Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу

Автор ВКБ, 04 Квітня 2020, 11:47:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Без переробки двигуна гратись кутами і сумішами є сенс мені навколо карбюратора. Як тільки встановив газ, то погрався та й заспокоївся. Детонації досягти не вдалось, бо вже не було куди трамблер крутити. По динаміці без динамометричного стенда нічого не зрозумів, жопометр показує лише тупняк при пізньому запалюванні, а при "бензинових" кутах і більш ранніх - якось однаково по відчуттях. Залишив +10 по відношенню "до бензину". А потім, як здох датчик Холла, замінив трамблер і виставив його по обертах двигуна на слух. Новий трамблер більш пізній у середньому положенні, для експериментів не годиться. Якщо встигну обслужити старий трамблер до закінчення карантину, то спробую ще погратись кутом; тягу вакуумного корректора вже підігнув, щоби трохи вкоротити і зайти у ранню зону.

А в інжекторі щось шаманити не бачу сенсу. