проблема с зажиганием

Автор vigor83, 16 Серпня 2019, 07:50:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: Vitaliy. від 11 Жовтня 2021, 22:01:04Если человек не знает как работает двигатель (простой, не инж), то как он права получал?
У 2017 році я пройшов автошколу та отримав посвідчення водія. По конструкції автомобіля, двигуну та мостах в розрізі лише екскурсію провели, показали указкою в загальних рисах - а навчання, як такого, не було. І склад групи - 75% молоді мами.

Володимир

Цитата: Immune від 11 Жовтня 2021, 18:39:55
Здравствуйте, есть такая штука МД+2 и АЗ+1 диагностика и выставление угла зажигания. В инструкции написано установите бегунок на электрод первого цилиндра на крышке трамблёр а. Как это сделать ?
Ставиш двигун на найтральну передачу. На кришці траблера біля одного з проводів намальована цифра "1", запам"ятовуєш положення, відкручуєш два болта та знімаєш кришку. Далі ключем на 24 крутиш шків генератора, разом з ним буде крутитись колінчатий вал, крутиш доти доки контакт бігунка не буде показувати на те місце де розміщений на кришці провід першого циліндра.

Цитата: Vitaliy. від 11 Жовтня 2021, 18:47:59Главное это газовым ключём не крутить бегунок )
Віталій, або відповідай по суті, або не давай дурних порад новачкам, це відганяє новачків від форуму.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Toris від 12 Жовтня 2021, 08:07:30У 2017 році я пройшов автошколу та отримав посвідчення водія.
Щегол :)
Я с юности с техникой, для меня всё понятно, это и увлечение и работа.
Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 10:54:39або не давай дурних порад новачкам,
Це не дурна порада, це предостереження вид дурних дий.
Якщо тоби це показалось дурной порадою, то змини трохи свое ставлення до инших людей. Я никому ничого поганого та злого не говорю.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

User2108

Цитата: Vitaliy. від 12 Жовтня 2021, 14:45:18
Це не дурна порада, це предостереження вид дурних дий.
Якщо тоби це показалось дурной порадою, то змини трохи свое ставлення до инших людей. Я никому ничого поганого та злого не говорю.
В тому вигляді, як написане повідомлення - це застереження звучить як глум над автором.
Якщо ви пишете текст українською мовою, то вмикайте відповідну розкладку клавіатури. Майте повагу до форумчан, що будуть його читати

Володимир

Цитата: User2108 від 12 Жовтня 2021, 15:02:36
Цитата: Vitaliy. від 12 Жовтня 2021, 14:45:18
Це не дурна порада, це предостереження вид дурних дий.
Якщо тоби це показалось дурной порадою, то змини трохи свое ставлення до инших людей. Я никому ничого поганого та злого не говорю.
В тому вигляді, як написане повідомлення - це застереження звучить як глум над автором.
Я це і мав на увазі, прочитавши таку відповідь перше що приходить в голову для новачка, навіщо я сюди зайшов?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: User2108 від 12 Жовтня 2021, 15:02:36В тому вигляді, як написане повідомлення - це застереження звучить як глум над автором.
У каждого свой порог обидчивости. Я писал с юмором, наверно надо было смайлик поставить. А вдруг и на него обидятся?
Цитата: User2108 від 12 Жовтня 2021, 15:02:36Якщо ви пишете текст українською мовою
Добре, врахую Вашу пропозiцiю.
Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 15:35:15Я це і мав на увазі, прочитавши таку відповідь перше що приходить в голову для новачка, навіщо я сюди зайшов?
Ну туташним старожилам подобался срачь и злое глумление одного больного на голову человечка, долго его тут терпели. И что, теперь во всех словах что вам хоть чуть чуть ненравятся нужно вешать ярлык обидчивости?
Ще раз повтОрюю- я не мав на увазi когось образити. Питання ще е?
А по поводу суржика, то Костя ВКБ так буве понапише, шо незнаеш шо та як читати :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Immune

Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 10:54:39крутиш шків генератора, разом з ним буде крутитись колінчатий вал,
Так і зробив. Це мені цікаво було перевірити чи правильно виставлений кут запалення. Зробив наче по інструкції але..
2.1. Снять с коммутатора разъём зажигания.
2.2. Установить устройство диагностики в разъём зажигания.
2.3. Включить зажигание (стартер не вращать).
3. Установка зажигания.
3.1. Повторить пункты 2.1; 2.2; 2.3.
3.2. Совместить метку коленвала и метку распредвала согласно инструкции по эксплуатации автомобиля.
3.3. С помощью светодиода "Д" установить угол зажигания (в момент загорания светодиода "Д"), вращая распределитель зажигания. Бегунок должен быть направлен в сторону первого цилиндра на крышке распределителя зажигания.
Але светодіод горить пойстійно як той трамблер не крути. Воно наче навіщо туди лізти, але жере багато бензину, як на мене. Літрів 10-12 на 100. В карбюраторщика був.
Цитата: romuald від 12 Жовтня 2021, 07:07:40По конструкції автомобіля, двигуну та мостах в розрізі лише екскурсію
Я проходив в 2020 під час карантину онлайн. В принципі, карантин і був тим спусковим гачком, щоб отримати права і якусь не дорогу в обслуговуванні машину.  Добре, що хоть ПДР вчили.

al.dudka


vladishtm

Цитата: Immune від 11 Жовтня 2021, 18:39:55Здравствуйте, есть такая штука МД+2 и АЗ+1 диагностика и выставление угла зажигания.
Шо то не попадается, "выставление" (кроме как упоминания о умном соседе). Вот в режиме проверки работоспособности узлов зажигания,  https://youtu.be/QWPkYG7ntSk?t=49 а вот росколупал "схему" сего чуда" https://youtu.be/BnklMlFzozw?t=160
А при вращении стартером светодиод Д моргает? Я так понял "МД" для безконтактных (с датчиком холла) :dunno:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

al.dudka


Володимир

Цитата: Vitaliy. від 12 Жовтня 2021, 16:32:57У каждого свой порог обидчивости. Я писал с юмором, наверно надо было смайлик поставить. А вдруг и на него обидятся?
Віталій, нас тут не багато, форум потрібно популяризувати. Це на таврофорумі користувачів багато і там модери і адміни дозволяють собі новачків посилати зразу в пошук, на мою думку треба проявляти толерантність. А якщо вже людина після кількох порад ніяк не може зрозуміти, то тоді вже дійсно може виникнути запитання "Раз ти тикий тупий, то навіщо туди лізеш, віддай машину в руки спеціалістам".
Цитата: Immune від 12 Жовтня 2021, 21:08:35
Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 10:54:39крутиш шків генератора, разом з ним буде крутитись колінчатий вал,
Так і зробив. Це мені цікаво було перевірити чи правильно виставлений кут запалення. Зробив наче по інструкції але..
2.1. Снять с коммутатора разъём зажигания.
2.2. Установить устройство диагностики в разъём зажигания.
2.3. Включить зажигание (стартер не вращать).
3. Установка зажигания.
3.1. Повторить пункты 2.1; 2.2; 2.3.
3.2. Совместить метку коленвала и метку распредвала согласно инструкции по эксплуатации автомобиля.
3.3. С помощью светодиода "Д" установить угол зажигания (в момент загорания светодиода "Д"), вращая распределитель зажигания. Бегунок должен быть направлен в сторону первого цилиндра на крышке распределителя зажигания.
Але светодіод горить пойстійно як той трамблер не крути. Воно наче навіщо туди лізти, але жере багато бензину, як на мене. Літрів 10-12 на 100. В карбюраторщика був.
Цитата: romuald від 12 Жовтня 2021, 07:07:40По конструкції автомобіля, двигуну та мостах в розрізі лише екскурсію
Я проходив в 2020 під час карантину онлайн. В принципі, карантин і був тим спусковим гачком, щоб отримати права і якусь не дорогу в обслуговуванні машину.  Добре, що хоть ПДР вчили.
1. Зніми кришку ремня ГРМ і перевір мітки. Мітку на КВ виставляй по шківу генератора щоби вона була суміщена з міткою ВМТ на кожусі, а мітку на великій шестерні як показано на малюнку. Якщо не співпадає то виправити.


