Автор Тема: Славутко люксове карбюраторне 1.2L  (Прочитано 24110 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Ivan1988

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 556
  • Карма: +126/-1
  • Зарегистрирован: 2017-05-25 Откуда: г. Пологи
  • Авто: ЗАЗ-110308 "Славута" 1,3 Li ГБО-4 2003 г.в.
  • Пробег:
    131000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Набрал лайков: 119
  • Раздал лайков: 94
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #105 : 12 Июль 2019, 15:26:24 »
Цитировать
А можна щоб не нафіг ссилочку на камеру заднього виду,таку щоб при установці на висоті задньої ляди мала кут огляду від одного краю бампера до іншого(тобто майже 180 градусів).Чи може таку щоб дивилася просто назад і сигналізувала перепону шляхом тріщання скла обєктива?
Камера стоит у меня самая обычная китайская где-то полтора года, установил под спойлер. Обзора хватает. Поначалу пользовался, а теперь очень редко, научился использовать зеркала. Лишние девайсы только отвлекают.  Я написал свою точку зрения.

Slavuta-club.info

Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #105 : 12 Июль 2019, 15:26:24 »

Онлайн igo61

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 952
  • Карма: +568/-67
  • Зарегистрирован: 2017-04-25 Откуда: Херсон, Украина
  • Авто: Слава 1,2S, карб, зажигание "а ля инж", без трамблёра
  • Набрал лайков: 396
  • Раздал лайков: 208
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #106 : 12 Июль 2019, 15:55:27 »
Toris, научись пользоваться зеркалами, привыкни к габбаритам авто и будет тебе щастя. Бабки и кузов целые останутся.  :heppy_dancing:
Привыкни к одной маленькой мелочи - у авто морда шире кормы. Где пролазит морда, там пройдёт всё остальное.  ;)

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #107 : 12 Июль 2019, 15:57:53 »
Бесполезная трата времени и денег.В последствии топлива.
А можна почути більш розгорнуту відповідь? Мені необхідно бачити краще, ніж на штатній оптиці. В густому тумані без ПТФ я вже катався, більше не маю бажання повторювати. Так само і в лютий дощ по асфальту без розмітки.

Із задоволенням роздивлюсь кращі варіанти.
Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #108 : 12 Июль 2019, 16:58:44 »
Камера стоит у меня самая обычная китайская где-то полтора года, установил под спойлер. Обзора хватает. Поначалу пользовался, а теперь очень редко, научился использовать зеркала. Лишние девайсы только отвлекают.
Повністю погоджуюсь про шкоду зайвих відволікаючих факторів. Спойлера високого не маю, тому з камерою не спішу. Ніби непогано наблатикався по дзеркалах кататись, але була ситуація, коли позаду чорний багажник чужого авто, дощ дикий і в бокові дзеркала ніц не видно, а номер авто уже закритий від огляду з салону. Додаткові задні червоні вогні не допомогли: те авто взагалі якесь "невидиме" було, нічого від нього не блищало. По бокових орієнтирах теж не міг позиціонуватись - бо їх теж не видно, немає фар по бортах. Хоч бери і освітлювальну ракету в небо запускай. Датчики чи камера стали б дуже в нагоді. Втомлений якось запаркувався на інстинктах. Господь милував. Було би взагалі класно зробити "прозорий фюзеляж", як у шоломах F-35, але камера + 100500 датчиків набагато дешевше. Поки що втикну датчики, бо ту камеру по розуму взагалі немає куди притулити. А спойлера не хочу. Виходити по 10 разів і примірюватись - теж набридло.

Toris, научись пользоваться зеркалами, привыкни к габбаритам авто и будет тебе щастя. Бабки и кузов целые останутся.  :heppy_dancing:
Привыкни к одной маленькой мелочи - у авто морда шире кормы. Где пролазит морда, там пройдёт всё остальное.  ;)
Я й так на інстинктах часом назад катаюсь, в дзеркала не дивлячись. Але це не правильно. Перша заповідь водія каже: "НЕ ЇДЬ, КУДИ НЕ БАЧИШ".

Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше
Прямо думки читаєте, Володимире. :) Я теж додумався до тих глибин, навіть на естакаду їздив і примірювався. Виходив з позицій, що підсвітка диму доречна для рок-концертів, а нам краще або козирок довгий, або тунель глибокий. Лише маю сумніви стосовно бокових зон, чи буде видно узбіччя?

А для кращого охолодження радіатора я вже припас радіаторні гратки. Так що теплообмін не погіршиться.

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #109 : 12 Июль 2019, 22:48:34 »
Хочеш мати від протитуманок в туман користь, їх треба втоплювати так щоби вони перед машиною не засвічували туман. Мої спочатку були під номерним знаком, але після першої ж поїздки за поганих погодніх умов полізли в глибину бампера, бо з ними було гірше ніж без них. Але додався мінус, радіатор продувається гірше
Прямо думки читаєте, Володимире. :) Я теж додумався до тих глибин, навіть на естакаду їздив і примірювався. Виходив з позицій, що підсвітка диму доречна для рок-концертів, а нам краще або козирок довгий, або тунель глибокий. Лише маю сумніви стосовно бокових зон, чи буде видно узбіччя?

А для кращого охолодження радіатора я вже припас радіаторні гратки. Так що теплообмін не погіршиться.
Обочину також освітлюють, в основному їх використовую в погану погоду коди фари зустрічного потоку сліплять на ближньому, так можна побачити пішоходів, велосипедистів ті інший гужовий транспорт.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #110 : 16 Июль 2019, 15:23:24 »
Вчора ввечері позаглядав у дворі, а сьогодні в обід навіть на естакаду заїхав, щоби роздивитись, що там і як у повітряних тунелях переднього бампера. Пальцями проміряв, промацав - усе сумно, туди зайдуть лише низькі дешеві підсліпуваті китайські ПТФ (які у мене вже стоять на бампері від попередників). Та й вони світитимуть лише вниз, а в сторони та вперед вже ні. Я маю на увазі нові ПТФ з висотою 8-10 см.
 :nea:
Або запихати їх так, щоби було видно лише нижню половину - щоби не було засвітки догори. Нахилена площадка тунелю дозволяє встановити ПТФ лише так. :wallbash:
З таким же успіхом можна причепити ПТФ зручніше і зафарбувати верхні частини скла вище центру спіралі. А в таких умовах взагалі немає сенсу в рефлекторі та світлорозсіювачі, більша частина світлового потоку втрачена - хоч бери і чіпляй голу лампу з козирком.

Як варіант, можна порізати нижню похилу частину бампера - але це, мабуть, негативно вплине на жорсткість самого бампера та на зовнішній вигляд. І ще доведеться придумати жорсткий металевий кронштейн для ПТФ, щоби прикрутити його до "телевізора" і протягнути дроти.

Без таких радикальних переробок правильного протитуманного світла не буде. :facepalm:

P.S. Хоч бери і розробляй правильну ПТФ для славуток... Концепцію та теорію вже давно опрацював, але хто ж це все виготовить?

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #111 : 17 Июль 2019, 23:38:39 »
Хе, а правильно зконструйована китайська світлодіодна фара світла з допустимою верхньою межею таки існує в продажу:
RS S25W (длина – 15.5 см, высота – 5.8 см, а ширина – 8.6 см) та RS S50W (длина – 31 см, высота – 5.8 см, ширина – 8.6 см).

Зверніть увагу: у правильному положенні фари кристали мають бути зверху (там, де смуга DRL), а досить глибокі рефлектори знизу. При такому положенні кристали не можуть в принципі дати верхню засвітку зустрічним водіям, оскільки все пряме світло напрямлене нижче горизонту, на поверхню дорожнього полотна (якщо фару не задирати догори). А параметри відбитого пучка залежить від рефлектора - якщо він правильний, то геть усе випромінене кристалами світло буде розподілене по поверхні дороги і не втратиться у лінзах та шторках. Оптичні габарити фари (рефлектор та відстань до кристалів таких розмірів) ніби корелюють з моїми теоретичними розрахунками. Питання лише до якості форми параболічного рефлектора. Цікаво було би глянути таку фару у розібраному вигляді.

По ціні, якщо брати одну RS S50W (1100 грн) чи дві галогенних Wesem (700 грн), то, мабуть є сенс взяти одну світлодіодну RS S50W, встановити по центру на бампер перед радіатором і радіти життю. В роботі разом зі штатним світлом має бути зашибісь. Ще б теплий білий чи жовтий спектр туди - взагалі було б ідеально для очей.



У порівнянні зі звичайними лінзовими "люстрами" така фара має максимальний ККД: для освітлення використовуються геть усе випромінене свтло.

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #112 : 18 Июль 2019, 10:10:36 »
Тільки в правилах написано, що відстань до крайного габариту від додаткової фари має бути не більше 40 см.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #113 : 18 Июль 2019, 10:37:02 »
Угу, п.1 Примітки до ст.31.4.3 "Зовнішні світлові прилади"ПДР:
Цитировать
1. Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби - двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.

Доведеться ставити дві фари. Або одну на всю ширину радіатора - і погасити два світлодіоди по центру. :facepalm:

А якщо інтегрувати в радіаторну решітку здоровенну RS S125W (длина – 68.5 см, высота – 5.8 см, ширина- 8.6 см) на всю ширину?

І, згідно правил, поставимо дві широченні фари, одна над одною. Щоби було дві штуки і не далі 40 см від габариту. :-D
Розвернемо та налаштуємо рефлектори так, щоби верхня фара освітлювала нижню півсферу (ближнє світло), а нижня фара - верхню півсферу (дальнє світло). Бонусом матимемо ще й два DRL по всій морді. Штатні фари на слабких лампах можна буде використовувати лише як габарити, щоби менти не доколупувались. Зашибісь вийде.

Мда, буйну фантазію маю, ТРИЗ відпочиває. :popcorm:

...Але з ПТФ все одно проблема поки що, немає адекватного місця під бампером, щоби нічого не різати...

До речі, а якщо бампер феном прогріти з двох боків - у ньому можна буде ніші витиснути, щоби без отворів? Хтось так пробував? Дуже не хочу виходити за межі штатних габаритів авто.

UPD: Під час обідньої перерви пропальцював передок з підкапотною зоною перед радіатором. Там петлі капота біля штатних фар, по 4 дюйми ширини кожна. Тобто з 28 дюймів решітки мені залишається лише 20 посередині. :wallbash: І до радіатора не така вже й велика відстань. На бампер стане лише одна фара шириною зо 20 дюймів (50 см). Другу фару зверху вже немає куди ліпити, бо внаслідок скосу решітки і дзьоба капота при відкриванні не вистачить глибини, а тулити впритул до радіатора неправильно.

Тобто, максимум, одна RS S100W.

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #114 : 18 Июль 2019, 13:54:33 »
Так чим не влаштовує? Або шукай фари що мають на лампах ковпачок, як в рідних фарах.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #115 : 18 Июль 2019, 13:58:34 »
1) Володимире, а що то за ПТФ у Вас, як їх звати? Можна сцилочко?

2) Бампера трошки різали чи зайшло усе без хірургії?

3) Світла вистачає?

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #116 : 18 Июль 2019, 14:18:55 »
1) Володимире, а що то за ПТФ у Вас, як їх звати? Можна сцилочко?
Такі, але зараз є цікавіші з прямим склом, але відбивач рифлений. Які лампочки в мене стоять незнаю, але колега на роботі купив недавно собі і замітив що світять слабше ніж одна з птф що була у нього в наявності, виявилось що лампочки у фарах не мають заявленої потужності 55 вт.

https://vash-garage.com.ua/p676852742-protivotumannye-fary-dlaa.html


2) Бампера трошки різали чи зайшло усе без хірургії?
Нічого не різав, вони першочергово були прикріплені під номерним знаком, але так як був сильний засвіт в погану погоду, то з допомогою планок втопив у бампера, зараз прикручені до нижньої частини бампера, але кращий обдув радіатора був на планках.

3) Світла вистачає?
Я їх включаю тільки в дощ чи туман, так рідко включаю, бо дуже багато світла перед машиною на ближньому, обмежує видимість при переключенні на дальнє.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4577
  • Карма: +785/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Набрал лайков: 743
  • Раздал лайков: 2664
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #117 : 18 Июль 2019, 14:31:09 »
Опа, а в мене над знаком саме такі стоять від попередників, тільки з жовтим склом. :)
Там позаду гумові ковпачки і в мене один вже розвалився.

UPD: роздивився свої ПТФ: скло таки прозоре, з "райдужним" жовтуватим покриттям, як на фото Володимира.

Дають широкий конус світла догори, то я їх хотів прилаштувати так, як Ви і ще почепити зверху козирок з алюмінієвого рефлектора, щоби верхню частину конуса спрямувати вниз. Але така конструкція геть перекриває охолодження радіатора в двох секціях тонелю, то я відмовився від тієї затії.

А можете відео зняти, як воно світить в диму, вигляд збоку?

Оффлайн Володимир

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 19488
  • Карма: +2904/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    54700 KM
  • Набрал лайков: 1314
  • Раздал лайков: 230
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #118 : 18 Июль 2019, 22:19:35 »
А можете відео зняти, як воно світить в диму, вигляд збоку?
Як буду проїздзати вночі повз кіностудію, то обов"язково.  :-D

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 14856
  • Карма: +1463/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Набрал лайков: 517
  • Раздал лайков: 138
Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #119 : 19 Июль 2019, 08:48:06 »
нормально світять, у мене такі само стоять і там же, одне херово, зустрічний транспорт вони сліплять, це фари для підсилення світла а не ПТФ з лучиком. але всерівно гарно жовтим світять.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Slavuta-club.info

Re: Славутко люксове карбюраторне 1.2L
« Ответ #119 : 19 Июль 2019, 08:48:06 »

 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Прошивка ЭБУ

    Автор Павел about 2 weeks ago в SOS! Ремонт! « 1 2 »

    18 Ответов
    531 Просмотров
    Последний ответот Romka
    about 1 week ago
    First PostRe: Slavuta 1.2SI by Skiper

    Автор Skiper about 11 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 15 »

    210 Ответов
    46894 Просмотров
    Последний ответот Skiper
    about 2 weeks ago
    First PostRe: Балансування таврославутоколіс (тавробубликів) диска з шиною

    Автор ВКБ about 1 month ago в Ходовая, Рулевая, Тормозная системы « 1 2 »

    26 Ответов
    961 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 2 weeks ago
    First PostRe: Запитання/Відповіді по ГБО

    Автор Володимир about 5 years ago в ГБО « 1 2 3 ... 65 »

    964 Ответов
    104177 Просмотров
    Последний ответот Romka
    about 2 weeks ago
    First PostRe: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

    Автор Володимир about 10 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 55 »

    819 Ответов
    185206 Просмотров
    Последний ответот Sergik32
    about 2 weeks ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование