Не заводиться славута

Автор Дмитро0963, 09 Лютого 2018, 14:23:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитро0963

Цитата: Алексчук від 09 Лютого 2018, 18:55:35
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 18:47:14
Цитата: Алексчук від 09 Лютого 2018, 17:25:45
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
Трамблер с машины снимал? Внутрь на шестерню привода трамблера заглянуть лазил?

Трамблер не знімався але запалювання виставляв блочком і нічого не  змінюється... Якщо і можливо здох датчик хода то є аварійний блок який підключаю і лише газом вийшло його раз запустити і мотор працював чітко і сам знову заглох...
Запускаешь с использованием подсоса на холодную?
Якщо на холодна то я відкриваю підсос два три рази газулькою качну вижимаю зчеплення і тоді ключем - це стандартно бензином...
Якщо газом то просто педаль в пол і ключем...

Володимир

Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
В трамблері є така штука як бігунок, може опір пробити, а може і пробити на вісь, зверху не видно, а як зняти і заглянути в отвір, то там нагар.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитро0963

Цитата: Володимир від 09 Лютого 2018, 19:27:11
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
В трамблері є така штука як бігунок, може опір пробити, а може і пробити на вісь, зверху не видно, а як зняти і заглянути в отвір, то там нагар.
Я робив так- підключав блок аварійне запалювання аз2, викручував всі свічки і підключав їх до проводів, потім прокручував шків грм щоб побачити чи на кожну свічку йде іскра от і все

Володимир

Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 20:10:06
Цитата: Володимир від 09 Лютого 2018, 19:27:11
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
В трамблері є така штука як бігунок, може опір пробити, а може і пробити на вісь, зверху не видно, а як зняти і заглянути в отвір, то там нагар.
Я робив так- підключав блок аварійне запалювання аз2, викручував всі свічки і підключав їх до проводів, потім прокручував шків грм щоб побачити чи на кожну свічку йде іскра от і все
Може провода на кришці трамблера попутав?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитро0963

Цитата: Володимир від 10 Лютого 2018, 15:13:15
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 20:10:06
Цитата: Володимир від 09 Лютого 2018, 19:27:11
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
В трамблері є така штука як бігунок, може опір пробити, а може і пробити на вісь, зверху не видно, а як зняти і заглянути в отвір, то там нагар.
Я робив так- підключав блок аварійне запалювання аз2, викручував всі свічки і підключав їх до проводів, потім прокручував шків грм щоб побачити чи на кожну свічку йде іскра от і все
Може провода на кришці трамблера попутав?
Не думаю бо все перевіряв...  Може грішу на комутатор...  Але ж іскра є...

igo61

Искра на открытом воздухе должна пробивать не свечнОй зазор (0,7...1,0мм), а порядка 10...15мм (ближе к 15мм). Тогда можно судить о силе искры, качестве коммутатора, катушки зажигания.
То что искра бъёт в свече на воздухе ещё не означает, что она пробьёт этот же зазор в цилиндре под давлением.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 10 Лютого 2018, 20:50:54
Искра на открытом воздухе должна пробивать не свечнОй зазор (0,7...1,0мм), а порядка 10...15мм (ближе к 15мм). Тогда можно судить о силе искры, качестве коммутатора, катушки зажигания.
То что искра бъёт в свече на воздухе ещё не означает, что она пробьёт этот же зазор в цилиндре под давлением.
100%, тому як мінімум бігунок я би поміняв. Був в мене випадок, що ввечері на гарячу машина працювала, а зранку вже відмовилась запускатись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Да, тоже был случай на предыдущем дракаре - пробой бегунка/разносчика на ось трамблёра.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 11 Лютого 2018, 12:34:08
Да, тоже был случай на предыдущем дракаре - пробой бегунка/разносчика на ось трамблёра.
Та їх всіх так пробиває, в мене два рази так було, на гарячу працює без проблем, а як вистегне, то вже не запустиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

То-то и оно. Я на своих авто (предыдущем и теперешнем) эту болячку вылечил радикально - ампутировал трамблёр. Лежит в багажнике про всякий случай. А на его место 4-стволку притулил (зажигание с "холостой" искрой).
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Алексчук

Цитата: Володимир від 09 Лютого 2018, 19:27:11
Цитата: Дмитро0963 від 09 Лютого 2018, 17:17:02
Вже чесно спробував вже все...  Ставив все по міткам...  Бігунок як треба...  Я практикую підключати блочки для перевірки запалювання...  Один для перевірки датчика хола катушки і ним виствляти запалювання а інший аварійний блочок замість датчика хола...  Ним я перевіряв роботу свічок і комутатор...  Вже лив бенз в карб і на газу пробував... Свічки замінив... Клапана не прогоріли...  Тиск в циліндрах є... Завтра буду знімати відео з цим всим...
В трамблері є така штука як бігунок, може опір пробити, а може і пробити на вісь, зверху не видно, а як зняти і заглянути в отвір, то там нагар.
У ТС машина работает на АЗ (аварийное зажигание)
Вывод? Катушка, коммутатор, провода, разносчик - исправно. Возможно товарищ просто настраивает работу трамблера не по первому цилиндру, а по четвертому. Бегунок смотрит в обратную сторону. У меня так было, заморочился, завести не могу, "а оно вон шо было Мехалыч"

igo61

За всю дискуссию ниодного фото. Всё на уровне предположений. Кажый делится своим опытом.
Цитувати виділенеВозможно товарищ просто настраивает работу трамблера не по первому цилиндру, а по четвертому.
Может ты и прав. В момент такта сжатия в 1-ом цилиндре, в 4-м в это время идёт выпуск. Но так как до этого в нём (4-м горшке) до этого искра не состоялась, то на выпуск пошла подготовленная топливная смесь и тут искра невпопад - как говорится:"ось вам", пердык в выхлопную.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Если вместо ДХ поставить АЗ, то хоть момент зажигания и будет гулять туды сюды, но оно как то будет воспламеняться. Но при одном условии, что бегунок смотрит в сторону того цилиндра, где уже сжалась рабочая смесь.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Серёга

Делали жигуль его нам пригнали без трамблёра, надо было поставить электронное зажигание. Прокрутил коленвал в точку, вставили трамблёр одел провода и запуск...она стреляла огнём из карбюратора, крутили трамблёр она чуть завелась троила двоила страшно. Оказываеться эту ошибку я уже делал с трамблёра  я одел ВВ провода не по порядку работы цилиндров а по нумерации...обычным языком я перепутал ВВ провода. И она ж всё таки заводилась
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Дмитро0963

В процесі вирішення проблем з авто вирішив заглянути до датчика холла...  Купив новий дх думаю поставлю назад і в руках розламалася вилка на яку кріпиться дх...  Скажіть хтось зна де можна взяти нову або бу?!