2. Сумісти мітку на шківу генератора з міткою ВМТ на кожусі.

3. Зніми трамблер та перевір чи в середині проріз на приводі стоїть так само як на малюнку, якщо ні, то витягни шестерню та перестав на зуб.



4 Постав трамблер на місце та підключи роз"єм. Далі підключи тестер в режимі вимірювання напруги один провід на кузов, інший на центральний провід роз"єму.

5. Крути повільно трамблер в сторони, в момент переходу від +6в на тестері на 0в, затягни гайки. Це буде початковий кут запалювання +5 градусів.

Зроби десь собі позначку, потім на швидкості 60 кмг тапка в підлогу будеш потрохи додавати кута запалювання орієнтуючись на динаміку і на короткочасну детонацію після нажимання педалі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 13 Жовтня 2021, 10:24:29Віталій, нас тут не багато, форум потрібно популяризувати.
Ти ранише не був модератором, но тоди диючий модер прпускав скризь пальци гивно та срачь салка, и карательных санкций не було. А я щось написав нейтральне, так мене трошки не так поняли. Якийсь недиферентийний пидхид до деяких учасникив.

Все эти писанины думаю немогут помочь человеку, не знакомому с техникой и работой узлов и агрегатов. Даже лампочку поменять для некоторых мужчин проблема, а тут столько нюансов и информации, после которой вопрошающий человек всё равно ничего неоймёт, и вынужден обратиться к тому кто понимает реально руками, то есть лично, а не тут писаниной дистанционно. Так зачем тогда столько расписывать, если всё равно безрезультатно?
Мне приятно помочь соображающему человеку, который технически соображает и схватывает. Но разжёвывать человеку, который ленится рассматривать картинки в книге или инете, не разобравши узел или элемент, не сняв крышку ремня, не вынувши привод трамблёра, непонявши что куда и как вставляется, это уж слишком.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm



страница 219
_!Таврия, Таврия Нова, Славута. Руководство по эксплуатации, техническому обслуживанию и ремонту (2008)
https://drive.google.com/file/d/1s2zmnGpMvISTuKdN1SFM4avzmxHupjpH/view?usp=sharing


страница 158
__Tavrija, Slavuta. Ustrojstvo, jekspluatacija, remont. 2006
https://drive.google.com/file/d/14zOsKfx2p2AMfPsXMETa1BD6DGZuqWXL/view?usp=sharing
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Immune

Цитата: vladishtm від 12 Жовтня 2021, 21:58:50А при вращении стартером светодиод Д моргает? Я так понял "МД" для безконтактных (с датчиком холла)
это вот такие приборы https://www.drive2.ru/l/5988051/ как по ссылке, только у меня 2 в 1. 
Попалась статья как настраивать https://www.drive2.ru/l/5988934/ , но это для 6.  На славуте я выставил по меткам и бегунок
Цитата: Володимир від 12 Жовтня 2021, 10:54:39крутиш доти доки контакт бігунка не буде показувати на те місце де розміщений на кришці провід першого циліндра.
,даже не пришлось ничего регулировать, сразу стал на 1 цилиндр по крайней мере, явно не 2, 3 или 4, но при подключении МД-1 светодиод горит во всех положениях. Возможно не все положения перепробовал.
Цитата: Володимир від 13 Жовтня 2021, 10:24:29Крути повільно трамблер в сторони, в момент переходу від +6в на тестері на 0в, затягни гайки. Це буде початковий кут запалювання +5 градусів.
Но, думаю с такой инструкцией будет легче.