Клей і бензопила

Автор Алексчук, 08 Червня 2019, 21:10:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 10:34:47
Цитата: Алексчук від 10 Червня 2019, 18:03:02Один закачивает в бак воздух, а бензин поднимается за счет этого к карбюратору, а дальше качает насос.
Для закачки бензину в карб знизу є резинова кнопочка.
Spoiler

[close]
Щоби закачати повітря в бак, потрібно звідкись взяти тиск, а його нема звідки взяти.
Как раз ота кнопочка и качает в бак воздух, для проверки спусти бензин из карба и открути крышку, долго ты будешь маслать кнопочку, но бензин в карб не пойдет.

И по поводу испарения бензина из карба: На сколько по времени отличается пуск в жару после длительного простоя и почему у многих в жару перестает качать бензонасос?

Володимир

Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:37:25
Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 10:34:47
Цитата: Алексчук від 10 Червня 2019, 18:03:02Один закачивает в бак воздух, а бензин поднимается за счет этого к карбюратору, а дальше качает насос.
Для закачки бензину в карб знизу є резинова кнопочка.
Spoiler

[close]
Щоби закачати повітря в бак, потрібно звідкись взяти тиск, а його нема звідки взяти.
Как раз ота кнопочка и качает в бак воздух, для проверки спусти бензин из карба и открути крышку, долго ты будешь маслать кнопочку, но бензин в карб не пойдет.
Я два рази перебирав карб на своїй косі, і добре знаю як працює та кнопочка, качає бензині і при відкритій пробці, тиску в мене в бачку нема, тому що бачок не герметичний, але насос чогось качає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 11:42:16
Я два рази перебирав карб на своїй косі, і добре знаю як працює та кнопочка, качає бензині і при відкритій пробці, тиску в мене в бачку нема, тому що бачок не герметичний, але насос чогось качає.

Зачем туда прилепили два шланга  :dunno:, почему не один, который сосет в карб?  :(

Наверное с моими карбами чего-то не так, при нажатии видно, как по трубке воздух идет в бак, а при отпускании видно, как бензин засасывается в карбюратор.

И почему струя бьет в потолок, если после закачки снять любой шланг с карба, почему перед снятием шланга с карба нужно сбросить давление, открутис пробку бака?  :wallbash:

Володимир

Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:46:26Зачем туда прилепили два шланга  :dunno:, почему не один, который сосет в карб?  :(
Тому що якщо приліпити один, то бензин в карб не закачаєш, так як потрібно десь подіти повітря що знаходиться у карбі. Це ж не поплавковий карб де поплавкова камера має сполучення з атмосферою і коли рівень бензину дійшов заданого поплавки закривають клапан.
Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:46:26Наверное с моими карбами чего-то не так, при нажатии видно, как по трубке воздух идет в бак, а при отпускании видно, как бензин засасывается в карбюратор.
Тут і дитині зрозуміло, що коли нажимаєш на пімпочку повітря присутнє в карбі видавлюється в бачок, а при відпусканні заміщується бензином.
Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:46:26
И почему струя бьет в потолок, если после закачки снять любой шланг с карба, почему перед снятием шланга с карба нужно сбросить давление, открутис пробку бака?  :wallbash:
Три рази тобу вже писав вище, що якщо температура навколишнього середовища більша за 20 градусів, бензин починає випаровуватись і свторює тиск в посудині.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 12:31:27
Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:46:26Зачем туда прилепили два шланга  :dunno:, почему не один, который сосет в карб?  :(
Тому що якщо приліпити один, то бензин в карб не закачаєш, так як потрібно десь подіти повітря що знаходиться у карбі. Це ж не поплавковий карб де поплавкова камера має сполучення з атмосферою і коли рівень бензину дійшов заданого поплавки закривають клапан.
А что, нельзя было просто воздух из карба выбросить в воздух, прости за тафтологию.
Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 12:31:27
Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 11:46:26
И почему струя бьет в потолок, если после закачки снять любой шланг с карба, почему перед снятием шланга с карба нужно сбросить давление, открутис пробку бака?  :wallbash:
Три рази тобу вже писав вище, що якщо температура навколишнього середовища більша за 20 градусів, бензин починає випаровуватись і свторює тиск в посудині.
Все не так, накачиваю пимпочкой, снимаю шланг, струя бьет в потолок. Почему? Да потому, что воздух, как ты сказал, закачанный из карба идет в бак  :-D.

Володимир

Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 13:42:36А что, нельзя было просто воздух из карба выбросить в воздух, прости за тафтологию.
Ну а в тебе в карбі є якийсь пристрій (аналог поплавків) що при заповненні карба перекриє подачу бензину?
Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 13:42:36Все не так, накачиваю пимпочкой, снимаю шланг, струя бьет в потолок. Почему? Да потому, что воздух, как ты сказал, закачанный из карба идет в бак  :-D.
Попробуй перед тим як качати стравити тиск з бачка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

В доповнення, коли як ти кажеш закачав повітря і з патрубка обратки вже йде бензин, чому більше на закачується повітря в бак, бензин ж то з бачка з часом забирається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Володимир від 11 Червня 2019, 14:10:00
В доповнення, коли як ти кажеш закачав повітря і з патрубка обратки вже йде бензин, чому більше на закачується повітря в бак, бензин ж то з бачка з часом забирається.
Воздух полюбому попадает через карбюратор в "пимпочку", а далее в бак. Накачать можно до того, что может сорвать шлангочки.

Ладно, тут более интересный результат, после старта была откручена крышка, коса продолжала работать, правда это было на холодную.

Vitaliy.

Развели базар как на базаре, а всё потому, что один человек непонимает принципа работы праймера и диафрагменного карбюратора с бензонасосом. Уже и рисунок приводили, а всё туда же.
Диафрагменный карбюратор может иметь, а может не иметь обратку в бак.
http://mydwg.ru/foto/zapravka-benzopily-kak-i-chem-zapravlyat-4.jpg
На советской пиле Урал обратки нет. И хотя карбюратор имеет свой насос, а вместо праймера используется то, что бак заметно выше карбюратора, всё равно в трубках и полости карба будет воздух, если бензин израсходовали досуха. Для заполнения трубки и карбюратора нужно нажать на пимпочку диафрагмы, чтобы открылся главный дозирующий клапан (аналог утопителя поплавка на мопеде).
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Алексчук

Цитата: Vitaliy. від 11 Червня 2019, 22:13:03
Развели базар как на базаре, а всё потому, что один человек непонимает принципа работы праймера и диафрагменного карбюратора с бензонасосом. Уже и рисунок приводили, а всё туда же.
Spoiler
Диафрагменный карбюратор может иметь, а может не иметь обратку в бак.
http://mydwg.ru/foto/zapravka-benzopily-kak-i-chem-zapravlyat-4.jpg
На советской пиле Урал обратки нет. И хотя карбюратор имеет свой насос, а вместо праймера используется то, что бак заметно выше карбюратора, всё равно в трубках и полости карба будет воздух, если бензин израсходовали досуха. Для заполнения трубки и карбюратора нужно нажать на пимпочку диафрагмы, чтобы открылся главный дозирующий клапан (аналог утопителя поплавка на мопеде).
[close]

Ты в руках держал карб Штиля?

Олександр 1968

Прикольний батл.Як у книжці Стівенсона про пригоди Гулівера,там де йшла війна між тими хто розбиває яйця з тупого боку тоді як інші з гострого.Один пише що бак вище ніж карбюратор(і це правда-радянські бензопили)інший човпе собі по голові смайликом бо думає в цей час про штіля,ще в одного тиск в бачку як ресивері(що є явною несправністю скоріш за все непрацює сапун).Хлопці я розумію що надворі спека.Трошки заспокойтесь і охолоньте.А то у вас виходить що один про індики а другий про кури дикі

igo61

Цитата: Олександр 1968
Трошки заспокойтесь і охолоньте.А то у вас виходить що один про індики а другий про кури дикі
Нє-нє, я попкорном (мать не тільки я) на три дні закупивсь. Нехай продовжують. Та й несвідомим буде корисно.  :drinks:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Олександр 1968

Цитата: Salek від 12 Червня 2019, 09:52:43
Цитата: Олександр 1968 від 12 Червня 2019, 08:59:35
(і це правда-радянські бензопили)
Цитата: Алексчук від 09 Червня 2019, 22:24:13
У меня коса и пила Stihl.

=Олександр 1968 link=topic=6768.msg527811#msg527811 date=1560319175]
що є явною несправністю скоріш за все непрацює сапун
"Сапун" однонаправлений,он не может скидывать давление,иначе и бензин при нагревании пёр бы.Ты ведь работаешь,а не держишь пилу строго горизонтально.
Цитата: igo61 від 12 Червня 2019, 09:38:31
Нє-нє, я попкорном
Ще одне підтвердження моїх слів,що головне не читати а писати писати і знов писатити.Хіба слова про карбюратор під бачком належать тому кого ти тільки що процитував про косу і пилу штіль?Чи мо це хтось другий.А врешті врешт хрен з ним-пішов
За попкорном

Vitaliy.

Цитата: Алексчук від 11 Червня 2019, 22:17:11
Ты в руках держал карб Штиля?
Держал. Но подробности уже непомню.
Цитата: Salek від 12 Червня 2019, 05:56:24
Цитата: Vitaliy. від 11 Червня 2019, 22:13:03
И хотя карбюратор имеет свой насос, а вместо праймера используется то, что бак заметно выше карбюратора,
:facepalm:
Ты вообще видел пилу урал(советскую)? Поржи с себя перед зеркалом, грамотей  :-D
Цитата: Salek від 12 Червня 2019, 05:56:24
Фантазёр.
Шо ты будешь нажимать на пиле если там нет праймера,бачок ниже карба и никаких "пипочек" нет.
А ты не идиот? О какой пиле я писал, что бак заметно выше, и пимпочка под диафрагмой есть? Иди учи умные книжки.
Цитата: Salek від 12 Червня 2019, 09:52:43
"Сапун" однонаправлений,он не может скидывать давление,иначе и бензин при нагревании пёр бы.Ты ведь работаешь,а не держишь пилу строго горизонтально.
Точно однонаправленный? А  шо буде, если заправил бачёк полный, минуту попилил, заглушил? Мотор горячий, бак подогревается, сапун наружу не пускает. И ещё, жидкость не сжимается  :-D
Цитата: Олександр 1968 від 12 Червня 2019, 10:28:25
Ще одне підтвердження моїх слів,що головне не читати а писати писати і знов писатити.
Так воно и е. Тот грамотей сперва обгадит собеседника, мало читаючи его слова, и нифиги не поняв с этого. Но свою какашку кинуть это для него святое  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Олександр 1968

Техніки штіль не маю.Радянської теж.Коли припекло купив три роки назад бензокосу китайця werk.Два роки було все нормально а потім при роботі почало потроху випирати бензин з бачка біля трубок.Попробував зняти сапун,погнало через отвір в пробці.Якось осінню докосив та поклав на горищі.Цього року завів,почав косити.Після того як спалило півбачка все заглохло.Страшно почало заливати свічку.Розбирав той карбюратор,продував  ,коротше всі...блі були даремні(заміна свічки,бензину іт.д іт.п)В результаті після нормальних консультацій з нормальними спецами пішов на ринок і купив новий карбюратор,найдорожчий який знайшов,аж цілих 270грн.Замінив,завелась з півтику,обороти дає.Сьогодні поїду в село косити.Бо мені треба косити і немає часу і натхнення пиздіти про теорію гідравліки і тиску газів.Осе десь так розумію вирішення подібних проблем.