Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Да все можно. Но есть мнение, если коротко - что из большего количества присадок в GL-5 по сравнению с GL-4, синхроны, которые сделанные из меди, изнашиваются быстрее.

_Oleksandr_

Цитата: Salek від 03 Липня 2019, 17:00:411.Синхроны не медные,а латунные.
Я и не утверждал, что в МеМЗ-овской КПП они медные. Это была короткая выдержка из физики процесса на тему "Когда GL-5 может быть хуже GL-4"

Володимир

Цитата: Salek від 03 Липня 2019, 17:00:41
P.S.Давно уже лью в коробки GL-5,мост(гипоидная пара) GL-4 и никаких проблем.
Першу передачу на якій максимально швидкості можеш включити?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 03 Липня 2019, 22:46:56Першу передачу на якій максимально швидкості можеш включити?
Цитата: Salek від 04 Липня 2019, 16:33:13На ХХ включается на ≈20км/ч.
На тапка в пол(отсечка 5800) включается на ≈50км/ч.

До речі, вже другий день помічаю, що при переїзді через залізничну колію першу можу увімкнути на вищій швидкості, ніж раніше, підгальмовую менше. Це добре чи погано після заміни мастила в КПП?

Toris

Цитата: Salek від 04 Липня 2019, 19:57:44Значит масло менее маслинистое чем было. :-D
Це погано чи добре? Мастило в'язкіше чи більш текуче у порівнянні з попереднім?

Цитата: Salek від 04 Липня 2019, 19:57:44А газнуть при переходе на низшую передачу религия не позволяет!!!
Не хочу збивати "економну прошивку" в голові. В мене там розрахований маршрут на гальмування двигуном, запас по гальмівному шляху та запас на реакцію. :-D Гальмую і перемикаюсь на першу лише коли спереду хтось надто повільно волочиться, а обійти його немає як.

Володимир

Цитата: Toris від 04 Липня 2019, 20:01:47Це погано чи добре? Мастило в'язкіше чи більш текуче у порівнянні з попереднім?
Напевне залив менш в"язке масло, шестені в коробці крутяться легше, і на синхронізатори іде менша нагрузка при перемиканні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Я когда себе менял масло залил ТАД 17 с числом 5, потом почитал форумы что нельзя с числом 5 лить в наши коробки и слил его, на замену залил Лукойл с числом 4 и до сих пор катаюсь, что зимой что летом проблем с переключением нет, передачи включаются легко.  Вот скоро уже надо будет менять думаю что заливать туда. Ах да на лукойле коробка немного шумновата.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Ivan1988

В Руководствах по эксплуатации автомобилей Таврия, Славута, Сенс везде написано о том что нужно заливать трансмиссионное масло GL-4. Думаю автопроизводитель лучше знает что лить в коробку

_Oleksandr_

Раз пошла такая тема, а как насчет масла c API GL-4+?

Володимир

Цитата: Salek від 05 Липня 2019, 06:04:03
Цитата: Володимир від 04 Липня 2019, 23:01:09
Spoiler
Цитата: Toris від 04 Липня 2019, 20:01:47Це погано чи добре? Мастило в'язкіше чи більш текуче у порівнянні з попереднім?
[close]
Напевне залив менш в"язке масло, шестені в коробці крутяться легше, і на синхронізатори іде менша нагрузка при перемиканні.
А работа синхрона ГДЕ в этой теории?!
Завдання синхронізаторів вирівнювати швидкість валів, сама більша нагрузка іде на синхронізатори першої передачі, так як при її вмиканні доводиться розганяти первнинний вал а разом з ним і всі решту шестернень до найбільших обертів, а так як шестерні занурені частково в масло, то відповідно чим густіше масло, тим важче розігнати шестерні при перемиканні, і тим тугіше впикається перша передача.
Цитата: Salek від 05 Липня 2019, 06:04:03
Цитата: Серёга від 04 Липня 2019, 23:59:24
нельзя с числом 5 лить в наши коробки
Чем мотивируют эту чушь теорию?Чем наша коробка отличается от тех в которые можно лить пятёрочку?
Наскільки пам"ятаю по статистиці з форуму, всі хто лив в коробку ЖЛ-5, у всіх вила 5-та передача і погано вмикалась перша на швидкості вище 5 кмг (без перегазовки). Можливо на маслі 75в-90 є винятки, але на 80в-90 жл5 вила у всіх, в мене на 80в-90 з ЖЛ-4 не вила, на тад-17 жл-5 вила, на тад-17 жл-4 не вила.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Toris від 04 Липня 2019, 19:30:01До речі, вже другий день помічаю, що при переїзді через залізничну колію першу можу увімкнути на вищій швидкості, ніж раніше, підгальмовую менше. Це добре чи погано після заміни мастила в КПП?
1. Забираю свої слова назад, хлопці. :facepalm:
Сьогодні вранці знову наздогнав того білого рено-мегана, який повзає через залізничний переїзд і всіх загальмовує. Зловив себе на тому, що права нога якось сама автоматично підгазувала і права рука сама взяла і увімкнула 1-у передачу. :-D Вже не вперше помічаю, що тіло в автівці працює автоматично, а свідомість лише контролює, щоби усі навколо зашилились живі та здорові. І на перехрестях встигаю проконтролювати геть усе, правильно перешикуватись, попереключатись і построїти глазки дівчаткам на тротуарах. А що, маю водійського стажу вже аж 1 рік і повних 8 місяців. Свідомість ще не звикла, що тіло відпрацьовує автоматично все більше операцій і тому здається, що славутка літає легко, як ластівка в небі.

2. А для об'єктивності та для статистики форуму вирішив після роботи провести експеримент, як ото Salek провів. Доповідаю.

Завівся з підсосом, трошки проїхався туди-сюди по трасі, щоби підібрати собі зручну та безпечну ділянку. Тим часом двигун прогрівся, стрілка показчика температури охолоджувальної рідини двигуна підповзла під "80", що в мене означає нормальну робочу температуру двигуна. Зупинився. Тахометр показує нормальний холостий хід, трохи менше 1000 об/хв.

Закриваю усі вікна, щоби обрізати зайві шуми. Вмикаю аварійку. Рушаю і розганяюсь до 30 км/год з невеличкого ухилу (зверху вниз). Вижимаю зчеплення, відпускаю газ, оберти впали до нормального холостого ходу, пересовую важіль в позицію 1-ї передачі і впираюсь у важіль, легенько підгальмовуючи при цьому, щоби повільно сповільнюватись. 30 км/год - при перестановці важіля КПП у позицію 1-ї передачі щось у коробці починає вити, ніби як розганяється. Мабуть, то синхронізатори, підшипники чи ще щось з цієї опери. Відпустив важіль КПП. Вити перестало. Знову натис у позиції 1 - знову завило. 20 км/год - виє, але вже не так енергійно. 10 км/год - майже не чути ніякого виття, але важіль все одно не хоче провалюватись на 1-у передачу. Провалюється з неприйнятним зусиллям (мені не подобається) десь від 7 км/год і нижче. Прийнятне зусилля опору важіля КПП для мене - десь при 3...5 км/год, при більшій швидкості вже жалко гвалтувати того важіля КПП і нога сама поривається підгазувати.

Кілька разів повторив експеримент, щоразу уточнюючи критичну точку швидкості та зусилля на важілі. Потім, згідно наукового методу, повторив цей цикл у зворотньому напрямку (знизу вверх) по трасі, щоби знівелювати різницю ухилів та набрати якусь науково достовірну статистику. Так я отримав чисельні значення, які оприлюднив.

Дуже жалкую, що не провів такий експеримент, коли залив попередні мастила (в КПП Comma Gear Oil EP 80w-90 GL4) і перед їхнім зливанням. Тепер от лежу і думаю, зашибісь у мене зараз мастило чи не зашибісь? Відчуваю, що тепер Salek одобрить, а Володимир зачморить. :dunno:

Toris

Цитата: Salek від 05 Липня 2019, 18:48:10Ну и шо тебе помешало закончить этот бессмысленный эксперимент!!!
Цитата: Salek від 04 Липня 2019, 16:33:13На тапка в пол(отсечка 5800) включается на ≈50км/ч.
У мене карбюратор, відсічки немає, страшно і жалко двигуна, не хочу гвалтувати його невдовзі після запуску. А який сенс тестувати на максимальних обертах? Щоби знати придатність для режиму гальмування двигуном?

Цитата: Salek від 05 Липня 2019, 18:48:10Ты лучше это прокомментируй.
Цитата: Володимир від 05 Липня 2019, 14:51:59
Наскільки пам"ятаю по статистиці з форуму, всі хто лив в коробку ЖЛ-5, у всіх вила 5-та передача і погано вмикалась перша на швидкості вище 5 кмг (без перегазовки). Можливо на маслі 75в-90 є винятки, але на 80в-90 жл5 вила у всіх, в мене на 80в-90 з ЖЛ-4 не вила, на тад-17 жл-5 вила, на тад-17 жл-4 не вила.
Доповідаю: 5-та - виє. Отже, GL-5? На попередньому мастилі GL-4 теж вила, суб'єктивно ніби так само, але не наполягатиму, бо інструментальних замірів не робив і не знаю, чим і як правильно їх робити.

...Тепер вмію слухати синхронізатори і передачі. Раніше взагалі нічого не чув - слух не був навчений, шум та й все. :)

Володимир

Цитата: Toris від 05 Липня 2019, 18:25:10Тепер от лежу і думаю, зашибісь у мене зараз мастило чи не зашибісь? Відчуваю, що тепер Salek одобрить, а Володимир зачморить. :dunno:
75w-90 треба було лити, не любить наша коробка густе масло.
Цитата: Toris від 05 Липня 2019, 19:12:14Доповідаю: 5-та - виє. Отже, GL-5? На попередньому мастилі GL-4 теж вила, суб'єктивно ніби так само, але не наполягатиму, бо інструментальних замірів не робив і не знаю, чим і як правильно їх робити.

...Тепер вмію слухати синхронізатори і передачі. Раніше взагалі нічого не чув - слух не був навчений, шум та й все. :)
Щось з тим маслом не так, в мене на венолі з аналогічними параметрами при рівні по заливну пробку не вило,
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 05 Липня 2019, 21:41:42Щось з тим маслом не так, в мене на венолі з аналогічними параметрами при рівні по заливну пробку не вило,
А де шукати заливну пробку, щоби подивитись, скільки там того мастила?

panzer1989