Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитата: Romka від 08 Вересня 2020, 21:47:56
Забыл добавить - 1 Ом катушки.

Ну с такими я не сталкивался. Знаю что 2 Ом и 3 Ом, почти одинаковые по скорости. А 1 Ом катушки не знаю какие характеристики. Но смысл я думаю понятен. Нужно так настроить множитель чтобы 2 мс × множитель > минимальное время срабатывания форсунок. А ещё есть режимы ниже 2 мс, поэтому лучше чтобы с запасом

ВКБ

Те що валтекі червоні менше 3.2мск не можуть менше тут теж згоден.
Це бачу на холодному газі по лямбді. Мені теж треба понизити тиск до 0,9 атм.
По розрахунку : час 2,6мск*1,25множ×0.8коеф.темп 20 град=2,6мск.
Тому у мене нааіть з корекцією по температурі іде до 35 градусів багата, потім вирівнюється.
От і виходе, що менше флрсунка не може, і проривається лишній холодний газ.
Насправді на 140 градусів не маже бути більше 38,5% змінення часу по щільності газу від температури. У мене завищено бо тре ба або зменшити тиск до 0,9 або зиеншити дюци форсунко до 1,8 або 1,5мм. Колись був тиск 0,9..але зараз 1,05 чомусь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 08 Вересня 2020, 22:11:14
От і виходе, що менше флрсунка не може, і проривається лишній холодний газ.
Да форсука открывается 3,2 мс, а не может быть открытой меньше чем 3,2мс. Поршень в форсунке двигается медленно, поэтому вы 3 мс только открывали ее, а ей уже закрываться нужно и в итоге будет не порция газа, а непонятно что в очень малом нестабильном количестве. Т.е при импульсе 3 мс, форсунки газовые ничего не выдадут или выдадут но очень мало.

Sergik32

час відкриття+час закриття+0,5мс оце буде час адекватної роботи форсунки, все що нижче це вже погано
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: KOT від 09 Вересня 2020, 09:37:07
Цитата: ВКБ від 08 Вересня 2020, 22:11:14
От і виходе, що менше флрсунка не може, і проривається лишній холодний газ.
Да форсука открывается 3,2 мс, а не может быть открытой меньше чем 3,2мс. Поршень в форсунке двигается медленно, поэтому вы 3 мс только открывали ее, а ей уже закрываться нужно и в итоге будет не порция газа, а непонятно что в очень малом нестабильном количестве. Т.е при импульсе 3 мс, форсунки газовые ничего не выдадут или выдадут но очень мало.
Кот, я про зворотнє, що менше часу вона не може відкриватись тому навпаки іде богата, тобтоине контролює меншу порцію за 3мс.
Я так зрозумів що то максимальна швидкість пружини при закритті і швидше закрити не можна.


Я так розумію, якщо я на чверть оберта прикрутю редуктор на "-" то множник не треба змінювати, так як Стаг відкалібрує все від того значеннятиску на якому калібрувався і запам.ятав? Чи то тиску тупа індткація?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 13:31:00
Кот, я про зворотнє, що менше часу вона не може відкриватись тому навпаки іде богата, тобтоине контролює меншу порцію за 3мс.
Не понял, откуда богатая? если импульс меньше чем 3мс, то форсунка грубо говоря не открывается и газ не поступает.

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 13:31:00
Я так розумію, якщо я на чверть оберта прикрутю редуктор на "-" то множник не треба змінювати, так як Стаг відкалібрує все від того значеннятиску на якому калібрувався і запам.ятав? Чи то тиску тупа індткація?
Должен регулировать автоматически но в разумных пределах. Давление редуктора плавает в процессе работы.

ВКБ

Кот, а як він кумекає той Стаг який тиск еталонний? Тойщо при калібровці виставляється прокруткою у віконці?

Про форсу, вона відкриватись може й 0,5мс, але прискорення пружини на закриття то є стала неконтролюєма механічна велинича, я про це.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 14:08:07
Кот, а як він кумекає той Стаг який тиск еталонний? Тойщо при калібровці виставляється прокруткою у віконці?
Ну вроде да, я уже не помню. Я давно развлекался с ГБО.

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 14:08:07
Про форсу, вона відкриватись може й 0,5мс, але прискорення пружини на закриття то є стала неконтролюєма механічна велинича, я про це.
Пружина то да, давит с одним усилием, но вот как раз время закрытия очень сильно влияет на производительность форсунок и зависит оно в большем значении не от пружины. Писал тут 2 раза. Зависит оно как раз от немагнитного зазора между клапаном и катушкой, ну там где есть упорное колечко форсунки. А вот выставление по микрометру зазоров на открытие - такое себе занятие оно влияет очень слабо на производительность. Поэтому на время закрытия влияет как устройство блока управления форсунками, так и ток, который проходит через форсунки и влияет на намагниченость сердечника, а ну и свойства стали из которых сделан клапан и внутренность катушки.

ВКБ

Хід штоку впливає напряму, тестував. Сталь і пружина одна і  мета ж відрегулювати самемна одній. Від температури форси може залежати її реакція саме по возврату і ходу по струму котушки..що і відчуваю по лямбді при прогріві.
Якщо тиск редуктора з 1 атм на 0,9 чи 0,8 не допомоде, тоді думаю зменшу хід штока з 0,4мм на 0,3мм. Тоді можливо на низах, тобто хх стаг буде копіювати мікас по лімбді.

Тобто, як не кручу коеф температури в стаг, на хх на низах багатить на 0,8 коеф лямбди, при тому що на бензі в цей час 0,97. По прогріву блямбда по бенз і газу прирівнюються. При збросі коеф температуриина нуль чітко бачу що надбагата аждр остаточного прогріву газу. Тепер грішу от на нраничну реакцію про порції на низах і на холодну, оскільки за той самий час при однакових наприклад 3мс.кількість молекул різна при 20 і 60 градусах газу внаслідоу фізичного явище - розширення газу і зменшення ваги по об.єму, тобто функція маси є dv/dt, тобто залежність маси від об.єму газу і температури при одному обмеженому об.єму сосуда.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 14:55:01
Хід штоку впливає напряму, тестував. Сталь і пружина одна і  мета ж відрегулювати самемна одній. Від температури форси може залежати її реакція саме по возврату і ходу по струму котушки..що і відчуваю по лямбді при прогріві.
Якщо тиск редуктора з 1 атм на 0,9 чи 0,8 не допомоде, тоді думаю зменшу хід штока з 0,4мм на 0,3мм. Тоді можливо на низах, тобто хх стаг буде копіювати мікас по лімбді.

Тобто, як не кручу коеф температури в стаг, на хх на низах багатить на 0,8 коеф лямбди, при тому що на бензі в цей час 0,97. По прогріву блямбда по бенз і газу прирівнюються. При збросі коеф температуриина нуль чітко бачу що надбагата аждр остаточного прогріву газу. Тепер грішу от на нраничну реакцію про порції на низах і на холодну, оскільки за той самий час при однакових наприклад 3мс.кількість молекул різна при 20 і 60 градусах газу внаслідоу фізичного явище - розширення газу і зменшення ваги по об.єму, тобто функція маси є dv/dt, тобто залежність маси від об.єму газу і температури при одному обмеженому об.єму сосуда.
Я не писал что регулировка по микрометру не влияет, я написал что он влияет мало. Около 5% или меньше, не помню цифр, давно это было. Да есть еще один нюас, когда площадь отверстия дюзы больше чем проходная площадь отверстия из за низкого поднятия штока.
Вы не можете допустить что у вас редуктор не переводит весь сжиженный пропан в газообразную форму при низких температурах редуктора? Т.е пропан начинает испарятся где-то возле клапанов.
Помните законы термодинамики, это хорошо. Но повторюсь кроме идеальных условий в машине есть еще куча факторов, которые влияют на все это. Снимайте логи, смотрите давление, сравнивайте работу на газу и на бензине. Не получите вы ответы без достаточных входных данных. А у вас их явно недостаточно.


ВКБ

Від редуктора до форсунок півметра. Там явно в рампі газофаза при навіть 10 градусах і рідка фаза не відривається з облаком газрфази. То припущення лише.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#431
Нахилив криву щоб 63% корекції часу було на діапазоні 100 градусах і перетин температури газовази в рампі (трубі від редуктора до форсунок) на 40 град нуль .
Поставив так, пеідправив попередню, спостерігаю заради цікавості.



Оскільки по хімії 1 моль газу має 22,4л лб.єму і складає число  молекул газу по Авагадро 6,03*10^23 од. молекул пропан-бутану де така умова справджується для нормальних умов. Тому при збільшенні температури кількість молекул зменшиться при тому самому тиску і часі порівняно з рідким бензином бензомозку. Температура при підвищенні має коефіцієнт зменшення від нормального стану, тому час треба збільшувати. При пониженій температурі навпаки коеф температурний збільшує кількість молекул то час треба зменшувати. Ну і 63% це різниця  кількості молекул в одиниці об'єму при сталому тиску на діапащоні 100 °С. Якось так.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

так ніхто не настроює на око, там тра гратися часом вприску газ-бенз і тоді налаштовувати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 11 Березня 2021, 17:06:51
так ніхто не настроює на око, там тра гратися часом вприску газ-бенз і тоді налаштовувати
Яке око, у мене є лямбда. І нуль та чітке співпадіння суміші у мене на 40. На глаз то хто не баче коеф кисню.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 11 Березня 2021, 18:26:02
Цитата: Sergik32 від 11 Березня 2021, 17:06:51
так ніхто не настроює на око, там тра гратися часом вприску газ-бенз і тоді налаштовувати
Яке око, у мене є лямбда. І нуль та чітке співпадіння суміші у мене на 40. На глаз то хто не баче коеф кисню.
Вы хотите сказать что с этим графиком коррекции при температуре газа 0 град и 60 град лямбда коррекция =1 ?