Re: Флудилка 2019

Автор Sergik32, 01 Січня 2019, 02:46:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 08:28:21
Володимире, пограй фазами ГРМ - зуб вперед/зуб назад від теперешнього стану. Я з таким зустрічався на "зубілі", доки не поставив розрізний зубчастий шків.
Зараз шукаю такий самий на "Славку".
Виявляється не такий вже і дефіцит.

https://prom.ua/ua/p818952309-shesternya-grm-raspred.html
https://prom.ua/ua/p519252929-shesternya-grm-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p423816493-shesternya-grm-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p883642338-shkiv-raspredvala-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p694418250-shesternya-raspredvala-razreznaya.html
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

не воспроізводиться, жаль
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

і воно реально дасть результат коли змістити на пів зубчика?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Укты  :happy: цветная палюбасу луче!
Как вариатор в мопед, спортивный  :happy: но он там бесполезный )

Toris

Цитата: Sergik32 від 05 Вересня 2019, 12:44:35не воспроізводиться, жаль
Відео з реєстратора:

Наш чувак їде на перехрестя прямо, на перехресті зліва під нього летить червоненька автівочка. Чувак в паніці кричить "Джізас!" (Ісус! по-нашому), викручує вправо і зупиняється на парківці, щоби перевести подих та подякувати Господу за допомогу та настанову. Якийсь час тиша і нічого не відбувається. Під'їжджає автівочка, яка підрізала його - паркується перед ним. Дивлюсь і чекаю, що зараз звідти вилізе купка вихованих негрів з бітами, а з нашої автівки теж вийдуть крепкі програмісти з трубами і почнуть мірятись, в якого коня більше. Інтрига та напруження зростають, душа очікує страшної драми!
Нарешті виходить з червоненької автівочки огрядна дама, а з нашої автівки виходить конкретний мужичок. Відбувається короткий діалог  - і вони... обіймаються!
Наша стражденна душа отримує додатковий стрес! Бо ж нетипове завжди лякає.

Spoiler
Штати.
[close]

Володимир

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 12:58:42
Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 12:43:41
Виявляється не такий вже і дефіцит.

https://prom.ua/ua/p818952309-shesternya-grm-raspred.html
https://prom.ua/ua/p519252929-shesternya-grm-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p423816493-shesternya-grm-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p883642338-shkiv-raspredvala-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p694418250-shesternya-raspredvala-razreznaya.html
По всем ссылкам дерьмо!
Хотя бы такую.
Spoiler

[close]
Ну а по хорошему такую
Spoiler
[close]
https://prom.ua/ua/p781394126-shesternya-grm-tavriya.html
https://prom.ua/ua/p781386451-shesternya-grm-tavriya.html

Але то хіба на таврію, там ж нема боковини з отвором під болт. Як на мене то різниця тільки в ціні, плюс остання важча.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 08:22:10
Цитата: Romka від 04 Вересня 2019, 14:27:09
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2019, 09:36:52
Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:31:57
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:26:58
Ну немножко больше 58 л.с. и 110 л.с.  :-D
А масса ;),а пока раздуешься.
Давайте будемо чесними, мемзи тупуваті двигуни, навіть якщо взати ваз-2108 де конячок буде менше на кілограм ніж в славуті, у вісімки динаміка буде краща.

Не согласен, 2108 с мотором 1,3 значительно уступает по динамике 1,3 Славуте, валкая медленная. У бати такая, так что знаю не понаслышке, Славута просто пуля по сравнению с ней.
І що при такому розкладі вийшло між машинами по однаковій кількості конячок на кілограм? Уважніше читай пости на які даєш відповідь.

Вчора трохи тягав гружений причіп по трасі, то замітив що на підйомах оберти швидко падають до відмітки десь 1900-2000 обертів далі двигун тягне, втикаю нижчу передачу, то картина може повторитись. Що вони з тим мемзом зробили що він має такий провал на середніх обертах?
Угол опережения зажигания. Я когда еду, иногда поглядываю на БК. Угол меняется (на инже) не согласно оборотов, как на карбе, а сначала до 20 при трогании, потом 22-26 и расход в 10-12 л/100, потом 32-36 градусов и резкий рывок и снижение расхода до 6 литров на сотню. Но машина выстреливает.

Володимир

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 15:43:41Угол опережения зажигания. Я когда еду, иногда поглядываю на БК. Угол меняется (на инже) не согласно оборотов, как на карбе, а сначала до 20 при трогании, потом 22-26 и расход в 10-12 л/100, потом 32-36 градусов и резкий рывок и снижение расхода до 6 литров на сотню. Но машина выстреливает.
А звідки ти знаєш як міняється на карбі, там також є вакуумкоректор що коригує кут від розрідження. Так само і тут, збільшилось розрідження, збільшується відповідно кут запалювання і зменшується паливоподача. Я пробував піднімати кути запалювання в режимах де на заводських графіках провали, але по потужності різниці нема, тільки мікас фіксує детонацію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 15:52:46
Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 15:43:41Угол опережения зажигания. Я когда еду, иногда поглядываю на БК. Угол меняется (на инже) не согласно оборотов, как на карбе, а сначала до 20 при трогании, потом 22-26 и расход в 10-12 л/100, потом 32-36 градусов и резкий рывок и снижение расхода до 6 литров на сотню. Но машина выстреливает.
А звідки ти знаєш як міняється на карбі, там також є вакуумкоректор що коригує кут від розрідження. Так само і тут, збільшилось розрідження, збільшується відповідно кут запалювання і зменшується паливоподача. Я пробував піднімати кути запалювання в режимах де на заводських графіках провали, але по потужності різниці нема, тілько мікас фіксує детонацію.
Просто, я думаю, нужно установить зависимость угла зажигания не от разрежения, а он оборотов.

И еще. На карбе раскрутил движок, и пошел в рывок. А на инже, крути не крути, сбросил педаль сцепления и движек снова погас.

И да, пробовал перед рывком, перейдя на третью (Сенс 1.3), нажать на газ с интервалом в секунду, рывок разнится в сторону увеличения.

Алексчук

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 19:58:48
Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 19:50:25
Просто, я думаю, нужно установить зависимость угла зажигания не от разрежения, а он оборотов.
Ты конечно как обычно будешь визжать что у тебя не так.
Но в трамблёре УОЗ зависит,и от оборотов(грузики),и от разряжения(вакуум корректор).

Я знал, что ты вставишь свои пять копеек.

Вакуум корректор вступает в работу в переходной период, в начале открытия заслонки, вакуум-коррекция происходит практически мгновенно. И дальше все, угол зависит только от оборотов.

А в инже угол зависит от разрежения в ресивере, но ты забыл об объеме ресивера, который нужно выкачать, а дальше все по кругу. Каждое изменение угла - выкачанный объем.

Но и это еще не все. Видать в программу заложено время выдержки, время стабилизации около 10 секунд.

Но то таке, ты же у нас самый умный  ;)

Так шо там на счет коньяка?

igo61

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 22:13:56
Видать в программу заложено время выдержки, время стабилизации около 10 секунд.
:facepalm: Откуда такие познания?  :dunno:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Алексчук

Цитата: Salek від 06 Вересня 2019, 06:12:16
Алексчук смешал в кучу кровь,гавно,песок и сахар.
Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 22:13:56
Вакуум корректор вступает в работу в переходной период, в начале открытия заслонки, вакуум-коррекция происходит практически мгновенно. И дальше все, угол зависит только от оборотов.
Ты о чём карб/инж?Работают они одинаково.
Ну да, у карба есть мозги, форсунки, рессивер. И да, не нужно мне рассказывать сказки, что у МИКАСа нет задерки на изменение угла опережения зажигания при разгоне. Увиличение мощности происходит увеличением подачи топлива, при этом угол остается неизменным.

Цитата: Salek від 06 Вересня 2019, 06:12:16
Знаний у меня не мало.
Но моих педагогических(или твоих умственных) способностей оказалось не достаточно чтоб втолковать тебе,что мембранный карбюратор качает топливо,а не накачивает воздух.
Я даже пытаться не буду объяснять тебе что есть цикловое наполнение(БЦН,ПЦН и т.д.)В прошивке более двухсот параметров,с твоей способностью воспринимать информацию и жизни не хватит на изучение.
Педагог, сначала сам подключи комп и зафиксируй параметры, а потом будешь умничать. Может у тебя и есть малость знаний, то они поверхностные, без углубления в суть вопроса.

