Славутко люксове карбюраторне 1.2L

Автор Toris, 28 Лютого 2018, 11:32:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алекс

Ставь картонку прям в паз перед радиатором,под углом...при остановке она откидывается вперед и не мешает дыхать радику,на ходу закрыаетцт
Лузар бяка канешна ...шукай Gates
Резинки дверей маж глицерин ом из аптеки -примерзать не буде
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Toris від 07 Лютого 2020, 11:11:20Прогрівання двигуна до переходу на газ потроху випрацьовує рідке паливо з баку. До роботи і назад пів-дороги проїжджаю на бензині, поки нагріюсь до 60°C.
А чого так багато грієш, тут люди 4-те покоління гріють до 30-40 градусів, а ти друге до 60.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 07 Лютого 2020, 12:40:16А чого так багато грієш, тут люди 4-те покоління гріють до 30-40 градусів, а ти друге до 60.
Та якось так в потоці рухаюсь, що не встигаю раніше: маю спочатку перемкнутись на припинення подачі будь-якого палива, випрацювати бензин з карбюратора і вже тоді ловити вдалий момент для подачі газу. В цих погодніх умовах 40° я зустрічаю в активному трафіку, перехрестя, пагорби, слизька дорога, пішоходи. Слухати карбюратор просто немає як. Та й циліндри жалко, бензин хоч трохи змащує їх з боку робочої камери, поки мастило густіше.

А ще моє славутко живе під відкритим небом, тому вважаю, що краще перекохати, ніж недокохати. Тож не переживаю з недостатньої економії. :)

Алекс

Ставь электрокотел,либо другий термостат
По котлу дам рекомендации и фото
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: Володимир від 07 Лютого 2020, 12:40:16
Цитата: Toris від 07 Лютого 2020, 11:11:20Прогрівання двигуна до переходу на газ потроху випрацьовує рідке паливо з баку. До роботи і назад пів-дороги проїжджаю на бензині, поки нагріюсь до 60°C.
А чого так багато грієш, тут люди 4-те покоління гріють до 30-40 градусів, а ти друге до 60.
Зараз у мене форсы клацають пр переходе 40•° сервис рекомендовал переход при высшей температура
Форсы Didgitonik ,Уточню
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ZaVa

А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
30-40 градусів ніби, хоча я і в мінус переходжу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Цитата: Володимир від 08 Лютого 2020, 16:09:16
Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
30-40 градусів ніби, хоча я і в мінус переходжу.
Та отож і я. Встановив температуру найнижчу, що дозволяє програма на телефоні. Блок газовий - Stag Q-box plus, може приєднуватися по ОБД роз'єму до Мікаса, але , на жаль, не приєднується. То так і їзджу.
😉.
Температура 15 по Цельсію. Редуктор не обмерзає, але момент переходу на газ відчувається.
Витрата газу 10л по місту - залізобетонно !
😁
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Romka

Цитата: Toris від 07 Лютого 2020, 11:11:20

Їдучи на роботу, звернув увагу, що індикатор температури на мегапанелі зайшов у верхню зону діапазону робочих температур (трохи над поділкою "80"). Потім температура нормалізувалась "трохи під поділкою "80"). Це так термостат примерз, а потім прогрівся і розклинився? Невже термостата "Лузар" вистачає лише на дві зими? :(
ИМХО, нормальна робота.  У мене так всі термоси працювали і метал-інкар зараз теж.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

SWarlock

Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
Пробовал режимы от 25 до 50 градусов.
Самый предел, когда переход  незаметен, 35 градусов получился. На том и остался.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Володимир

Цитата: SWarlock від 10 Лютого 2020, 22:18:49
Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
Пробовал режимы от 25 до 50 градусов.
Самый предел, когда переход  незаметен, 35 градусов получился. На том и остался.
Тут багато залежить від температури за бортом, від якої залежить температура форсунок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Цитата: SWarlock від 10 Лютого 2020, 22:18:49
Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
Пробовал режимы от 25 до 50 градусов.
Самый предел, когда переход  незаметен, 35 градусов получился. На том и остался.
Дякую.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

SWarlock

Цитата: Володимир від 11 Лютого 2020, 12:25:51
Цитата: SWarlock від 10 Лютого 2020, 22:18:49
Цитата: ZaVa від 07 Лютого 2020, 23:11:06
А при якій температурі треба переходить на газ ? 4 покоління.
Пробовал режимы от 25 до 50 градусов.
Самый предел, когда переход  незаметен, 35 градусов получился. На том и остался.
Тут багато залежить від температури за бортом, від якої залежить температура форсунок.
Так форсунки находятся в подкапотке, оччччень близко к двигателю, а не за бортом. Поэтому, температура форсунок, через которые проходит газ, может приниматься условно постоянной. ;)
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Toris

Сьогодні в обід гасали з дівчатами "Нивою" до лісу за пролісками та підсніжниками.
Як вона пре! Бере дикі крени і тангажі, ями та невеличкі дерева. Повний привід, блокування, високий кліренс та коротка база розкрили свої переваги повністю. Маневрували як по поверхні, так і між спиляними чи поваленими деревами, які зависли кінцями стовбурів десь на рівні голови. Славутко там би й залишилось ще на вході.
Приємно вражений.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Березня 2020, 16:11:48
Сьогодні в обід гасали з дівчатами "Нивою" до лісу за пролісками та підсніжниками.
Як вона пре! Бере дикі крени і тангажі, ями та невеличкі дерева. Повний привід, блокування, високий кліренс та коротка база розкрили свої переваги повністю. Маневрували як по поверхні, так і між спиляними чи поваленими деревами, які зависли кінцями стовбурів десь на рівні голови. Славутко там би й залишилось ще на вході.
Приємно вражений.
І на скільки гривень штрафу чи років ув"язнення назбирали?  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion