двигатель

Автор андрей, 27 Серпня 2019, 22:03:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

андрей

на горячею незводиться нетак только с пятого раза на холодную с полутыка откуда начинать копать в чем проблема :hysterics:
сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Toris

При запуску на гарячу трішечки притисніть педальку "газу" - і повертайте ключ запалювання. У мене (карбюратор) так нормально заводиться на гарячому двигуні.

Алексчук

Цитата: андрей від 27 Серпня 2019, 22:03:01
на горячею незводиться нетак только с пятого раза на холодную с полутыка откуда начинать копать в чем проблема :hysterics:

В насосе, если карбюратор. Для проверки: подъехал, дал поработать секунд 10, заглушил.

андрей

у меня инжектор.и эта беда проявлятся когда температура подходит к красной зоне. иесли заглушить то тут все начинатся пляска с бубном.особено актульно в пробках.мало того что оброты как хочуть так дро**** тут и эта беда :help: :hysterics:
сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Vadim_K

Цитата: андрей від 27 Серпня 2019, 23:00:36
у меня инжектор.и эта беда проявлятся когда температура подходит к красной зоне. иесли заглушить то тут все начинатся пляска с бубном.особено актульно в пробках.мало того что оброты как хочуть так дро**** тут и эта беда :help: :hysterics:
Так укажите в профиле какой автомобиль, а то вангованием занимаемся.
Что с "Чеком"?
Если с железом (ГБЦ, ЦПГ) все в норме и ремень ГРМ по меткам, то смотрим ниже.
Свечи и ВВ провода проверить, если необходимо поменять.
Снять дросель, промыть карбоклинером и область заслонки и канал ХХ. Если плавание оборотов останется, попробовать поменять РХХ на заведомо исправный. Если и это не поможет, то искать подсос воздуха.
Одним словом нужно добиться стабильной и устойчивой работы двигателя.
Кстати попробуйте сбросить ЭБУ, может помочь.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

андрей

сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Sergik32

#6
Мужики, раз уж тема про двигло то розкажіть, як убрати провали в роботі цього мемза, зранку особливо, при розгоні так клює що страшно, і на середній швидкості 70-80км тоже трошки посмикує, як воно мене бісить, все прочистив і все в нормі і помилок немає, свічки-провода все в нормі, да і якби були херові то воно і на любих обертах булоб херово. тиск бензину нормальний, при різкому розноні все нормально, а от коли плавно то курва провал. Булиб гроші то продавби цю консерву кібєніматьнехай
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 30 Серпня 2019, 10:45:33Булиб гроші то продавби цю консерву кібєніматьнехай
Переробляйте на карбюратор - і буде щастя. :) Усе промив - і все працює. Жере трохи більше, але при цьому на серці святий спокій.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Серпня 2019, 10:45:33
Мужики, раз уж тема про двигло то розкажіть, як убрати провали в роботі цього йобаного мемза, зранку особливо, при розгоні так клює що страшно, і на середній швидкості 70-80км тоже трошки посмикує, як воно мене бісить, все прочистив і все в нормі і помилок немає, свічки-провода все в нормі, да і якби були херові то воно і на любих обертах булоб херово. тиск бензину нормальний, при різкому розноні все нормально, а от коли плавно то курва провал. Булиб гроші то продавби цю консерву кібєніматьнехай
Попробуй по черзі знімати фішки з датчиків детонації та кисню.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

він повинен перейти в аварійний режим, тоєсть оберти повинні зрости, так?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vadim_K

Sergik32 а яка прошивка і Мікас?
Це з нову таке? Чі машина купувалась з рук?
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Vadim_K

Цитата: Toris від 30 Серпня 2019, 10:55:23
Цитата: Sergik32 від 30 Серпня 2019, 10:45:33Булиб гроші то продавби цю консерву кібєніматьнехай
Переробляйте на карбюратор - і буде щастя. :) Усе промив - і все працює. Жере трохи більше, але при цьому на серці святий спокій.
Ну тоді вже купувати бричку(кібітку) та коня(кобилу) ;)
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Sergik32

прошивка мікас 10,3, дьоргання почалось не так давно. Троха мокрий, точніш в "росі" датчик детонації, ДАД  чистенький, но зніму промию, може в них причина, бо дросельку провіряв як пише ютубчик то ніяких провалів і скачків немає, плавно крива піднімається і опускається, максималка 95-96% відкриття, при відпущеній педалі 0%. от січас їздив то вроді немає провалів, раз чи два трошки, але я і не їхав вяло, сів і навалював, бо спішив. курва, був би мотор 3,0 то від таких навалів колеса би вже стер
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Серпня 2019, 11:46:02
він повинен перейти в аварійний режим, тоєсть оберти повинні зрости, так?
На обертах не скажеться, буде горіти чек, і мікас не буде реагувати на детонацію та не буде проводити корекцію паливоподачі по датчику кисню.

Тут в Ромео була ніби така проблема, регулятор тиску ніби міняв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Sergik32 від 30 Серпня 2019, 13:46:16
прошивка мікас 10,3, дьоргання почалось не так давно. Троха мокрий, точніш в "росі" датчик детонації, ДАД  чистенький, но зніму промию, може в них причина, бо дросельку провіряв як пише ютубчик то ніяких провалів і скачків немає, плавно крива піднімається і опускається, максималка 95-96% відкриття, при відпущеній педалі 0%. от січас їздив то вроді немає провалів, раз чи два трошки, але я і не їхав вяло, сів і навалював, бо спішив. курва, був би мотор 3,0 то від таких навалів колеса би вже стер
За прошивку питання не з"ясовано. Прошивка більш за все одна з цих трьох: 069, 096, 111.
А Мікас або 10.3(М103), або 10.3+(М113).
А від чого в "росі" ДД? Там вроді немає поруч ніяких магістралей з рідинами.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49