"Мы все учились понемногу, чему-нибудь и как-нибудь" :-D

igo61

Цитата: Алексчук від 06 Вересня 2019, 07:35:30
не нужно мне рассказывать сказки, что у МИКАСа нет задерки на изменение угла опережения зажигания при разгоне. Увиличение мощности происходит увеличением подачи топлива, при этом угол остается неизменным.
Ты читал управляющую программу МИКАСА? Ты бох! В то время, когда весь мир борется за ускорение реакции ДВС на внешние и внутренние воздействия, у тебя МИКАС дико тормозит. Нах такой инж, я лучше на карбе поезжу с МПСЗ, которая просчитывает УОЗ при ускорении/замедлении хотя бы на полоборота вперёд.
Выдать в порт с ЭБУ я тоже могу любую инфу. Любого содержания и в любом колличестве, хоть голых тёток в формате jpg  :-D .
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

#463
Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 19:50:25
Просто, я думаю, нужно установить зависимость угла зажигания не от разрежения, а он оборотов.
Карб працює так само як і інжектор, коли нажав на педаль газу, розрідження в колекторі падає, тому вакуумкоректор зменшує кут запалювання, по міні набирання обертів, центробіжний регулятор збільшує кут, а також збільшується розрідження в колекторі, тому і вакуумкоректор додає кута запалювання.

На інжекторі є 3Д таблиця залежності кута запалювання від розрідження і обертів двигуна, як собі настроїш, так буде і міняти кут у всьому робочому діапазону.

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 19:50:25И еще. На карбе раскрутил движок, и пошел в рывок. А на инже, крути не крути, сбросил педаль сцепления и движек снова погас.
Не розумію про що ти? В мене таких проблем нема, тільки в діапазоні 2000-3000 тяга не та що хотілобся.

У нас є біля Тернополя село Підгороднє, там через ціле село іде довгий зятяжний підйом метрів 500 а може і більше. Я завжди як там їхав, то приймав праву крайню сторону і їхав на 4-ій передачі 60 кмг, на кінці підйому швидкість падала і інколи доводилось навіть переключатись на 3-тю. Останній раз як їхав, то права полоса була занята, то я зайняв вільну ліву, і в мене як була включена 5-та, то я і не переключався, цілий підйом швидкість трималась 70 кмг, вже на кінці впала до 60, але я так і не перелючався.

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 19:50:25И да, пробовал перед рывком, перейдя на третью (Сенс 1.3), нажать на газ с интервалом в секунду, рывок разнится в сторону увеличения.
Опиши детальніше свою ситуацію з ривками, бо нічого незрозуміло.

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 22:13:56
Вакуум корректор вступает в работу в переходной период, в начале открытия заслонки, вакуум-коррекция происходит практически мгновенно. И дальше все, угол зависит только от оборотов.
Ти не правий, дивись графік залежності корекції кута від розрідження в колекторі.


Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 22:13:56А в инже угол зависит от разрежения в ресивере, но ты забыл об объеме ресивера, который нужно выкачать, а дальше все по кругу. Каждое изменение угла - выкачанный объем.
Ти не розумієш суті речей. Заслонка в інжекторі стоїть перед рессивером, тобто перед датчиком тиску, коли відкрився дросель, то датчик зразу знає який тиск в ресивері і відповідно у впускному колекторі, далі робиться корекція по тиску і обертам.

Цитата: Алексчук від 05 Вересня 2019, 22:13:56Но и это еще не все. Видать в программу заложено время выдержки, время стабилизации около 10 секунд.
Ти описуєш якість незрозумілі речі, може в тебе ДПДЗ дохлий і не працює прискорювальний насос.

Зараз пориюся в логах і кину картинки як міняється кут запалювання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Ось логи, навіть боюсь запитати що там не так. При переході від ХХ до робочого режиму в мене скачка кута запалювання нема, бо на відміну від стандартної прошивки де кут запалювання на ХХ 4 градуси, в мене на ХХ кут запалювання 15 градусів, тому передід не замітний, на карбі кут запалювання на ХХ 5 градусів, коли відкрити трохи дроселя, то вступає в роботу вакуум коректор, і піднімає кут на 8 градусів, тобто в сумі зразу виходить 13 градусів. Якби в мене на ХХ були заводські настройки, то був би скачок кута запалювання з 4 градусів до 15 градусів, тому що іде переключення з графіка кута запалювання на ХХ, на 3Д таблицю графіка кута запалювання в робочому режимі.







Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion