Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Які коефіцієнти часу газу по температурі. Який коеф розширення пропан-бутаеюну. Ще не шукав по довідникам. Цікаве температура і коеф від 40 до 90 роботи гоб газофази.
При 40 і 90 різна щільність назофази і необхідно пропопційно зменшити час через множник чи коеф.температури, так як газ холодніший плотніший, тиск завжди той самий, а маса газа буде різна через диклер при тому ж тиску і різній температурі, що сказується на стехеометрії.
Оскільки в мене корекції зараз немає по температурі, то бачу що від 40 до 90 гралусів різниця 15-20% по щільності і відповідно по масі проходу по дюці за той самий час.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

#196
Цитата: ВКБ від 27 Червня 2020, 12:19:16
Який коеф розширення пропан-бутаеюну. Ще не шукав по довідникам.
Вроде никто не отменял закон Гей-Люссака, должно быть линейно, или я не прав?
Эти формулы не работают только вроде при давлениям, температурам близким, когда пропан бутан переходит в жидкое состояние.
Там в другом проблема. Посчитать теоретически думаю нереально. Температуру газа мы то изменяем перед форсунками. Но он перемешивается в воздухом возле клапанов, дальше горячие клапаны его подогревают и некоторое количество попадает в цилиндры.
Вот уровень подогрева зависит от скорости прохождения через клапаны(обороты), и количества газообразной смеси(давление во впускном коллекторе) которая должна пройти. Для воздуха  обычно забивает на все и делают линейную 3д зависимость обороты/давление/коэффициент. Либо же 3д график с те ми же осями.
Оставьте в покое теорию и переходите к практике, там веселее, но при условии что есть деньги/время на датчики, стенды)). Вот когда придумал теорию, проверил на практике, показал результаты - тогда гуд. А так это "просто делать не.ер".


ВКБ

Практично помічено по лямбді 15-20% від 40° до 90°. Тому крутитиму температурою в стагі якщо таке там є. Сам коеф розширення газофази можна вирахувати взявши середній 17,5%
То дельта 50° і відсоток по ньому буде 1,175/50= 0.023, коеф на кожен градус зменшення часу від 90°  до 40° . При 40° на 17,5% час менший ніж при 90°
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Червня 2020, 22:10:32
Практично помічено по лямбді 15-20% від 40° до 90°. Тому крутитиму температурою в стагі якщо таке там є. Сам коеф розширення газофази можна вирахувати взявши середній 17,5%
То дельта 50° і відсоток по ньому буде 1,175/50= 0.023, коеф на кожен градус зменшення часу від 90°  до 40° . При 40° на 17,5% час менший ніж при 90°
Точно коефіцієнт поправки не визначиш, тому що він буде залежати навіть від температури запуску двигуна, також від розміщення датчика.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 28 Червня 2020, 19:57:27
Цитата: ВКБ від 27 Червня 2020, 22:10:32
Практично помічено по лямбді 15-20% від 40° до 90°. Тому крутитиму температурою в стагі якщо таке там є. Сам коеф розширення газофази можна вирахувати взявши середній 17,5%
То дельта 50° і відсоток по ньому буде 1,175/50= 0.023, коеф на кожен градус зменшення часу від 90°  до 40° . При 40° на 17,5% час менший ніж при 90°
Точно коефіцієнт поправки не визначиш, тому що він буде залежати навіть від температури запуску двигуна, також від розміщення датчика.
Так вмикається ж у мене на 40 газ, датчика два, один в редукторі, інший між редуктором та рампою по 20см з двох боків, тому все точно з температурою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

А температура повітря за бортом? Перехід на газ може бути і за мінуса під капотом, а може бути і при +40 під капотом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Червня 2020, 08:28:09
А температура повітря за бортом? Перехід на газ може бути і за мінуса під капотом, а може бути і при +40 під капотом.
Володя, в патрубці газовому температурна система має свій температурний відлік і він заледить від температури тосолу і датчик показує і в зимку і літом 60..80..90 газовази. При нагрітій вона температура одна і та сама, трохи менша за тосола. Тут лише питання руху на непрогрітій після 40 до 90.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Червня 2020, 09:18:58
Цитата: Володимир від 29 Червня 2020, 08:28:09
А температура повітря за бортом? Перехід на газ може бути і за мінуса під капотом, а може бути і при +40 під капотом.
Володя, в патрубці газовому температурна система має свій температурний відлік і він заледить від температури тосолу і датчик показує і в зимку і літом 60..80..90 газовази. При нагрітій вона температура одна і та сама, трохи менша за тосола. Тут лише питання руху на непрогрітій після 40 до 90.

А я тобі про що, навіть якщо температура двигуна досягне 90, температура гащу по датчику ще деякий час буде підніматись, і чим нижча температура старту тим довше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Червня 2020, 21:28:50
Цитата: ВКБ від 29 Червня 2020, 09:18:58
Цитата: Володимир від 29 Червня 2020, 08:28:09
А температура повітря за бортом? Перехід на газ може бути і за мінуса під капотом, а може бути і при +40 під капотом.
Володя, в патрубці газовому температурна система має свій температурний відлік і він заледить від температури тосолу і датчик показує і в зимку і літом 60..80..90 газовази. При нагрітій вона температура одна і та сама, трохи менша за тосола. Тут лише питання руху на непрогрітій після 40 до 90.

А я тобі про що, навіть якщо температура двигуна досягне 90, температура гащу по датчику ще деякий час буде підніматись, і чим нижча температура старту тим довше.

норм, все одно порція газу буде по датчику визначатись відповідно мета  така щоб чітко контролював мікас , де в систему вклинилась похибка щільності газофази.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Хлопці, питання про ГБО, в кого при різкому відкриванні дросельки йде провал на газу, чи в усіх стоять варіатори і такого немає. На бензині такого немає. При плавному відкриванні їде як тра, от тільки провал при різкому. Це все із-за кута УОЗ чи то шось інше.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 06 Серпня 2020, 13:10:36
Хлопці, питання про ГБО, в кого при різкому відкриванні дросельки йде провал на газу, чи в усіх стоять варіатори і такого немає. На бензині такого немає. При плавному відкриванні їде як тра, от тільки провал при різкому. Це все із-за кута УОЗ чи то шось інше.
У мене на газу такого далеко немає. Це паливоподача базова міказу замала. Піднять.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

яка така паливоподача мікасова не така, я її не чіпав, до газу вона діла немає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сволочь

Давление редуктора?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ВКБ

Цитата: Сволочь від 06 Серпня 2020, 16:50:04
Давление редуктора?
Точно ...з цього почати. Підкрути
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

настроєно на 1,05, дюзи 2,5, криві бенз/газ ідеальні, збігаються, по роботі нарікань немає, все шепче. от тільки один мінус це оцей провал при різкому нажатті на газ. мені цікаво, варіатор це виправить чи до дупи він
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0