Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

На якій мінімальній температурі тосолу можна завести Стаг гоуфаст200. Який мінімальний тиск для цього дрпускається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Липня 2021, 21:35:17
Але навіщо аж на 0,8, чому не досить 0,95. Можливо інерність реагування тому з запасом насипають. От толку, якщо не їде краще і марна трата палива.
В жару і повітря розріджене через більшу температуру, і газ розріджений бо має більшу температуру, тому при стандартних палиоподачах для бензину при великому відкритті дроселя газ не дає заповнити циліндр потрібною кількістю повітря. Тому регулятор і ріже 20% запланованої паливоподачі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Трохи є затик знову коли авто менше 85градусів.
Потім наче проходе.
По лямбді як затик був ..наче хтось за зад притримує...то не будо критичних значень по лямбді, але ще поспостерігаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Останній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу. Було в жару 10. Невже щось з графіками по темп газу накрутив ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 08:18:11
Останній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу. Було в жару 10. Невже щось з графіками по темп газу накрутив ))
В жару двигун на газі гірше тягне бо повітря розріджене газ що впорскується гарячий і також розріджений, мема можливості закачати в циліндр потрібну порцію палива.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 20 Вересня 2021, 08:51:51
Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 08:18:11
Останній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу. Було в жару 10. Невже щось з графіками по темп газу накрутив ))
В жару двигун на газі гірше тягне бо повітря розріджене газ що впорскується гарячий і також розріджений, мема можливості закачати в циліндр потрібну порцію палива.
Дійсно відчувається. Але занадто збагачення бачу, а не збіднення. Тому графік має викручуватись пепеверноитую параболою.

Логан дизель турбований і сандеро 1,5, та і дастер новий і без крндєя жере по місту 6..7л на 100. Брешуть. Другийзакон Ньютона, опір повітря та супротив коченню ненає.
Слувута створена спецом як повсякденка економічна, гостра як зубило, вузькав ширині і пеперізі опопу, шина вузька. От і маємо розхід меншмй за роки в тоннах і ганяти самому економно. Запчастини руб відро, просиа як бубон.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеОстанній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу.
Это расход по факту или по БК? У меня меньше 8,5 л/100 км не получалось по городу.

ВКБ

#517
Цитата: Ivan1988 від 20 Вересня 2021, 09:29:44
Цитувати виділенеОстанній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу.
Это расход по факту или по БК? У меня меньше 8,5 л/100 км не получалось по городу.
По одометру і по лічильнику заправки АНП. Врахувати ще тобто мінус прогрів на бензині.
До цього було 10, потім 9, потім 7,4 і це як стало прохолодніше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 09:01:18
Цитата: Володимир від 20 Вересня 2021, 08:51:51
Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 08:18:11
Останній розхід місто середня динаміка і є вибіги по 3 км довгі - 7,4 л/100 газу. Було в жару 10. Невже щось з графіками по темп газу накрутив ))
В жару двигун на газі гірше тягне бо повітря розріджене газ що впорскується гарячий і також розріджений, мема можливості закачати в циліндр потрібну порцію палива.
Дійсно відчувається. Але занадто збагачення бачу, а не збіднення. Тому графік має викручуватись пепеверноитую параболою.
Гірша динаміка більше тиснеш на газ, особливо в місті коли потрібно багато перелючати передачі.
Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 09:01:18Логан дизель турбований і сандеро 1,5, та і дастер новий і без крндєя жере по місту 6..7л на 100. Брешуть. Другийзакон Ньютона, опір повітря та супротив коченню ненає.
Слувута створена спецом як повсякденка економічна, гостра як зубило, вузькав ширині і пеперізі опопу, шина вузька. От і маємо розхід меншмй за роки в тоннах і ганяти самому економно. Запчастини руб відро, просиа як бубон.
Нічого не брежуть це ж сучасний турбований дизель.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#519
По дизелю багато. Еквівалент 6 л.дизелю по ціні  та розходу це 10л. пропану. Де ж то ккд велике. Я так поняв важкі вони.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеДо цього було 10, потім 9, потім 7,4 і це як стало прохолодніше.
Странно. На моей расход газа практически не меняется от сезона года. Зимой растет только расход бензина на прогрев. Стартую всегда после включения газовых форсунок.

ВКБ

Перепідключаю редуктор на шланг розвоздушки радіатора. Редуктор ставлю з боку пасажира під капот для доступності обслуговування.
У уого підключений на розвоздушці. Як пепейшли на шланг мений в більший? Як прогрівається і чи вистачає температури розвоздушки при потужних режимах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 27 Вересня 2021, 08:41:35
Перепідключаю редуктор на шланг розвоздушки радіатора. Редуктор ставлю з боку пасажира під капот для доступності обслуговування.
У уого підключений на розвоздушці. Як пепейшли на шланг мений в більший? Як прогрівається і чи вистачає температури розвоздушки при потужних режимах.
Так никто не делает. Будешь ездить больше на бензине чем на газу. Пока термостат не откроется редуктор вообще будет холодным. Подключайся перед обогревом дроссельного узла или параллельно радиатору печки.

Toris

#523
...і місце під капотом на правому крилі поганеньке (зависоке), редуктор буде постійно трохи з повітрям по рівню у бачку. У моєму Славутику редуктор (ГБО-2) саме так стоїть, обігрів врізаний десь біля підігріву чи пічки (не можу роздивитись) - то в холод, якщо НЕ прогрітись на 2-гу поділку (60°?) і трохи притиснути газульку - обмерзає, при цьому двигун спочатку тупить, а потім глохне. До -6°С на газу заводиться та прогрівається на ХХ, але їхати не можна, якщо не прогрівся на 2-гу поділку або вище. Розширювальний бачок встановлений ланосячий, ОР налито приблизно половину бачка, трішки нижче горизонтального шову у холодному стані. Сам бачок має трішечки нижчий профіль, ніж рідний, тому встановлений на невеличкій підставці.

А от у Сенсовичі редуктор (ГБО-4) десь зліва внизу, між КПП та лівою фарою, схоже, як у Володимира - то напрочуд швидко прогрівається і перехід на газ здійснюється непомітно для водія. Сьогодні на роботу їхав і не відчув переходу, лише констатував, що кнопка вже не блимає, як при бензиновому прогріві.

ВКБ

Стояв паралельно пічки внизу як у Володі, я його туди срвзу постав ив, ще й раніше. Важко обслуговувати. Старт супер..вічногарячий.  Тройниками врізиний. Дросель на редуктор втуоив щоб чавило більше в пічку. Так простояв проїздив 6 років.
Але патрубок розвоздушки перше стає тепліше, об'єм невеликий але прокачує прслідовно і там повіиря не може бути бо то є верхня точка і прсоідовно його прокачуватиме, так як редуктор останній ланцюг. Трубка гаряча. Верхня частина радіатора майже не охороджується і завжди перша гаряча, ну воно не дивно, бо верх.
Вже все поставив лише трубки підстикувати покататись..там побачу.
Бооанс потужність можна часову прощупать. На холодну 1.2 л.год на максимум - 32л./год.
Швидкість по трубочці 2..3л.хв при 75..90градусів.
Зараз на бензі проїхав. Поки розібрав, але на місце поставити може, але треба гальмівні треюубки роздвинути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.