Slavuta 1.2SI by Skiper

Автор Skiper, 18 Травня 2009, 19:39:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Skiper

Неділю назад зарядив акумулятор Start Energy СТТ-50 Аз, який купляв у січні 2020 року та стояв при кімнатній температурі неділю, знятим з машини.
IMG_20240113_125131161_HDR.jpg
Сьогодні вирішив зняти параметри, за допомогою вимірювальних приладів.
Напруга холостого ходу акумулятора
IMG_20240113_125852712_HDR.jpg
Внутрішній опір та ступінь працездатності SOH (State of Health)
IMG_20240113_125045710_HDR.jpg
Ступінь заряду акумулятора SOC (State of Charge) та струм холодного пуску (прокручування) по рекомендації EN в порівнянні з заявленою виробником 480А (EN)
та напруга тестером
IMG_20240113_125103244_HDR.jpg
IMG_20240113_125112516_HDR.jpg
Прилад акумуляторів FBT-200
IMG_20240113_125146720_HDR.jpg
Які висновки можна зробити з цих фоток для себе.
Після заряду акумулятора, якому виповнилося 4 роки:
Як для мене, то трохи завеликий внутрішній опір, який складаэ 7mОм, тому і ступінь працездатності акумулятора маємо 84%, що поступово буде наближати  його життя до EOL (End Of Life), хоча тестер і написав SOH як GOOD. Після 80% почнеться різкий спад.
Струм холодної прокрутки теж пропорційно впав з 480 А до 404 А.
Акумулятор використовується в машині вихідного дня на не довгі поїздки. Тому, взагалі, рахую, що все не так погано складається, прогнозовано з таким режимом експлуатації.   
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

АКБ треба годину прокип"ятити щоби перемішати електроліт, бо зараз там в районі пластин щільність 1,31.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Яка гарна і недешева цяцька для АКБ.  :)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Цитата: Володимир від 15 Січня 2024, 11:13:36треба годину прокип"ятити
45 хвилин кип'ятив. Після заряду 14.4-14,6В та після того, як струм впав майже до 0,30А перевів на заряд при 16В. Температура повітря +200С.
Аби був обслуговуємий, можно було виміряти щільність по банках, подивитись рівень електроліту, конкретно підійти до методів заряду, а так маємо те, що маємо.
Поставиться на машину, побачу його поведінку.
Враховуючи, що мінімальний термін служби автомобільного акумулятора кислотного типу не повинен бути менше 3 років, то жоден виробник не зацікавлений, щоб акумулятор працював більше 4-5 років.
Якщо з практики з середньою температурою по палаті, то:
Кальцієвий Ca/Ca – за своїми показниками ємності та пускового струму перевершує своїх сурм'янистих побратимів, а також набагато довше та стабільніше здатні зберігати свої корисні властивості. Їхній середній термін служби десь у середньому 5 років.
Гібридні Sn/Ca, Ca+ – за своїми властивостями проміжний варіант між малосурм'янистими та кальцієвими свинцево-кислотними АКБ. Служать у середньому 4 роки.
На моєму зазначена технологія Ca/Ca. Десь і виходить на свій термін.
Romka 450 грн. цяцька, що пляшка дешевого віски.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Buzyan

Є для свинцевих акумуляторів присадка. Зветься Модифікатор Омега. Поспілкувавшись з нашим флрумчанином А4 вирішив спробувати на старому АКБ. Йому було вже років шість і впевненості що переживе наступну зиму не було. Осінню АКБ виконував впевнено три тривалих прогони стартером аипотім вже втрачав темп. Взяв придбав ту присадку обробив АКБ підзаряд відповідно інструкції. Поставив на авто. Через місяць цей же акум впевненого проганяв стартером вже шість разів!!!
Я не став ризикувати пішов за новим. Поруч з роботою магазинчик продаж АКБ
 Прошу дайте мені щось уцінене з довгим терміном після виготовлення що не продався. Вам машину на продажу? Ну поживних побачим. Знов придбав присадку обробив акум і на машину. А старий оброблений Омегою лишився на дачі про всяк випадок нестачі світла. Ще три кроки був в строю. Після підзарядки ще крутив і виручив раз сусідську таврію коли там акум несподівано здох. Сусід на ньому два тижня їздив.
Ая на уціненому обробленим новим АКБ відїздив п'ять років і приніс його в магазин. Зня з машини в робочому стані купити новий. І продаваних щось так цікаво почали його розглядати. Так кажу у вас куплений отходив 5 років. Мені не вірили. Ні один з тої партії не відпрацював три роки і багато було повернень.
Так що якщо ваш АКБ з пробками раджу звернути увагу на Модифікатор Омега.
0503881138 0633061992

Skiper

Цитата: Buzyan від 29 Січня 2024, 20:53:14АКБ з пробками
Італьяшка ця закритого типу. Не поміряти щільність без електродрилі, не перевірити рівень електроліту без танців з бубном в одній руці та фонариком в іншій. Тільки непрямими методиками: напруга хх та при прокрутці, внутрішній опір, як поводить себе при зарядці тощо. Сучасні аки практично всі такі. Олд скули з кришками, принаймі той, що бачив в одному із відомих магазинів у Тавро/Славуторозмірі ІМХО, сумнівної якості (має завеликий, як для нового, внутрішній опір). Хоча для нормального обслуговування в подальшій експлуатації вони мені ближче по духу.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём