Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 15 Березня 2021, 19:16:45
Цитувати виділенемікас показує в мм.ртутного стовпа 780>0, а стаг показує в атмосферах від 1 > 0. То що ти там сравнюєш. У мене принаймні стаг так показує. Якщо тиск 0,5 по стагу то це 385 по мікасу.

Показывает Стаг в Барах, а не в атмосферах. 0,5 Бар = 375 мм. рт. ст.
На пук блошиний різниця.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

похер в чому він показує, я дивлюся стаговські настройки і у стага по стаговськи як і у мене, тільки у мене 0,46-0,5-0,52 а в остальних 0,35-0,45. значить є якась різниця чи немає. причому тут одиниці вимірювання
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#452
Цитата: Sergik32 від 16 Березня 2021, 09:21:07
похер в чому він показує, я дивлюся стаговські настройки і у стага по стаговськи як і у мене, тільки у мене 0,46-0,5-0,52 а в остальних 0,35-0,45. значить є якась різниця чи немає. причому тут одиниці вимірювання
А це як раз залежить від суміші і обертів хх. Порівняння з авторитетним показником не канає.У мене ХХ 950 то в мене 0,46...0,48. Рівняти можна по моторам тим самим  лише з одніми обертами, і коеф кисню і на одеій температуті та одним бензином чи газом по складу.
Вакумний сенсор можна порівняти з мікасовим чи немає підсосу , а це треба мати оцифровку мап ресивера мотора віз мікасу тобто через БК.

Купив новий МАП сенсор на газ зараз поміняю. Свій двічі купував сенсор тиску і сам паяв бо виходив з ладу і диття у нього два три роки причастих поїздках. Він такий як і для вакума і як на електронних танометрах медичних.

Сенсор там має силіконову мембрану і кристал з еталонним мінібалончиком- еталоном, який пропан-бутан з часом проїдає і руйнує тиском хімією і пепепадами температури. В даташіт все є. Вихід аналогового сигналу з нього і порівнює він з еталоном тиску повітря 1 бар. На тиск і на вакуум однакові сенсори. Одмн майде вічний вакуумний, як і на бензовому інжекторі, газовий часто вмирає.

Щось типу MPXHZ6400A в корпусі SSOP8 (1317A)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Sergik32, для начала проверь правильно ли показывает MAP ГБО. Нужно одновременно подключиться к Микасу (например через ELM327 и прогу OpenDiag) и сверить показания с MAP Микаса (предварительно сведя цифры к единым единицам измерения).

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 16 Березня 2021, 15:02:24
Sergik32, для начала проверь правильно ли показывает MAP ГБО. Нужно одновременно подключиться к Микасу (например через ELM327 и прогу OpenDiag) и сверить показания с MAP Микаса (предварительно сведя цифры к единым единицам измерения).
Саме простіше і підручне. Бо напруги міряти то незручно. Хоча напруги будуть однакові від 1В до 5. Сержик чомусь досі БК Україна не купив чи не вкрав і в небаченні і непідконтрольно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

невкрав бо нема де і не купив і я поки непланую ні купляти ні вкрадати. мене на даний час дратує і страшить тарахкотіння коробки і ще хочу УОЗ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YDoron

так, на всякий случайт оставлю тут картинку, вместо выдачи штрафа по пункту 4.11

ВКБ

#457
За моїм підрахунком на ХХ  наповнення циліндрів повітрям від РХХ є 54% атм від тиску 0,5бар (335мм.р.с. по мікасу і мап сенсру мікасу) в рампі по показнику датчику БК, тобто 0,335 атмосфера, якщо ХХ 930 об/хв і стехеометрія газу 1:17.
Цікаво скільки при повній потужності наповнення перерахую, якщо стендові декларують 0,24кг/год на 1 л.силу. для мотора 1,1. Для 1,2 пропорційно більше.

930об/хв*0,6л.(2 цикли за оберт)*60хв*0,5атм=16,740м.куб повітря
16,74*1,23/17=1,211кг/год. Повітря роботи на ХХ.
1,211кг/0,55кг/л=2,2л/год.
Насправді розхід десь газу 1,2 л/год.
Тому 1,2/2,2×100=54% різниця. Тобто це і є наповнення від тиску в рампі.
Тобто 0,5атм ×0,54=0,27атм фактично в циліндрі на хх при мсмоктуапнні і лямбда коеф 1
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

За моїм підрахунком на ХХ  наповнення циліндрів повітрям від РХХ є 54% від атм від тиску 0,5 бар в рампі по показнику датчику БК (335мм.р.с. по мікасу і мап сенсру мікасу), тобто 0,335 атмосфера, якщо ХХ 930 об/хв і стехеометрія газу 1:17(газ/повітпя)
Цікаво скільки при повній потужності наповнення перерахую, якщо стендові декларують 0,24кг/год на 1 л.силу. для мотора 1,1. Для 1,2 пропорційно більше.
На холостому ході 930об/хв*0,6л.(2 цикли за оберт)*60хв*0,5атм=16,740м.куб повітря
16,74*1,23кг/куб/17стех=1,211кг/год. Повітря роботи на ХХ. Щільність газу 0,55кг/л, переводимо в звичні літри.
1,211кг/0,55кг/л=2,2л/год. газу що не відповідає фактичній дійсності. Насправді розхід десь газу 1,2 л/год. на ХХ 930 на гарячу
Тому 1,2/2,2×100=54% різниця. Тобто це і є наповнення від тиску в рампі.
Тобто 0,5атм ×0,54=0,27атм фактично в циліндрі на хх при всмоктуванні і лямбда коеф 1 балансу кисню і палива.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Розрахував при повній дросельній заслонці при умові що 0,24кг палива на годину на 1 кіньську силу, тобто 19,08 л/год при обертах 5400ох/хв то виходить 91% заповнюваності повітрям циліндрів. Розрахунок був лямбда 1 тобто 14,7 до одного. Порівнювалось розрахунковий 100% обсяг розрахунковий і паомва 1:14,7 і факт стендовий по літератуті. То визоде біля 9% незаповнення, або більше якщо при максимальному навантаженні мотррипрацював на багатшій суміші.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

У мене таке враження склалось що при холоді форсунки валтек червоні дуже повільно закриваються і створюють багату суміш. Тобто в мороз і до 15 градусів. Бо як мотор розігріється тоді при пуску і 15..17 градусах дямбда реєструє  вже бідну, а не нормальну,  тобто лінія коса зменшення часу тобто коли ходний газ чи сама рампа ..х.з..псує картину і не підчиняється поясненню.
Тобто на холодну пряма нахилу 63% на 100 °С працює відмінно і на гарячу в т.ч., де газ розігрівається до 50..60. Датчик МАР з температурним сенсором стоїть під запаскою вдалені від мотопу тому то не є температурою рампи, вона не відома і є більшою..до 80.
А от після пуску теплого авто, температура тосолу десь 45градусів, то сразу виходе що бідна і псує та пряма нахилу картину. При тому що форсунки теж теплі в рампі  десь 50..60 градусів.

Хто що думає, може відрізнятись час холодної і гарячої форсунки. Помічено багато суміш саме на золодних. Чи може їм заважати холод швидко рухатись клапану?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 24 Березня 2021, 10:36:15
Хто що думає, може відрізнятись час холодної і гарячої форсунки. Помічено багато суміш саме на золодних. Чи може їм заважати холод швидко рухатись клапану?
Сопротивление обмотки форсунки снижается со снижением температуры. Значит ток выше, значит открывается она быстрее.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Березня 2021, 10:36:15
У мене таке враження склалось що при холоді форсунки валтек червоні дуже повільно закриваються і створюють багату суміш. Тобто в мороз і до 15 градусів. Бо як мотор розігріється тоді при пуску і 15..17 градусах дямбда реєструє  вже бідну, а не нормальну,  тобто лінія коса зменшення часу тобто коли ходний газ чи сама рампа ..х.з..псує картину і не підчиняється поясненню.
Тобто на холодну пряма нахилу 63% на 100 °С працює відмінно і на гарячу в т.ч., де газ розігрівається до 50..60. Датчик МАР з температурним сенсором стоїть під запаскою вдалені від мотопу тому то не є температурою рампи, вона не відома і є більшою..до 80.
А от після пуску теплого авто, температура тосолу десь 45градусів, то сразу виходе що бідна і псує та пряма нахилу картину. При тому що форсунки теж теплі в рампі  десь 50..60 градусів.

Хто що думає, може відрізнятись час холодної і гарячої форсунки. Помічено багато суміш саме на золодних. Чи може їм заважати холод швидко рухатись клапану?
А тобі не спадало на думку що ти сам дав відповідь на своє запитання? Чим холодніший двигун, тим більша різниця температури газу на виході з редуктора і в рампі форсунок, так як газ охолоджується по дорозі.

Я в себе датчик розмістив біля самих форсунок, також спеціально замінив металічний датчик.



На пластмасовий щоби зменшити інерцію.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Мені здаєттся що навколо штоку форсунки є смоли у вигляді соплей які тугі в холод і п'які як розігрію. І пружина слабше за соленоїда силу і відкриває швилко а закриває ковзанням. Полізу прочищу. Аое цікава лумка у кого багата на холодну на гбо 4 і пряма корекції по температурі нуль.
Зараз їду на холодну  прослідкую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Прокатався наново з 20 градусів старт був мотора, то моя пряма нахилу працює норм. Зараз підігнав найбільш синхронно по лямбді газ з бензофорсунками.
Чого при теплій з 50 ...не згаю. Фактор чистки і перевірки не виключаю. Але давно багатило.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.