Не греет печка

Автор trezor, 17 Жовтня 2017, 22:35:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Серёга

Цитата: trezor від 18 Жовтня 2017, 22:37:16
Цитата: Max 55 від 18 Жовтня 2017, 22:23:43
Цитата: trezor від 18 Жовтня 2017, 21:36:43
Цитата: Max 55 від 18 Жовтня 2017, 21:15:05
Тосоло А-40 это гадость, возьмите нормального антифриза  :wallbash:

А какой не гадость? Посоветуйте.
Ну к примеру такой - https://detali.zp.ua/catalog/64420-tosol__5l_FELIX_CARB_t_40_krasnyj/

А в чем разница то в отличии моего? Меньше грется будет? Цвет не будет менять?

Как то купил джержинский а 40 тосол так он закипал раньше чем вода, у меня постоянно перегрев был
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

trezor

Цитата: Серёга від 18 Жовтня 2017, 22:40:20
Цитата: trezor від 18 Жовтня 2017, 22:37:16
Цитата: Max 55 від 18 Жовтня 2017, 22:23:43
Цитата: trezor від 18 Жовтня 2017, 21:36:43
Цитата: Max 55 від 18 Жовтня 2017, 21:15:05
Тосоло А-40 это гадость, возьмите нормального антифриза  :wallbash:

А какой не гадость? Посоветуйте.
Ну к примеру такой - https://detali.zp.ua/catalog/64420-tosol__5l_FELIX_CARB_t_40_krasnyj/

А в чем разница то в отличии моего? Меньше грется будет? Цвет не будет менять?

Как то купил джержинский а 40 тосол так он закипал раньше чем вода, у меня постоянно перегрев был

У меня температура в осеннее время выше 85 и не поднималась, летом примерно максимум 88-89, и это на Тосоле А-40.

Aryan

   Тосоли це антифризи які захищають від корозії за рахунок присадок типу "жирної" плівки яка обволікає всі деталі з якими стикається. Вони найдешевші але найменш стабільні, дуже швидко старіють розкладаються, чорніють, присадки відділяються від основи і засмічують все, часто відкладення бувають схожі на мило що забиває повністю патрубки і радіатири. міняти треба не рідше в 2 роки. Ще називають G-11.
   Всі інші антифризи  (G-12, G-12+, G-12++, G12+++.....) мають інші присадки які не випадають в осад, або майже не випадають. Через це термін їхньої експлуатації мін. 5 років але вони значно дорожчі. Але в результаті виходить значно дешевше від "тосолу"!
   Читайте нет - все розжовано.


Max 55

Просто у каждого есть выбор:

1) Экономить, покупать дешевый тосол = постоянно ремонтировать систему ОЖ (патрубки, помпа и тд)
2) Залить современный антифриз, пускай немного дороже = ездить не заглядывая и менять помпу только по пробегу, а не когда потечет

Сергей

Цитата: trezor від 18 Жовтня 2017, 22:37:16


А в чем разница то в отличии моего? Меньше грется будет? Цвет не будет менять?
Хороший-качественный антифриз дольше сохраняет свои св-ва-не выкипают добавки. А дешевый тосол за год-полтора превращается в жижу состоящую из воды и ржавчины.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Aryan

   я зробив зовнішній термостат і на зиму ставлю зі збільшеною температурою 92 оС, а весною повертаю заводський 87 оС. Так от через півроку на "рідному" антифризі G-11 (хоча він був червоний) в районі корпуса термостата були відкладення схожі на желе з желатину, а через рік він почав мутніти і в бачку на дні було багато "чорного мілкого піску". 
   Третій рік катаюсь на Cartechnic CT 12 ++ , в системі первоздана чистота і колір не змінився.

Sergik32

да тут зараз хрен поймеш шо справжнє а що підрібка, он на весні залив оце і виробник ХЕППУ, а пімпа потекла
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 18 Жовтня 2017, 22:27:23
Або ХЕППИ або ФЕБІ
ХЕПУ він ХЕЕЕПППУУУ, Фебі, Мопар(дико дорого 941 грн. 1 галон(3,746л.) але 5років або 100 тищ пробігу).
Хепу G11 - http://webauto.com.ua/p52629-Antifriz-kontsentrat_HEPU_BLUE_G11_80C_siniy_5l
Фебі G11 -  http://autoprotect.com.ua/products/antifriz_sinij_g11_febi_kontsentrat_
Mopar - http://mtoil.com.ua/shop/product/mopar-antifreeze-coolant-5year-3785l

Sergik32

ну я свій отой шо на малюнку брав по 180грн за піфторачку концентрата, а хеппу був по 190. але який тра, бо хеппу кажуть уже 90% бадяжний пішов, зараз на фебі переключаються. і я брав ж12+, ж11-тим я собі поржавів увесь движок
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

Цитата: Sergik32 від 19 Жовтня 2017, 08:33:29
да тут зараз хрен поймеш шо справжнє а що підрібка, он на весні залив оце і виробник ХЕППУ, а пімпа потекла

А причем тут пимпа?  :-D Сколько км/моточасов она отработала? У мну на 50 тыс. потекла-заводская  :(


З.Ы. У мну уже лет 5 Феликс Ж12+ и полет нормальный.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

YUKON

Цитата: Sergik32 від 19 Жовтня 2017, 10:07:06
ну я свій отой шо на малюнку брав по 180грн за піфторачку концентрата, а хеппу був по 190. але який тра, бо хеппу кажуть уже 90% бадяжний пішов, зараз на фебі переключаються. і я брав ж12+, ж11-тим я собі поржавів увесь движок
Сірожа, в тебе дригун коли було сконструйовано?
Тоді про концентрат був тік синій...а Г11,Г12,Г13 то фолькс маркіровка і ми ведемо мову як про покоління концентрату охлаждайкі. Он подивись Мопар...там ніякіх "Г" немає...написано тік Варрінті файв еас...ор 100 тиш. км, 10 еас и 3 еас...бери вибирай на свої бабки. Друзяці на крайслера купили 5/100 (941 грн. 1 галон).
Ну якби ось так.

Алексчук

Я себе заливаю Вамповский, пользуюсь до 5 лет без замены. Вчера был в магазине, 330 гривен 10литров.

Sergik32

мій двигун було зконструйовано в 2006-му році і 6 років вона простояла з заводським тосілом голубим, а я вже бля модний штрих, начитався херні всякої шо тра тіпа міняти раз у 2 роки і взяв поміняв-намінявся, а було все чисте і гарненьке. Москальом я одїздив 23 года і за весь той пробіг під 200 тисяч в ньому був простий тосол і мінявся він всього раз, коли по ошибці міняли поршня, от і все, а пімпа була рідна заводська і все було сухе і чисте. а тапер усе гівняне. порадьте тоді мені що взяти, бо мене уже бісить ота бля...ська сволота яка більше стоїть чим їздить і ломається частіше ніж велосипед аист
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

#43
Цитата: Sergik32 від 19 Жовтня 2017, 10:25:57
мій двигун було зконструйовано в 2006-му році
Сідай 2. Твій двигун сконструйовано в 70-х роках попереднього сторіччя.
Цитата: Sergik32 від 19 Жовтня 2017, 10:25:57
і 6 років вона простояла з заводським тосілом голубим...
Дуже погано, в мене те гуано було злите коли на одометрі було 756 км.
Цитата: Sergik32 від 19 Жовтня 2017, 10:25:57
а я вже бля модний штрих, начитався херні всякої шо тра тіпа міняти раз у 2 роки і взяв поміняв-намінявся, а було все чисте і гарненьке. Москальом я одїздив 23 года і за весь той пробіг під 200 тисяч в ньому був простий тосол і мінявся він всього раз, коли по ошибці міняли поршня, от і все, а пімпа була рідна заводська і все було сухе і чисте. а тапер усе гівняне. порадьте тоді мені що взяти, бо мене уже бісить ота бля...ська сволота яка більше стоїть чим їздить і ломається частіше ніж велосипед аист
Радю...інспектуй всі свої підтікання - зроби щоб не текли(заміною прокладок, патрубків ,пімпи, просто підтягування хомутів). Купи напростішого але концентрату синього (наприклад Квєлікс, в мене десь до 10 тищ був Велвана), залий і не морочь собі чоловічі принади!

Sergik32

так от все інспектую і пімпа потекла від модного тосолу за пів року і з усіх патрубків мокро і радіатор сопливить, а тепер думаю, що ж взяти. або герметика, або поміняти пімпу бо всеодно рано чи пізно потече конкретно, пімпу вже купив. Радіатор гівно, і гівно той хто придумав в ньому пластикові краї з патрубками.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0