Датчик кисню для МЕМЗ ДВЗ з любого авто.

Автор ВКБ, 31 Березня 2020, 11:38:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Вадим_К тобто цей варіатор працює з кутами запалення ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Vadim_K від 02 Квітня 2020, 08:27:00Володимир свого часу давав посилання на потрібні матеріали. Якщо не помиляюсь то для виготовлення перехідника потрібна колодка на паливний насос ВАЗ.
Так, а ще можна такий роз"єм знайти на алі, або на тих же деталях.зп.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Із дешевих бачу на деталі зп на логан і на чері датчики.  Бош більше реклами. Для мемз як навмисно валять ціну. У попередньому дотчику подовжуаав кабелі і колодку вище виносив..обдивками обжимав щоб без пайки. Датчик конструктивно колпачкового типу електролит і електроди..той що обтинажться газами і стрижневий нагрівач  який лишився цілий і робочий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

http://gsavto.ru/ustroystvo-lyambda-zonda

Судячи по інфі мій відпрацював свій положений ресурс 60-70тис.  Їздив на трохи бідній бензогазосуміші.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 12:35:56
http://gsavto.ru/ustroystvo-lyambda-zonda

Судячи по інфі мій відпрацював свій положений ресурс 60-70тис.  Їздив на трохи бідній бензогазосуміші.
Якщо лямбдарегулятор працює, то суміш не може бути бідною.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 10:08:15
Вадим_К тобто цей варіатор працює з кутами запалення ?
Щось не зрозуміло, Вас в гуглі забанили?
Ось тут можете почитати https://lpgtech.ua/variator-operezheniya-zazhiganiya-stag-tap-01
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Володя я згоден що на РХ мікас властвуєі підтягує до 1 які б паливополачі не були виставлені. Ясно що контроль лише у налаголжувальника хх і прискореного насосу по паливоподачі...інше табличне.. На ХХ була бідна..і при РХ індикував біднувату. Можоиво і дійсно на норм працював. Прискорений при поавному натисканні був більше 1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 01 Квітня 2020, 17:07:36
Іван 1988 датчик багатообіцяючий. Але оці приколи щодо тільки сто :)) ,Ви колодку перероблювли я так поняв.
На моей машине с завода был датчик Бош с такой же колодкой, поэтому ничего переделывать не пришлось.

ВКБ

У мене був з пласкою пластиною підігріву. Другий з циліндричною.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Водим _ К то варіатор працює з кутами запалення врозріз Мікас-котушка на основі сигналу дпкв? Тобто вносе заданий коефіцієнт до значень мікаса як константу задану користувачем в збільшення чи зменшення?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 16:55:28
Володя я згоден що на РХ мікас властвуєі підтягує до 1 які б паливополачі не були виставлені. Ясно що контроль лише у налаголжувальника хх і прискореного насосу по паливоподачі...інше табличне.. На ХХ була бідна..і при РХ індикував біднувату. Можоиво і дійсно на норм працював. Прискорений при поавному натисканні був більше 1.
Ти невірно формулюєш думку, мікас міняє значення коефіцієнта лямбдарегулювання щоби на виході паливоподача мала співвідношення 1:14, а не коефіцієн підтягує до одниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Однозначно. Те саме і писав. Ота різниця до одиниці і є величина підтяжки та ідикує ж мабуть результат факт регулювання по зворотньому зв.язку , а не наміри.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 16:24:45
Водим _ К то варіатор працює з кутами запалення врозріз Мікас-котушка на основі сигналу дпкв?
Ну якщо пошуком не вмієте користуватися, то хоч посилання, яке я давав вище читали?
Здається там все розписано якнайкраще. Там і схема підключення є, і налаштування як робити також є.
Ну якщо релігія не дозволяє читати мову "забардюрья" або  можливо навіть не розумієте мову московитів, спробую українською пояснити.
Варіатор, або "Процессоp угла опережения зажигания"(процесор кута випередження запалювання, до речі є гугл перекладач з російської на українську якщо не в курсі) підключається фізично в розріз ДПКВ і ЕБУ ( в нашому випадку Мікаса). ЕБУ - це електронний блок керування. Тому Ваше висловлювання "врозріз Мікас-котушка" не вірно і не відповідає дійсності.
Варіатор вводе в оману(дурить) Мікас стосовно реального положення колінчатого валу, а Мікас відпрацьовує свою програму не підозрюючи що його дурять.
Сподіваюсь ясно висловився і пояснив.

З.І.
До речі    ВКБ як у Вас зі здоров"ям? Все гаразд? Не в лікарні часом(не дай боже)?
Бо останнім часом спостерігаю гіперактивність з Вашого боку. В кожній темі і Ваш допис. Можливо карантин так впливає?
І переконливе прохання до Вас - будь ласка пишіть українською без всяких там жаргонів і помилок. Інколи майже не зрозуміло що ви пишете. Ви ж з центральної України. А інколи таке враження що Ви мешкаєте десь або під Румунією, або під Польщею.
Побратим з Ваших країв розмовляв по простому без всяких тав витребеньок. А от іншого побратима з вінничини часом було важко зрозуміти на відміну від побратима з волині.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Вадім К - станній опис саме то,  просто і понятно. Я знаю іншу схему де саме в розріз мікас-котушка...там є три дроти...курування котушкою бере на себе блок зміщення кута на основі дпкв. Про варіатор завантажував.
Пишу за браком часу на ходу. Я вільна людина і мною керувати не вийде. Де хочу що хочу і коли хочу та ще й на технічні теми - вирішувати мені. Помилки бо не попадаю по кнопкам малим смартфону і не повертаюсь корегувати. Іноді пишу прямо з ями в гаражі...чи в погрібі. Не був тут два роки....Статут і кодекс правопису тут не підписував...і Вам особисто нічого не винен, прпва Ваші не порушую. Ви перейшли на особистості і можу як юрист з судовою практиуою на Вас заробити. Ви вже такими порівняннями порушили честь і гідність. Пропоную так не робити. Раджу витерти уту хуйню про хворого і принизливі запитання . Я так поняв тут треба бути кволим і не пєрєчіть авторитетам :)) нагадує дідовщину чи х.з.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.