ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Замінив гальмівну рідину нарешті. Хотів це зробити ще минулого року, але не було де. Є підозра, що її з заводу не міняли. Заїхав в гараж з ямою на роботі. Хотів зробити цю роботу сам, навіть зробив приспособу з кришечки від Vanish та вентиля шини, щоб під тиском рідина витікала. Але так як знайшовся помічник, то прокачували гальма по класиці. Прокачав також гідропривід зчеплення. Витратив десь 1,5 години і 0,6 літра рідини. Вибрав DOT 4 від вітчизняного виробника Yuko.
Якщо що то в банці не Кока-Кола, а стара рідина чорного кольору.

Ivan1988

Сьогодні прийшов кінець моєму АКБ Bosch S4 006. Не дожив 1 місяць до 8-го Дня Народження. Підвів саме в той момент, коли всією родиною о 6-й ранку зібралися виїхати за місто на один день на озеро на відпочинок. Звісно після того як авто не запустилося і коли стало зрозуміло що АКБ вже все, настрій в усіх пропав. Але згадав, що в ста метрах є автомагазин, що працює 24/7. Там не було такого ж самого Bosch чи Varta. Були якісь турецькі, які вже пилюкою припали. Як виявилося, магазин є офіційною точкою продажу акумуляторів Westa, які виробляються у Дніпрі. Тому 90% всіх продаваємих АКБ в магазині були зелена Westa, жовтий Forse та червоний Westa EFB. Продавець рекомендувала останній, типу нова розробка, довше служать і т.д.  Тому і взяв саме його та й різниця з іншими аккумуляторами данного виробника не велика. Підтримав вітчизняного виробника. Що мені сподобалось, так те що акумулятор свіжий. Виготовлений 12 серпня 2024 року, тобто менше 2 тижнів тому. Напруга на колесах була 12,65 V. Заряджати його не став, не було часу, поставив і поїхали. Сподіваюсь хоча б на 5 років служби.

Володимир

Подивись чи парне число пластин в кожній банці, бо форсе і веста зверху однакові на одному заводі роблені мають аналогічні характеристики, але в форсе в банці 9 пластин, а в вести 10 пластин, і на 0,5 кг веста важча. Але в мене синя веста.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цікава лейбла, " engine start stop "? Start зрозуміло, а що Stop?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

User2108

Це значить, що цей АКБ можна тикать в авто із системою старт/стоп і не мекне через кілька місяців.

vladishtm

Цитата: User2108 від 26 Серпня 2024, 12:05:32Це значить, що цей АКБ можна тикать в авто із системою старт/стоп і не мекне через кілька місяців.
Я просто не розумію що значить система Stop?  Для електромобілів наче інші акуми, в нас буде тільки старт. Stop це для гальмування електродвигуна?


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

User2108

 :facepalm:
При чому тут наша система. Дана веста підходить для авто з системою старт/стоп, де комп глушить двигун при кожній зупинці на світлофорі і тп, та потім знову запускає. Тому звичайний АКБ там дохне, використовували тільки AGM, а веста зробила щось середнє. От про це і показує зображення/напис на етикетці.

Toris

Минулого року, коли усі кинулись робити собі домашні повербанки на все житло, виявилось, що EFB дуже далеко не AGM, більше маркетингу, ніж свинцю. Попереднику мого Сенсовича замовили для його Зафірки AGM-70, то його маса була близько 25 кг, я гарно напнувся коли його до багажника собі переклав. Дизельна Зафірка почала гарно старт-стопити.

Якщо буде бажання, у ланосячому розмірі є такий AGM, але там полярність навпаки: https://rozetka.com.ua/ua/exide_ek600/p101560074/

У мене короткі поїздки, то думав собі AGM запердолити, щоби швидше заряджався взимку після ранкового стартування. За рахунок збільшеної площі пластин AGM здатний взяти більший струм та швидше відновити витрачений заряд.

Ivan1988

Цитувати виділенеПодивись чи парне число пластин в кожній банці, бо форсе і веста зверху однакові на одному заводі роблені мають аналогічні характеристики, але в форсе в банці 9 пластин, а в вести 10 пластин, і на 0,5 кг веста важча. Але в мене синя веста.

Якщо вірити характеристикам, то Westa EFB важче класичної Westa на 0,5 кг. Має більшу ємність 63 проти 60 Ah, та більший пусковий струм 620 проти 600 A. Заявляють про збільшення ресурсу в 2 рази, мінімальна втрата ємності при глибоких розрядах, швидку зарядку. Не дуже я в це вірю. Поки що відкручувати банки не хочу, акумулятор на гарантії, доречі гарантія написано 24 місяці, але на скільки вона реальна - не знаю.

До речі, що цікаво. Я вже пів року не користувався відкриттям багажника з пульта, актуатор не міг це зробити з початку з першого разу, потім вже і з п'ятого не завжди відкривав. Після заміни АКБ запрацював безвідмовно))

vladishtm

Цитата: User2108 від 26 Серпня 2024, 14:00:29Дана веста підходить для авто з системою старт/стоп, де комп глушить двигун при кожній зупинці на світлофорі і тп, та потім знову запускає.
Невже до такого додумались вже на ДВзгоряння? Наскільки мені відомо при запуску гарний тон пихнути 5-7 кратну кількість бензу. Щось не досить гарно якшо на кожному світлофорі, а ще є пробки коли потроху сунуться. Ну то таке хай буде раз є, Славута якось без того.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 26 Серпня 2024, 18:46:50Невже до такого додумались вже на ДВзгоряння?
Вже щонайменше років з 10 таке є ТАМ. А в нас одразу біжать до прошивальника і просять "відключи тую напасть". :-D

Ivan1988

Цитувати виділенеВже щонайменше років з 10 таке є ТАМ. А в нас одразу біжать до прошивальника і просять "відключи тую напасть".
Вимикав цю функцію на двох Шкодах звичайним китайським Elm 327)))

Ivan1988

Трохи розбирався чому глохне двигун відразу після запуску на бензині, а також при переході з газу на бензин. Причина в довготривалій корекції по датчику кисню. На Славуті на Мікас 7.6 в прошивці була вимкнена функція адаптації по лямбді і проблем не було. А на Ланосі на Мікас 10.3 увімкнена. Коли глушиш двигун на бензині то й запускається після простою на бензині без проблем, але коли глушиш на газу, то на бензині починає глохнути. Таке відчуття, що після запуску двигуна відразу вступають в дію паливні корекції. На газу виявляється була багата суміш. Якщо дивитися на криві бензину й газу у програмі налаштування Stag 200 go fast, то газову криву треба трішки підняти в районі холостих, але по факту коли перемикаєш газ/бензин то по часу роботи бензофорсунок навпаки треба криву опускати. Експериментальним шляхом зменшив коефіцієнт множника початковий і в районі холостих обертів з 1,6 до 1,4.Час роботи бензофорсунок на бензині і на газу став майже однаковим. І двигун при переході перестав глохнути. Іншу ділянку кривої також трішки опустив, так як після району холостих зелена газова була трішки вище синьої бензинової. Коли трохи покатаюся стане більш зрозуміло які криві тепер намалює газовий блок керування. Поки що не зрозумів чому коректно не працює автоматичний підбір множника.

Ivan1988

Замінив прокладку клапанної кришки, сальники свічних колодязів та ущільнююче кільце на датчику розподільчого валу. А все тому, що задовбався моторне масло доливати. Коли витягував стару прокладку, то стало зрозуміло чого текло, я її коли встановлював у 2021 році, то її трохи перекосило в одному місці, та й перетягнув я болти кришки сильно, місцями прокладку розчавило. На цей раз хотів брати оригінальні прокладку і сальники від Chery, але оригінал коштує в 10 раз дорожче аналогів, тому взяв Kimiko. Ставити кришку з вкладеною в неї прокладку проблемно, бо коли кришку перевертаєш прокладка випадає з пазів, тому й на цей раз я не впевнений, що знову десь прокладку не перекосило. Трохи промазав головку чорним герметиком, порекомендував консультант магазину запчастин китайського автопрому.

Ivan1988

Переміг помилку Р0105, якщо можна так сказати. Дана помилка була в мене від покупки авто, з'являлася відразу після включення запалення, якщо скинути під час руху, то не з'являється до наступного вимкнення та запуску двигуна. Читав форуми, дивився відео і зрозумів, що це у всіх Ланосах з двигуном ACTECO SQR477f. Пробував міняти датчик ДАД, не допомогло. Дійшов до висновку, що це якийсь недолік прошивки. Знайшов в інтернеті прошивку PIT111AV154003 на ЗАЗ Віда з таким же двигуном і блоком Микас 10.3, а також M114151SQ154009, яка згідно маркування повинна стояти на такому ж авто як у мене тільки з нормами Евро-4, а стояла на ЗАЗ Віда. Порівнюючи прошивки в программі МікасОнлайн, знайшов цікаву відмінність. А саме параметр С79 Вибір варіанта датчика барокорекції, в мене стояло значення 513, в прошивці Віда та Ланос Евро-4 - 257, а також С180 Поріг різниці показів Pk и B0 при N=0, в мене стояло 100, в порівнювальних калібровках - 900. Змінив ці два значення на своїй прошивці, залив в блок і помилка ця пропала.

Залишилася помилка Р0141, але причина тут в самому датчику кисню 2, перевірив мультиметром, обігрів в обриві.Датчик кисню 1 також мені не подобається як працює. Інколи зависає, напруга змінюється на ньому в меншому діапазоні, інколи хаотично. Тобто немає гарної "кардіограми" від 0,1 до 0,9 В. Пару раз літом вискакувала помилка щодо його повільної роботи. А так як витрата палива фактична перевищує паспортні, то є підозра на погану роботу датчиків кисню. З заводу ставили Delphi 25368889, є аналог Bosch 258986728. Зараз на них ціни 1260 грн та 1640 грн відповідно + доставка, це в самих дешевих магазинах. Маючи досвід покупки запчастин на АліЕкспрес, нагадаю купував планетарку на стартер, то вирішив подивитись там і датчики. Знайшов найдешевший з маркуванням 25368889 за 540 грн з безкоштовною доставкою. На вигляд абсолютна копія Delphi. Вирішив ризикнути і замовити один. Планую першим поставити китайський, а на місце другого поставити рідний перший, там не так важлива швидкість реакції, а так як обігрів цілий, то і помилки не буде. Це все плани, а як вийде ще не знаю, кажуть викрутити старі датчики кисню це та ще проблема.