ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

На мікасі легко робиться дворежимка, навіщо варіатор?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитата: Володимир від 29 Червня 2023, 09:18:47На мікасі легко робиться дворежимка, навіщо варіатор?
На Мікас 7.6 легко, а на 10.3 з керуючою М114 достовірної інформації не знайшов

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 29 Червня 2023, 10:18:01
Цитата: Володимир від 29 Червня 2023, 09:18:47На мікасі легко робиться дворежимка, навіщо варіатор?
На Мікас 7.6 легко, а на 10.3 з керуючою М114 достовірної інформації не знайшов
Так само як на 11.3, десь в мене повинна бути дворежимна прошивка з 11.4.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеТак само як на 11.3, десь в мене повинна бути дворежимна прошивка з 11.4.
Поділіться будь-ласка, якщо знайдете. І як реалізувати перемикання на калібровки #2?

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 29 Червня 2023, 15:44:58
Цитувати виділенеТак само як на 11.3, десь в мене повинна бути дворежимна прошивка з 11.4.
Поділіться будь-ласка, якщо знайдете. І як реалізувати перемикання на калібровки #2?
Як не забуду то вдома гляну, перемикання замиканням одного з проводів на масу, в хелпі до чіплоадера інформація є.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир від 29 Червня 2023, 09:18:47На мікасі легко робиться дворежимка, навіщо варіатор?
Так, знайомі газовщики теж відмовились від варіатора, кажуть більше мороки чим користі, краще дворежимка, там де можна це прошити
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Справа в тому, що в інеті на форумах не знайшов підтверджень що на блокі Мікас 10.3 М114 працює дворежимка. Звичайно вискакує щось таке

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Червня 2023, 16:02:26в хелпі до чіплоадера інформація є.
Spoiler
Загрузчик позволяет читать - писать двухрежимные прошивки в ЭБУ Микас-10.3+ (Микас-11). Для изготовления такой двухрежимной прошивки рекомендуется использовать программу ChipExplorer, в которой присутствует дополнительный плагин, который позволяет создавать двухрежимную прошивку в автоматическом режиме, путем копирования первого набора калибровок во второй, а также с установкой всех необходимых калибровок в требуемое значения для корректного переключения.
Переключение первого и второго набора калибровок прошивки осуществляется замыканием 57-ой ноги ЭБУ на массу следующим образом:
1. 57-ая нога ЭБУ "висит в воздухе" - первый набор калибровок.
2. 57-ая нога ЭБУ замкнута на массу - второй набор калибровок.
[close]
"использовать программу ChipExplorer, в которой присутствует дополнительный плагин,"
В мене ChipExplorer тільки в W_XP працював і то с глюком - нічого не хотів зберігать.
Можливо якщо взяти готову+робочу дворежимку і записувати її саме з такою конфігурацією лодера
( головне -перерахунок КС та плюс але це ще питання???вичітувати саме свій бутлодер-????

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

vladishtm, це ж про Мікас 10.3+ написано, а в мене 10.3 без плюса. І коли я вже його перепрошивав на останню версію стока, то ЧіпЛоадером тоді не вийшло, шив ОпенБоксом.

Ще трохи по поводу варіатора. Погуглив. Знайшов декілька випадків спроб поставити Stag tap-01 на авто ЗАЗ з ЕБК Мікас і всі стикалися з проблемами, які так і не змогли вирішити, по крайній мірі про це не написано. Пишуть, що вітчизняний Мікролуч працює краще. Але знайшов ще цікавого. В інструкціях варіаторів Stag і інших не конкретизовано як підключати чорний провод маси, просто на схемі значок маси і все. А в Мікролучі написано, що чорний провід потрібно підключати до ЛОГІЧНОЇ маси датчиків. І знайшов декілька підтверджень на форумах, що після перепідключення чорного проводу на масу датчика ДПДЗ чи іншого, працює набагато краще, в тому числі один випадок був і з варіатором як у мене. А я підключив масу просто на болт на кузові біля варіатора. Тепер думаю чим загальна маса відрізняється від так званої логічної маси датчиків і чи допоможе це в моєму випадку.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 29 Червня 2023, 20:02:34Справа в тому, що в інеті на форумах не знайшов підтверджень що на блокі Мікас 10.3 М114 працює дворежимка. Звичайно вискакує щось таке

Нажаль прошивку не знайшов, не збереглась. Щоби режими переключались, потрібно шити чіплоадером 1,97,7, бо версія 1,96 другий режим не шиє, також варто перевірити наявність живлення на 57-ій нозі, бо якщо його там нема, значить нога не задіяна, потрібно допаювати відсутні деталі. Також потрібно при створенні дворежимки з допомогою крота погоджуватись з попередженнями щодо комплектації та опцій, має працювати, бо структура прошивки на 11.4 така сама як і на 11.3.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 29 Червня 2023, 23:35:11vladishtm, це ж про Мікас 10.3+ написано, а в мене 10.3 без плюса.
Ну х.з  :dunno:  Як пишуть в хелпі лодера - "Внимание! Название Микас-10.3+ - условное. Аппаратно ЭБУ Микас-10.3+ отличается от Микас-10.3 отсутствием внешней FLASH памяти. В ЭБУ Микас-10.3+ для хранения прошивки используется внутренняя FLASH память процессора."
- мабуть викинули чіп флеш пам"яті і  стали використовувать чіп процесора з внутрішньою флешкою. Тоб то програмно різниця скоріш всього  в адресації, а це якби нікого не повинно турбувать крім чіплодера.
З хелпу
"Правильный размер прошивок FLASH памяти для ЭБУ Микас-10.3  - 512 Кб (524288 байт)." 10.3
"Правильный размер прошивок FLASH памяти для ЭБУ Микас-10.3+  - 512 Кб (524288 байт)."10.3+ (11)
Чіплоадер 1,97,7 має окремі вкладки для "10.3" та "10.3+"

Цитата: Ivan1988 від 29 Червня 2023, 23:35:11Тепер думаю чим загальна маса відрізняється від так званої логічної маси датчиків і чи допоможе це в моєму випадку.
Можливо Мікас організує живлення деяких датчиків окремо "через внутрішній ". Наприклад ті ж 5 вольт. Можливо там все ж існує якас розвязка для зменшення перешкод... :dunno:  Чомусь же той "мінус датчиків Є?" = значить потрібен. Жлобство ніхто не відміняв -не було б потрібно - не витрачались би на це. Не спробуеш не взнаєш.  :gvozd:  :wallbash:  :)


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Спробував сьогодні підключити чорний провід не на кузов, а на масу датчика положення дросельної заслонки. Це дійсно частково допомогло. Відчутно стало краще, навіть в програмі варіатора показники перестали стрибати, стабілізувалися, але все одно на деяких режимах посмикування залишилося. І помилка Р0336 также запалює Чек, навіть коли ставиш кути в 1 градус. Розчарувався я варіатором і демонтував його взагалі, не хоче stag tap-01 нормально працювати з Мікас.

Ivan1988

Цитувати виділенетакож варто перевірити наявність живлення на 57-ій нозі, бо якщо його там нема, значить нога не задіяна, потрібно допаювати відсутні деталі.

Тобто на 57 нозі при увімкненні запаленні повинна бути якась напруга? Я вірно зрозумів? Якщо так то яка?

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 01 Липня 2023, 15:18:35Тобто на 57 нозі при увімкненні запаленні повинна бути якась напруга? Я вірно зрозумів? Якщо так то яка?
В тебе ж уже е лоадер з хелпом... .ось з хелпу розділ "Двухрежимные прошивки Микас-10.3+ (Микас-11)"

"Переключение первого и второго набора калибровок прошивки осуществляется замыканием 57-ой ноги ЭБУ на массу следующим образом:
1. 57-ая нога ЭБУ "висит в воздухе" - первый набор калибровок.
2. 57-ая нога ЭБУ замкнута на массу - второй набор калибровок.

Логічно що
заводиш на бензі - то ж 57 "висит"
Переходиш на газ з подачею на 57 "масси"


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділене"Переключение первого и второго набора калибровок прошивки осуществляется замыканием 57-ой ноги ЭБУ на массу следующим образом:
1. 57-ая нога ЭБУ "висит в воздухе" - первый набор калибровок.
2. 57-ая нога ЭБУ замкнута на массу - второй набор калибровок.

Я це бачив. Просто з поста Володимира думав що на 57 нозі в нормальному положенні є завжди "+", а якщо подати "-" то перемикається на калібровки #2.


Посидів трохи над прошивками. Остання серійна заводська версія в мене є в двох варіантах, на 576 кБ та на 512 кБ. В програмі "MikasOnline-6" доопрацював кути запалювання. За допомогою програми "Кріт" зліпив дворежимну прошивку, перші калібровки - серійна, другі калібровки - з піднятими кутами. Вийшло два варіанти дворежимних,  на 512 кБ і на 576 кБ.

Тепер потрібно наважитись на перепрошивку)). Я просто пам'ятаю, що в мене раніше не виходило ЧіпЛоадер підключити до Ланоса, не впевнений що цей раз вийде. А ось ОпенБокс тоді легко справився. Тільки не найду інформацію чи пише ОпенБокс двухрежимну прошивки чи не пише. Хоча файл з калібровками що однорежимної що дворежимної займає однаково пам'яті. Не можу зрозуміти чому в такому разі не всі програми записують дворежимні прошивки.