал пару фоток.
Новая резина

и пару фоток машины
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

#226
Заменил масло: залил ELF Evolution 700 STI 10W-40
А так же фильтр маслянный: установил MANN W 914/2 и фильтр воздушный: установил WIX WA6204.
Общий пробег машины нынче 50777 км.
З.Ы. Забыл написать, что был заменён в прошлом году вместе с бензонасосом и топливный фильтр: вместо металлического 3110-1117010 ОАО Салют.Самара установил польский металл аналог WIX WF8033.
Если кто ищет металлические фильтры, а не пластмассу то скажу, что так же подходят на инжектор, как аналоги, топливные фильтры
FILTRON PP 831,
KNECHT KL 14, KL 60
Bosch 0 450 905 002
FRAM G6400, G9716,

МANN WK410, 613МANN WK410, 613
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Цитата: Skiper від 03 Червня 2022, 13:03:44заменён в прошлом году вместе с бензонасосом
Здох Бош?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper


Цитата: Romka від 04 Червня 2022, 11:46:51Здох Бош?
Выше пост:
Цитата: Skiper від 16 Липня 2021, 10:19:14Заменил бензонасос, который начал завывать.
Установил такой же BOSCH 0 580 464 070.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Провел тех обсдуживане аккумулятора (очистка от пыли и грязи, подзарядка)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Замінив передні гальмівні колодки
Поставив FSO
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Поставив нові заводські ковпаки на колеса.
Пару фоток авто
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

romuald

А де можна замовили такі рамки під номери?

Skiper

Колись, років 12 назад, замовляли та робили оптом для форумчан і номерні рамки, і наклейки на тому сайті, зараз. на жаль, такої ініціативи немає.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

На вулиці літо і температура під капотом висока. Періодично на гарячу під навантаженням почала тупить в основному на 4 передачі при розгоні. Короткочасно пропадала тяга, потім попускає і знову їде. Чек при цьому нічого не сигналізує. Перевірка мазків Мікасу на помилки нічого не виявила. По передчуттю при тупізні наче переходить з фазованого на попарно-паралельний вприск, по закінченню переходу (десь до 5 секунд) тупізм попускає і знову побігла.. На холодну та в прохолодну погоду тупізни практично не помічав.
Поміняв датчик положення распедвалу (датчик фаз), який ставив замість стокового ще в 2014 році. Поставив такий самий калужський аналог 48.3855. В стоку був 2111-3706040-02.
Будемо перевіряти на довгих поїздках. По місцю їздив, поки тупізна не вилізла.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Toris

Мене взагалі дивує, чому виробники не організовують продувку підкапотного простору. Хай би виходило повітря з бортів чи/та на лобовуху взимку. У ЗиЛ-130/131 на капоті по боках передбачена хоч якась вентиляція, а от в легковиках чомусь ігнорують проблему. У таврославутках з маленьким радіатором вентиляція підкапотки була би дуже доречна.

Skiper

Саме цей датчик знаходиться на Славутах в місці з поганим охолодженням, а як показала практиуа, датчики ДПРВ дуже капризні до високих температур. ІМХО - економія заводом на матеріалах при їх виготовленні. Хоча їх хто тільки не виробяє, і Омега, і Автоэлектроника, і Пегас, і Старвольт, і  Автоприбор, і Автоваз тощо. Від деяких виробників і новий може не працювати.
Чому вибрав саме цей (Алкотрейд  :) )  Автотрейд - його ставив конвеєр на Сенси 1,3, та і пропрацював у мене 8 років.
Скільки цей - також лоторея 2022. Єдине, який висновок: ДПРВ на сьгодні - расходник.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Цитата: Toris від 09 Серпня 2022, 09:36:44У таврославутках з маленьким радіатором вентиляція підкапотки була би дуже доречна.
Тут Ви помиляєтесь, у таврославут вона є! І суміщена з обігрівом дзеркал. Здивовані? Так?
Мабуть помічали, що передній ущільнювач не йде від краю до краю, а не доходить до країв по 5 см. От через ці бокові нещільності відбувається продув та обігрів дзеркал!
Інше питання наскільки ефективно, але не будемо в це заглиблюватись. ;)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Toris від 09 Серпня 2022, 09:36:44
Мене взагалі дивує, чому виробники не організовують продувку підкапотного простору. Хай би виходило повітря з бортів чи/та на лобовуху взимку. У ЗиЛ-130/131 на капоті по боках передбачена хоч якась вентиляція, а от в легковиках чомусь ігнорують проблему. У таврославутках з маленьким радіатором вентиляція підкапотки була би дуже доречна.
На капоті зіла не продувка, а забір повіртя. На славуті вихід гарячого повітря йде через вікна в лонжеронах де рулюві тяги, ну і під днище.
Цитата: Skiper від 09 Серпня 2022, 10:15:43
Саме цей датчик знаходиться на Славутах в місці з поганим охолодженням, а як показала практиуа, датчики ДПРВ дуже капризні до високих температур. ІМХО - економія заводом на матеріалах при їх виготовленні. Хоча їх хто тільки не виробяє, і Омега, і Автоэлектроника, і Пегас, і Старвольт, і  Автоприбор, і Автоваз тощо. Від деяких виробників і новий може не працювати.
Чому вибрав саме цей (Алкотрейд  :) )  Автотрейд - його ставив конвеєр на Сенси 1,3, та і пропрацював у мене 8 років.
Скільки цей - також лоторея 2022. Єдине, який висновок: ДПРВ на сьгодні - расходник.
Там просто через постійні зміни температури пропадає контакт на пайці.
Цитата: Romka від 09 Серпня 2022, 11:02:56
Цитата: Toris від 09 Серпня 2022, 09:36:44У таврославутках з маленьким радіатором вентиляція підкапотки була би дуже доречна.
Тут Ви помиляєтесь, у таврославут вона є! І суміщена з обігрівом дзеркал. Здивовані? Так?
Мабуть помічали, що передній ущільнювач не йде від краю до краю, а не доходить до країв по 5 см. От через ці бокові нещільності відбувається продув та обігрів дзеркал!
Інше питання наскільки ефективно, але не будемо в це заглиблюватись. ;)
В мене від краю до краю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

#239
через постійні зміни температури пропадає контакт на пайці.
Якщо подивитись на схему підключення датчика ДПРВ, то електричне зїєднання в місці кріплення гайки відсутнє.
Допускаю, що з'єднання  працює як теплоотвід.
Володимир , поясніть, що маєте на увазі.
Да, дійсно, місце зїєднання датчика з болтом буле грязне.

P.S. мультиметром місце зїєднання під болт ні з жодним контактом не дзвониться.
Фото старого з місцем зїєднання прицепив
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём