Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Поставив редуктор на кронштейн під запаску,закріпив на призковику двома саморізами, ніде нічого не торкає. Насосик омивача став майже на штатне місце але на рдин саморіз, бо кронштейн його металевий трохи вперся в редуктор. Кроштейн покупний редуктора трохи вигнув буквою S. Трубки гальмівні не чіпав, звкрху і так проліз редуктор.
Підключив в контур дросельної заслонки меншого перерізу ніж були, тобто такого як до дросельної іде, тепер не треба дросель ставити рідини, самодроселюється різницею перерізом.
По температурі увімкнення гозу вийшло як і в підключення в розріз пічки, на хх при 41 градусі ..то є норм. Думаю дросельна заслонка не постраджає, так як спочатку на редуктор потім з нього на заслонку..послідовно.

Термостат накрився, лопнула велика пружина клапана, перший раз бачу таку поломку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Володимир від 30 Вересня 2021, 10:15:45
Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2021, 20:32:28Тоб то той патрубок гнутий ріжемо на дві частини, чи міняємо його  просто на дві трубки підходящі?
Стоп, я трохи фігню написав, патрубок дійсно той гнутий, але замість того гнутого патрубка треба ставити трійник, або саме краще бачок розширювальний через трійник врізати в обратку пічки як в мене, а вихід з редуктора підключити до сопілки де був бачок. Бо я щось не врахував що через цей патрубок окрім малого круга іде ще й великий.
Щось я вчергове затупив, малий круг на штатній системі це відрізок між трійником 11 та термостатом 17, редуктор можна туди врізати замість патрубка, але виглядати буде трохи кривувато.

http://autozaz.org.ua/css/images/tavrija1102/clip_image002_0026.jpg
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Хід штоку у моїх паражнякових червоних валтек у форсунках був 0,4мм при тиску 0,9 амт і дюці 2мм (+0,1мм)
Робив ревізі за 5 років юзання зносу майже немає, мокроти там під штоком немає, ризиночки норм, клапанні резиночки норм. Зменшив хід штоку до 0,35мм, коеф множник не трогав,  і по суміші бачу на 10..15% бідніша. Тобто цікаво це вплинуло на час холу штоку до упору чи площа пеперізу і іде роселювання? У мене площа 3,14мм кв при дюці 2мм, а рівноправнийзід має бути 2×3,14(пі)=6,28мм кв то для урівняння площ 6,28×0,5=3,14мм.кв , тобто має бути 0,5мм хід.
Зараз площа відкриття менше площі дюц.
Тобто повторюсь, це дроселювання збіднило суміш з 0,4мм до 0,35мм ходу штоку чи що?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.