Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу

Автор ВКБ, 04 Квітня 2020, 11:47:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Встановлюємо коеф. КLZ по кисню для максимального співвідношення ККД/розхід (динаміка/розхід) роботи на газу з опорою на джерела літератури.

Моя думка 1.2 тримати треба і кути завалити в плюс. Літературу не можу технічно підгрузити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

соотношение вроде как должно быть 15 с чем то там кило воздуха к 1 кг пропан бутановой смеси.
Углы я делал более ранние так как газ горит дольше.
А если честно то я бы не парился, ну получите вы выгоду 5%, потратит время на это все, и это скорей всего не окупится в виде знаний и экономии топлива, разве что для души.

Toris

Про кути випередження запалювання. CNG - метан, LPG - пропан.




KOT

Цитата: Toris від 04 Квітня 2020, 20:50:39
Про кути випередження запалювання. CNG - метан, LPG - пропан.
неа, не те углы, это старые графики для трамблера, для Микаса ну и соответственно более оптимальные они более ранние.
Также угол должен быть подобран вручную на диностенде и зависит он от наполнения топливо-воздушной смеси.

ВКБ

У мене МІкас по БК видає кут наче як для пропану. На 2000 обертах десь 22градуси. НА 3000 десь 34 градуси. Це візуально по БК підлавлюю.

Щодо втрачати часу то чому це, якби змінити та дати результат, схоже що економія повинна бути непогана, і розхід наближений до бензину в літражу.

По книжці 1:20 суміш...а щодо коеф...то питання.

Література пише що на кут впливає бідна та багата, а також свої кути м сомент прискореного насосу повинні бути. АН бідній із за меншої швидкості згоряння кути більші, і таки ламбада повинна приймати участь у збрасуванні в розрахунок показника суміші і корекції кута.


Це кути, питання по співввідношенню потужності та стехеометрії суміші, та відповідно KLZ.  :mitsu:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Угол опережения зажигания зависит также от давления во впускном коллекторе, там 3д график в микасе. А не только зависимость по оборотам. Даже в трамблере ваккумный регулятор стоял.
Для того чтоб рассчитывать угол опережения по количеству топлива, нужно выбросить микас, обычную лямду, поставить конструктор аля https://rusefi.com/, научится программировать, купить оборудования стоимостью десяток славут, потратить несколько лет жизни и получить хороший алгоритм для управления МЕМЗ.
У нас же калорийность газа летом и зимой разная из за разного соотношения пропан/бутан. - для этого лямда нужна.

ВКБ

Кот нужність оямбли понятно.
Вакуум з.язок по куту поняв...є логіка, мабуть потріьен для контролю суміші  в алгоритмі також при відключеній лімбді...бо на визоді таки буде відчутно по залишку кисню..
Щошо дороговизни - не зголен, тому що є готовий двз..інжектори і карби, оише покрутити , скласти факторний експеримент..тобто записати показники 5 градацій і відчути динаміку та коззід по періоду щаправки. Обладнання і формули потрібні коли немає прототивів та установок...а вони є. Гоовне птьання для користувача не матиматична модель формульна та продажа алгоритма мікаса, а адаптувати простими рекомендаціями авто на газ і максимально з економією.
У мене врадення що підстройка не склална а ми паоимо на 20% більше газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 09:18:34а адаптувати простими рекомендаціями авто на газ і максимально з економією.
Просто плюсуєте початковий кут на 6 градусів.

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 09:18:34У мене врадення що підстройка не склална а ми паоимо на 20% більше газу.
Так вже прояснилось, що пропану має йти +півторашка на сотню до бензину, це фізика і її неможливо обійти.

Після виконання цих двох простих рекомендацій в душу має прийти святий спокій. Якщо спокою недостатньо - провести обряд шашликінгу. :popcorm:

ВКБ

Ви мене не почули. Що буде як збіднити по паливу 1.15-1.2 і задрати кути до граничних по детонації.
У мене і так + 1.5-2л...і без +6град. ...тобто бензоналаштування але на газу. А якщо +15град як себе веде і розхід?
Навіщо піднімати формули бензину і газу і пепераховувати теплоємність...якщо є готовийдевайс і уми тут з доступом до прошивок. Фізика мій улюблений підручний предмет. Але інфи мало яке в двз найкращий показник суміш-потужність-кути для газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Поєхалі - теплоємність 1 кг бензу-
                                             1 кг пропану-
                                              1 кг бутану -
Пропорція пропан-бутан - б

Фрмула бензину має вухлецевих спарок 5-6; пропану С3Н8. Формула бутану С4Н10  бензин С9Н20 в середньому.
Горіння породжуєприєднання СО2 + Н2О.
Хімічне співвілношення 14.7 :1 треба прощупати щоб вийти на пропан бутанову суміш. В повітрі 21% кисню....інше азот як робоча парова машина- пружина адіабатна без якої теж рух не буде можливий...хоча зто зга якщо доти чистий кисень і паливо що буде і зменшити камеру...аое возити з собою кисневі балони то тільуи на марсі бензолуноходом треба

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеВи мене не почули. Що буде як збіднити по паливу 1.15-1.2 і задрати кути до граничних по детонації.
Ничего хорошего не будет. Если обеднить смесь до 1,15-1,2 то лямбда все равно будет подымать топливоподачу, кроме переходных режимов. Разгон будет вялым, возможно с подергиваниями. Расход газа только вырастет. Настраивать нужно чтобы лямбда-коррекция была 1 +-0,02. С углами тоже нельзя сильно переусердствовать, детонацию на газу ни когда не слышал, но если зажигание сделать слишком ранним, то вырастет сопротивление, которое нужно преодолеть цилиндру до ВМТ, КПД упадет и расход соответственно вырастит, больше чем в всеми известном графике я бы не подымал углы. Так что не занимайся ерундой. Газ по 10 грн, куда ещё экономить.

ВКБ

Ніхто не заважає в прошивці підняти на робочих реживмах уставку для лямбади яка тримати буде те що задано 1.15. Якщо тиск максималтний на газу при 1.2 коеф такий самий як при 1...а це невідомо поки, то кути як раз дадуть той ефект максимального ккд. Може таки хтось бавився кутами при 1.15-1.2 і випалював бак? Це не агалдєле бажання але ж таки нормальна тема для встряски щодо газорегулювання. Я помітив що непогано біжить при 1.2...а кути бензинові.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 15:52:19http://www.forum.kostagas.com.ua//post10721.html
В нього там стиснення дизельного двигуна і пропан має теплотворну здатність метану. Далі можна не читати.

ВКБ

Я про напрямок. Стискання 23 це клапана у МЕМЗ повибива. Нам  кути і суміш .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.