Дергается машина

Автор Андрій, 30 Жовтня 2017, 09:44:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Андрій від 27 Листопада 2017, 21:48:11
Бронедроти не переплутав..
Мітки по якому першому циліндру...
Видно що на один зубець мітка не зівпала повернув.
До чого тут 1 циліндр?
При выставлении меток первый цилиндр должен быть в ВМТ.

Володимир

Цитата: Андрій від 22 Листопада 2017, 09:26:34
А на бензі двигун троїть, трусить, не тягне
помилку показує обрив ланцюга 1 форсунки
пробував роз'єм подьоргати нічого не змінилося
це форсунку під заміну?
Андрій, в тебе явна помилка обриву форсунки №1, тому дивись дроти, так як в розриві проводів до форсунок в тебе включено газомозок, то скоріш за все помилка там. Якщо паяв провода не добре нагрітим паяльником, то припой має властивість відставати від металу.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Тобто до дротів що ідуть на бензинрві форсунки десь впайка іде до газоблоку?
Вчора під кінейь машина тарахтіла як дизель. Холостогг власного не було, точніше був такий що генератор не давав зарядку на таких обертах... Я взагалі не знаю...

А може така погана робота двигуна ізза одної форсунки бути?


[img]http://s

Sergik32

ні, ідна форсунка погоду не строїть, максимум буде троїти от і все, а тут взагаді жопа судя по розповідям
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Андрій від 28 Листопада 2017, 09:45:08
А може така погана робота двигуна ізза одної форсунки бути?
На бензине как работает?

Sergik32

з фільтром і без фільтра є різниця в роботі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Працює однаково і на бензині і на газу
С фільтром повітряним? Однаково
що цікаво, що получається ремінь був отак:


На один зуб повернув колінчатий вал, тепер вот так:







І що цікаво, що різниці немає ВЗАГАЛІ
як працювало погано так і працює.
двигун таке відчуття як дизельний торохтить
з горем навпіл тягне порядка 4000 обертів
ледве тронувся на гору на першій. довелося давати дофіга обертів і потрошку зчеплення відпускати ледь не спалив
я вже не знаю що з нею робити....
чєк моргає постійно.


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 28 Листопада 2017, 09:45:08
Тобто до дротів що ідуть на бензинрві форсунки десь впайка іде до газоблоку?
Так коли включаються газові форсунки, то бензинові відключаються.
Цитата: Андрій від 28 Листопада 2017, 10:13:15
Працює однаково і на бензині і на газу
С фільтром повітряним? Однаково
що цікаво, що получається ремінь був отак:
КВ треба ставити на мітку ВМТ що на пластмасовому кожусі, а потім на РВ дивишся мітку щоби була отак.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

І перевір компресію, може дійсно клапан прогорів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Я получається виставив РВ як на фото, попустив натяжного роліка і прокрутив на один зуб коленвал (за лопасті генератора). І получається нижня мітка зівпалася, верхня мітка вже була як на фото. І затягнув ролік


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 28 Листопада 2017, 10:22:14
Я получається виставив РВ як на фото, попустив натяжного роліка і прокрутив на один зуб коленвал (за лопасті генератора). І получається нижня мітка зівпалася, верхня мітка вже була як на фото. І затягнув ролік
Мітка біля малої шестерні вказує тільки на зуб який потрібно ставити проти штифта, доки двигун на машині, там нереально його виставити точно, тому правильніше орієнтуватись на мікту на шківу і мітку на пластмасовому кожусі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Андрій від 28 Листопада 2017, 10:13:15
Працює однаково і на бензині і на газу
І що цікаво, що різниці немає ВЗАГАЛІ
як працювало погано так і працює.
двигун таке відчуття як дизельний торохтить
з горем навпіл тягне порядка 4000 обертів
ледве тронувся на гору на першій. довелося давати дофіга обертів і потрошку зчеплення відпускати ледь не спалив
я вже не знаю що з нею робити....
чєк моргає постійно.
На сколько я понимаю форсунки тут ни к чему, не могут одновременно выйти из строя и газовые и бензофорсунки. Либо где-то замыкание газа с бензо, либо не работает датчик.

Попробуй почистить датчик давления, который стоит на рессивере, только аккуратно.
И метки проверь еще раз, неспеши.

ZaVa

Чек бликає - значить не робить якась із форсунок.

Знаю, бо в мене забита зараз 2-га бензинова, то коли на бензі - блика чек і показує помилку відповідну.
Володя, скоріше за все, правий - десь проблема у проводці.
З.І. Яка помилка висивічується ??
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Kollega

Андрій,
почитал Вашу проблему, у меня было такое, вернее начиналось так.
Может поможет. У моей Славуты виной оказался катализатор.
Дергало, пропадала тяга, потом появлялась, воняло газом, пыхтела и т.д.
Оказалось, что в катализаторе все выгорело и стало сплошным черным комком,
который от дорожных условий катался внутри. Вырезал дыру и выбросил всю эту срань. Раскрути два болта от выпускного коллектора и катализатора, заведи погазуй, сразу поймешь по работе движка.
Может в этом причина  :)
С Уважением, Олег.

Андрій

Дякую.
Каталізатор відключений.
Відігнав я автомобіль до майстрів. То сьогодні пообіцяли розібратися.
Будемо чекати результатів...
Їхав, то ледве на третій тягнула
на першій передачі натискаєш на газ і машина в розгон навіть відчутно не іде
ледве ледве...
у нас ожеледь
зранку все в льоді.



[img]http://s