микас 10.3 без плюса двухрежимка????

Автор VAZ 21053, 08 Лютого 2020, 13:50:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

как Вы считаете, через разнообразные манипуляции блок подниметься без перепайки процессора???

Да, через официальную прогу...
0 (0%)
Да, при помощи молотка кувалды и какой - то там матери.
0 (0%)
Да, если долго мучиться на столе.
1 (100%)
Да, через бут пин.
0 (0%)
Нет, но если да то мой вариант такой...............(ваше мнение в личку)....
0 (0%)

Всього голосів: 1

Голосування закінчилося: 31 Серпня 2021, 16:01:34

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 02 Лютого 2022, 20:08:10Як ви це бачите? На відео з ютуба я такого не побачив (наведіть сриншот не помилки, а саме що ви вважаєте за з"єднуется?)). Крім того це вже якась надія на живе.
Я це просто не встиг відзняти але чіп лодер пише що зв'язок встановлено
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Підключення чіплоадером до блоків 10,3 і 10,3+ відрізняється, до 10,3+ звичайний конект, а при підключенні до 10,3 лоадер в блок записує ще якийсь кусок програмного кода.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

В хелпі є цікаве уточнення
".Команды, доступные через кнопки правой части главного окна программы:
.......
"Установить связь" - загружаем микропрограмму-загрузчик (перевод в режим bootloader) в память ЭБУ. Следует отметить, что не для всех типов поддерживаемых ЭБУ нужно выполнять эту команду."

Підозрюю, що те який буде вкинуто загрузчик -задається в опціях чіплодера.
Тому мабуть  VAZ 21053 в данному випадку важливо пам"ятати що (хелп)
"Загрузчик поддерживает чтение/запись FLASH памяти ЭБУ двумя способами:
1. .....
2. Через 81-контактный разъем непосредственно "на столе" с дополнительной подачей питания "Разрешение программирования" (43 контакт ЭБУ).
В ситуации, когда ЭБУ не выходит на связь и не отвечает на команды диагностики, необходимо осуществить запись оригинальной прошивки с данного ЭБУ при помощи второго способа.
Внимание! При помощи второго способа можно записать только оригинальную прошивку для данного ЭБУ, либо любую другую прошивку, отличную от оригинальной, которая была считана с этого ЭБУ, и ЭБУ с ней благополучно работал.

Тоб то ніякі перерахунки контр. сумми мабуть не допоможуть в цьому випадку? Пихати можна тільки ту що стояла в цьому блоці і повинна була сбережена без змін, якраз на такий випадок? В мене такого не було, тому  :dunno:
Я почав експерименти зі считування "оригінальної" і збереження її саме для такого випадку.
Судячи з відео  VAZ 21053 не дотримується цих вказівок.
Але допускаю що є проги які здатні впихнути прошивку і в таких випадках -бо виробникі якось же впихуює з нуля.
З відео видно що команда "Установить связь" не проходить, тобто чіплодер не може загрузити в ЕБУ микропрограмму-загрузчик.


PS
Spoiler
На "столі" ніколи не робив, тому не знаю, чисто роздуми. Я так розумію конт43, він же в схемі на авто  не підключений. А программа чіплоадер в авто тим не менш переводить Мікас в обилва режима. Той 43й це мабуть "примусове" переведення ЕБУ (висячого, мертвого) в режим програмування.(цікаво в данному конкретному блоці там ця схема від конт 43 взагалі існує? ціла не спалена? Крім того мабуть можливо за допомогою хай осцилографа побачити на мікросхемі контролера перехід в режим програмування?) А також, я так розумію, переводити Мікас потім з "програмування" в "діагностику" треба після відключення 43го контакту. Тобто без 43го -тільки діагностика (якщо зовсім не висить), а з 43тім -тільки програмування.
А команда программи якраз записує "агрузчик" в память ЕБУ (з адресу 0000 )
Ну а команда "загрузити флеш" -записує саму прошивку з наче адресу  18000 (в початковий момент виконня запису программа сповіщує, що обнуляє память ЕБУ наче з цього адресу) Пише флеш трьома блоками, запис кожного блоку починає з обнулення зони адресів памяті ЕБУ куди буде писати.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 03 Лютого 2022, 09:28:50
Підключення чіплоадером до блоків 10,3 і 10,3+ відрізняється, до 10,3+ звичайний конект, а при підключенні до 10,3 лоадер в блок записує ще якийсь кусок програмного кода.
мабуть отой кусок кода якось затерся іншим загрузчиком, от і все.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2022, 10:35:37такого випадку.
Судячи з відео  VAZ 21053 не дотримується цих вказівок.
Але допускаю що є проги які здатні впихнути прошивку і в таких випадках
Та і намагався дотримуватись і не дотримувався і підєднував через 43 ногу і до речі запалювання в мене від кнопки а проводок тей що я включав на відео то якраз є 43 нога, тобто всіма можливими і не можливими способами Я перевіри,в не знаю як ще спробувати? Я навіть читав на певному формі що можна подати 15вольт або вставити в шнур для загрузчика конденсатор тоді буває що блок починає сприймати інформацію, тобто такої "дичі" Я ще не робив але мабуть спробую та для початку все ж спробую пошукати пам'ять і перепаяти, або розібрати на запчастинки, якщо що
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 03 Лютого 2022, 22:18:03Та і намагався дотримуватись і не дотримувався
Ну,якщо що то вибачаюсь, я судив по діях на відео. Получитися може (якщо може) тільки так як задумано разрабами зеліза), якось обманути не вийде. По підтримці напруги (товщина та довжина проводу, поганий переход на контактах теж там) -ну таку необхідність можна побачити осцилографом.  Але вряд чи мікас багато бере при запису, чи читанні. Ну може таки доб"ете, удачі.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2022, 23:02:39
Цитата: VAZ 21053 від 03 Лютого 2022, 22:18:03Та і намагався дотримуватись і не дотримувався
Ну,якщо що то вибачаюсь, я судив по діях на відео. Получитися може (якщо може) тільки так як задумано разрабами зеліза), якось обманути не вийде. По підтримці напруги (товщина та довжина проводу, поганий переход на контактах теж там) -ну таку необхідність можна побачити осцилографом.  Але вряд чи мікас багато бере при запису, чи читанні. Ну може таки доб"ете, удачі.
Дякую
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Замовивновий новий чіп цікаво  запрацює без програматора? Може в когось є така штука? Чи може хтось займається такими фішками, мій бютжет на ці понти не має перевищувати 150ти грн, щоб не порушувати балансу "шкіра вичинки, не коштує" B)
Що скажите панове?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Кароче, продовження ось таке:  віддав блок майстру який сказав що і поцесорпам'ять кирдикнула
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Попалось ще по двоежимках для  Микас-11, Микас 10.3/11, Январь 7.2+, М73, M74, М74.5, М75, М86, М17.9.7[1]. В подробиці не вдавався
Источник: https://chiptuner.ru/content/twin
"...В этих типах контроллеров изготовителем ПО не предусмотрено двух режимов. Поэтому доработка ПО под переключение – очень трудоемкий процесс и ПО существует только в коммерческих вариантах от SMS-Soft. Используется, в основном, для чип-тюнинга автомобилей, оснащенных системами альтернативного топлива. В них предусмотрена возможность установки  двух наборов карт УОЗ, и сервисные функции отключения лямбда-регулирования, отключения бензонасоса, форсунок и отключение диагностики пропусков воспламенения.  Имеется несколько вариантов переключения: классический, по свободному порту процессора, и по каналу ДТВ или по каналу ДК2. В этом случае ДТВ или ДК2  отрезают и на провод, идущий к контроллеру подают сигнал переключения, +5 или массу, возможен выбор любого варианта.

Микас 12.3 (М124) изначально содержит два набора калибровок, каждый из которых доступен для редактирования. Но использовать их на заводском ПО не получится – нет механизма переключения.  Для нормальной работы двух режимов в этой системе необходима запись модифицированного в SMS-Soft базового ПО. 

Некалиброванный пакет комплектуется прошивкой и специальными картами калибровок для программы ChipTuningPro. Есть и готовые калиброванные варианты, но они не содержат карт, что делает невозможным самостоятельную доработку прошивки.

.."
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

На мікас 11,3 дворежимка точнопрацює, є нюанси по комплектації, а також можливо і з опціями, комплектація зчитується один раз при подачі живлення, який режим був увімкненим перед подачею живлення, то з того режиму читається комплектація, подальше перемикання режимів на комплектацію не впливає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 05 Січня 2024, 10:51:19На мікас 11,3 дворежимка точнопрацює, є нюанси по комплектації, а також можливо і з опціями, комплектація зчитується один раз при подачі живлення, який режим був увімкненим перед подачею живлення, то з того режиму читається комплектація, подальше перемикання режимів на комплектацію не впливає.
Ця тема вже заглохла але дякую за розуміння, якось писав я вже і двох режимку тільки дійсно на мікас 11.3 і цей мікас 10.3уже перепаяли мені під Новий процесор тому що напевно я його залочив, тобто спалив
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured