Чому не балансуються бублики?

Автор Володимир, 20 Червня 2018, 10:50:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Кожен власник таврії/славути стикається з ситуацією коли після балансувального станка на швидкості трясе руль. Справа в тому, що принаймі на дисках маде ін Кременчук, інших я не юзав, отвори під шпильки зроблені зі зміщенням приблизно до 2-х мм від центра. Балансувальники зазвичай використовують планшайби де позиціювання колеса на планшайбі іде по отворах на диску, але в такому випадку відносно центрального отвора колесо має зміщення.



Якщо закріпити колесо на фланці старого зразка відцентрувавши його по шпильках,



і прокрутити колесо, то можна побачити як літає диск відносно центра, це відео https://drive.google.com/open?id=1L-ibA5_rm2S_NLz09aMi9rjgpNIVXN1p це демонструє (Для перегляду файл відео треба скачати на комп).

В результаті після балансувального станка на дисках ми можемо побачити грузики вагою 15-40 грам, причому я замітив що в мене на 8-ми колесах з 9-ти, зовнішні грузики були розміщені в одному і тому ж місці відносно одного з отворів.

Якщо використовувати не конусні болти/гайки для кріплення колеса на планшайбі а звичайні, і відцентрувати диск відносно центра, щоби при прокручуванні він не гуляв, то після балансування вага грузиків на колесі зменшується до 5-10 грн, і вони розміщені в зовсім іншому місці, і що цікаво, колесо більше на швидкості не б"є.

Корейці придумали фланец з проточкою, по якій мав би центруватись диск, але все ж таки залишили там зазор, хоча всерівно орієнтуючись на цей зазор можна при закручуванні колеса відцентрувати його на фланці. Хоча інколи зміщення отворів таке, що люфту шпильок в фланці не вистарчає.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Так, а тепер більш детально, для тих хто на бронєпоїзді  :).
Щось я не зрозумів куди і як зміщені на 2мм отвори на диску?
При балансуванні завжди намагаюсь дивитись на рівність обертання самого диску на станку.
Ну а саме краще мені відбалансували колеса в далекому 1995 на ще радянському балансувальному станку в Дніпрі на вул.Янтарній. Там перед балансуванням колеса ставився перемикач на марку авто. Марки "Таврія" або ЗАЗ 1102 на станку не було, але був ЗАЗ 968, по якому і балансували. Після балансування Таврія ніби прилипала до дороги і їхати було дуже комфортно, ні про яке биття в кермо не було й мови. З одного колеса взагалі зняли всі грузики. Але треба віддати належне й чолов"язі, який робив балансування. Багато чого цікавого розповів і по уму все робив. До сих пір пям"ятаю.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 20 Червня 2018, 11:57:51
Так, а тепер більш детально, для тих хто на бронєпоїзді  :).
Щось я не зрозумів куди і як зміщені на 2мм отвори на диску?
Візьми штангециркуль, і переміряй відстань кожної дирки до краю диска чи центру, того що майже торкається проточки на фланці, все зрозумієш.
Цитата: Vadim_K від 20 Червня 2018, 11:57:51При балансуванні завжди намагаюсь дивитись на рівність обертання самого диску на станку.
Не завжди видно, треба якийсь орієнтир. Та й не завжди можна змістити.
Цитата: Vadim_K від 20 Червня 2018, 11:57:51Ну а саме краще мені відбалансували колеса в далекому 1995 на ще радянському балансувальному станку в Дніпрі на вул.Янтарній. Там перед балансуванням колеса ставився перемикач на марку авто. Марки "Таврія" або ЗАЗ 1102 на станку не було, але був ЗАЗ 968, по якому і балансували. Після балансування Таврія ніби прилипала до дороги і їхати було дуже комфортно, ні про яке биття в кермо не було й мови. З одного колеса взагалі зняли всі грузики. Але треба віддати належне й чолов"язі, який робив балансування. Багато чого цікавого розповів і по уму все робив. До сих пір пям"ятаю.
Тут ще питання в тому як те колесо кріпилось на станку. Для прикладу в ВАЗ є центральний отрвір малий, і по ньому колесо конусом центрується, і пофіг як висверлені отвори, для нашого колеса такого великого конуса нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Под это дело я давно заимел ступицу с диском хотел проточить шоб на стано ставилось типо родное ..но так руки и не дошли  :wacko:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Vitaliy.

