Не заводится!Помогите!

Автор АлександрSM, 16 Серпня 2019, 07:32:20

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

АлександрSM

При попытке завести славуту инжектор 2008 Г.в., начинает мигать панель приборов.с характерными звуками трещетки под капотом.

Олександр 1968

Не вистачає енергії акумулятора(сів,поганий контакт на клемах чи на моторі,тощо)

Василь

Перевірте напругу акумулятора. Можливо, одна з банок закоротила.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

АлександрSM

В аккумуляторе напряжение 13в., но на всякий случай поставил на зарядку.Что еще может быть, подскажите потому как вчера целый день ездил было все хорошо. Ночь состояла и с утра не завелась

_Oleksandr_

Цитата: Олександр 1968 від 16 Серпня 2019, 07:48:13поганий контакт на клемах
Да, бывало такое из-за плохого контакта. Причем, вчера все работало, а сегодня не заводиться.

PaTi

Похожая проблема. Аккамулятор зарядил полностью, но все равно не заводится. Подскажите, что может быть?
Добавил видео -

Toris

#6
Для початку зачистити від бруду та корозії усі силові електричні з'єднання від акумулятора до стартера, "землю" також слід освіжити. Контактні поверхні клем мають бути чистенькі, рівненькі та міцно затягнуті. В себе я ножиком і дрібненькою наждачкою зачищав.
Перевірити, чи не переломані дроти.

Якщо з контактами клем усе гут, то знімати стартер, розбирати, інспектувати/міняти щітки, розбирати/розпаювати втягуючу котушку і зачистити так звані "п'ятаки", до чистої міді. Зачищати так, щоби поверхня залишилась рівною для максимальної площі контакту.

Але спочатку подивіться відео до кінця, там показують, як перевірити, чи працюють "п'ятаки":



Після розкручування гайок кріплення стартера сам стартер нормально витягується в сторону правого борту, трамблер знімати не обов'язково.

Робота нескладна, але трохи брудна і займе певний час. Щітки, якщо потрібно, ставте найкращі, мідно-графітові якогось російського заводу. Втулки ротора змащують моторним мастилом. Вісь ротора під бендиксом має бути чистою, змащеною та протертою насухо чи майже насухо.

По своїй суті вся робота по обслуговуванню стартера зводиться до видалення бруду та відновлення нормальних електричних контактів там, де вони мають бути. З допоміжних засобів я використовував дві кухонні миски, ножик-шкрябалку, наждачку, туалетний папір, балончик WD-40 та паяльник на 80-100 Вт.

Vitaliy.

Цитата: Toris від 15 Лютого 2020, 10:35:09
Щітки, якщо потрібно, ставте найкращі, мідно-графітові якогось російського заводу.
Ааа, вот ти и попався  :-D Перенеси свое повидомлення до политики  :popcorm:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

PaTi

Цитата: Toris від 15 Лютого 2020, 10:35:09
Для початку зачистити від бруду та корозії усі силові електричні з'єднання від акумулятора до стартера, "землю" також слід освіжити. Контактні поверхні клем мають бути чистенькі, рівненькі та міцно затягнуті. В себе я ножиком і дрібненькою наждачкою зачищав.
Перевірити, чи не переломані дроти.

Якщо з контактами клем усе гут, то знімати стартер, розбирати, інспектувати/міняти щітки, розбирати/розпаювати втягуючу котушку і зачистити так звані "п'ятаки", до чистої міді. Зачищати так, щоби поверхня залишилась рівною для максимальної площі контакту.

Але спочатку подивіться відео до кінця, там показують, як перевірити, чи працюють "п'ятаки":



Після розкручування гайок кріплення стартера сам стартер нормально витягується в сторону правого борту, трамблер знімати не обов'язково.

Робота нескладна, але трохи брудна і займе певний час. Щітки, якщо потрібно, ставте найкращі, мідно-графітові якогось російського заводу. Втулки ротора змащують моторним мастилом. Вісь ротора під бендиксом має бути чистою, змащеною та протертою насухо чи майже насухо.

По своїй суті вся робота по обслуговуванню стартера зводиться до видалення бруду та відновлення нормальних електричних контактів там, де вони мають бути. З допоміжних засобів я використовував дві кухонні миски, ножик-шкрябалку, наждачку, туалетний папір, балончик WD-40 та паяльник на 80-100 Вт.

Дякую, будемо дивитися.

Vitaliy.

Цитата: PaTi від 15 Лютого 2020, 09:43:41
Аккамулятор зарядил полностью, но все равно не заводится.
Слабый или дохлый АКБ это не показатель, хоть и заряжённый. Проверить батарею на токоотдачу; проверить сам стартер на исправность; проверить силовые провода на данном автомобиле.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Цитата: Toris від 15 Лютого 2020, 10:35:09
Але спочатку подивіться відео до кінця, там показують, як перевірити, чи працюють "п'ятаки":
Spoiler
[close]
Можна и монтировкой как на видео, а мона  и покультурней для начала.  :rolleyes:  Есть такое понятие "переходное сопротивление" контактов.
Чем оно меньше тем лучше, на нем меньше потери тогда .Уже писал "-" прибора на массу. "+" на нижний болт стартера (это после реле). Если покажет ниже 9В то большое переходное реле и нужно разбирать и  чистить. При условии, что акум вы уверены что хороший.  Напряжение на акуме не показатель. Важен его заряд - именно за счет емкости заряда и держится нагрузка. Более правильно проверить плотность электролита в каждой банке. А если смотреть завод прямо на акуме то если падает ниже 9В - то точно акум слаб.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Vitaliy. від 15 Лютого 2020, 11:59:08
Цитата: PaTi від 15 Лютого 2020, 09:43:41
Аккамулятор зарядил полностью, но все равно не заводится.
Слабый или дохлый АКБ это не показатель, хоть и заряжённый. Проверить батарею на токоотдачу; проверить сам стартер на исправность; проверить силовые провода на данном автомобиле.
Нагрузочная вилка конечно гуд - но  дешевле хотя бы ареометр. И заглядывать им хотя бы раза три в год. И хозяину все с акумом станет ясно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2020, 21:46:09
Нагрузочная вилка конечно гуд -
Она отличный инструмент в моей работе. Но при необходимости вполне можно без неё обойтись, если знать как.
Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2020, 21:46:09
но  дешевле хотя бы ареометр.
Какой смысл в ареометре? Если пластины в сульфате, плотнорсть допустим может быть терпимая, а сил в батарее небудет.
Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2020, 21:46:09
И заглядывать им хотя бы раза три в год. И хозяину все с акумом станет ясно.
При наличии всего необходимого, но при отсутствии знаний и опыта, всё это будет побрякушками, без пользы.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Цитата: Vitaliy. від 15 Лютого 2020, 21:53:36

Какой смысл в ареометре? Если пластины в сульфате, плотнорсть допустим может быть терпимая, а сил в батарее небудет.
Вот не надо ля ля.  :-D Плотність взагалі то  виміряється в жидкості. А сульфати  }-) сидят на пластинах, і в ареометр ну ніяк не попадуть.
  Звісно, якщо специ замість дістил. води не доливали  електролит. Ну то таке.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2