С каждым годом становлюсь мудрее, следуя принципу- спасение утопающих дело рук меня самого. Уже 4 года как забил болт на шиномонтажников, сам себе разбираю, латаю, собираю колёса. У меня все камерные. Нисколько не испытываю неудобств от этого. Наоборот, мне нравятся камеры.
Озадачился, чтобы самому их балансировать. Поскольку на машине переднее колесо притормаживается коробкой, а заднее может подтирать отрегулированный по минимуму ручник, то самое свободное, это вращение колеса на прицепе. Приподнял жопу, подставил палку, и колесо висит в воздухе.
Кто имеет опыт самостоятельного балансирования? Попадалось видео, как мужик на трубе делал подобие юлы, сперва статически, а потом динамически балансировал. Очень понравилось. Может когда нибудь в старости и сделаю такой :)
При балансировке, одно дело, когда железо и резина имеют правильную геометрию, без биений. И другое дело, когда гуляет яйцом и железо и резина. Что страшнее, когда геометрически ровное колесо имеет где то более тяжёлое место, и колесо прыгает, или когда сбалансированное грузами, но кривое геометрически колесо так же прыгает?
Понимаю, что самое лучшее, это когда к некоторой кривизне диска можно подстроиться с кривизной покрышки, чтобы они взаимно скомпенсировались. Тогда геометрически можно свести к минимуму биения. Но это ведь тоже не так то легко. При накачке колеса, края стреляют, становятся на свои места у бортов, и тогда даже спустив колесо, покрышку не покрутишь.
Недавно сосед презентовал советский вулканизатор, автомобильный, 12 вольт. Сырая резина тоже есть. Так что я на коне  :-D Хотя камеры я латая холодными латками.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

АнтохА

Все проще- конструкция настолько ебаКХЕКХЕтая что любой в шоке, при замене колодок балансировка барабана относительно ступицы уже сбивается не говоря уже про диск с раздолбаными дырами.

Володимир

Цитата: АнтохА від 30 Серпня 2018, 13:06:53
Все проще- конструкция настолько ебаКХЕКХЕтая что любой в шоке, при замене колодок балансировка барабана относительно ступицы уже сбивается не говоря уже про диск с раздолбаными дырами.
В мене диски на 6 точок, то я на болти натягнув термоусадку для усунення люфтів, щоби диски завжди були в тому самому положенні відносно фланця. Самі диски також колись балансував.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

 Первое время балансировки делал в kрупном шинном центре,прямо на машине не снимая kолес .Поднятая передняя часть опирается на стойkи,там тензодатчиk.Хлопец на ' kозе' вращающимся барабаном прижимается до kолеса и расkручавает его
Один раз не сделали -шаровая загуляла  :wacko:
Так ая балансировки назыветцо финишная

Пан Володимир,трубkа на болтах-им джерджевелли не прийде?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Алекс від 13 Жовтня 2018, 09:44:03
Пан Володимир,трубkа на болтах-им джерджевелли не прийде?
Яка трубка?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Цитата: Володимир від 13 Жовтня 2018, 19:33:04
Цитата: Алекс від 13 Жовтня 2018, 09:44:03
Пан Володимир,трубkа на болтах-им джерджевелли не прийде?
Яка трубка?
Термоусадка
Влага-она любит микропоры
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Алекс від 13 Жовтня 2018, 22:11:08
Цитата: Володимир від 13 Жовтня 2018, 19:33:04
Цитата: Алекс від 13 Жовтня 2018, 09:44:03
Пан Володимир,трубkа на болтах-им джерджевелли не прийде?
Яка трубка?
Термоусадка
Влага-она любит микропоры
Так вони покриті нікелем, плюс там є змазка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Кто делал приспособу для динамической балансировки?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitaliy.

Если учесть, что оборудование на балансировочном станке может быть немного изношено, или им неумеют правильно пользоваться, да и отверстия в наших дисках бывают со смещением, то становится очевидным, что нам больше подойдёт финишная балансировка, на вывешенном колесе. Кто нибудь пробовал на месте что то похожее делать, в домашних условиях?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Оживлю тему.

Заради цікавості купив на передню вісь два китайських бублика фірми Дорожна карта. Якщо міряти штангелем розміщення отворів під шпильки відносно центального отвору, то тут китайці все зробили як треба. Підозрюю що центальний отвір і отвори під шпильки ріжуться за одну операцію.

Взув бублики в рідну резину Би-391 випуску 2008 року. Далі з бубликами не все так красиво як на перший погляд.

Бублик №1, на балансувальному станку якщо дивитись з боку, то крутиться ідеально, але якщо глянути зі сторони протектора, то колесо виляє, диск приварили до кріплення криво, в результаті на одній стороні вийшов грузик 50 гр, на іншій через 180 градусів 35 грам.

Бублик №2, тут все навпаки, колесо не виляє, але літає відносно центру міліметри на 2, криво зі зміщення виштампуваний центральний отвір з отворами під шпильки, на машині колесо літає аналогічно. Найбільший грузик вийшов 25 гр.

Незважаючи на всі зроблені китайцями гріхи, розганяв машину до 130 кмг, на рулі жодного натяку на вібрацію, що підтверджує моє твердження в перших постах, що якщо на передній осі фланці нового зразка, то колеса мають бути відбалансовані по центральному отвору, а не по шпилькам, так як колеса на нових фланцях центруються по центральному отвору диска.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

На шиномонтажке на абсолютно новый диск (только купленный) одели б/у резину. При балансировке на станке балансировочном выдало сразу цыфры: 35 и 50. В чем может быть причина?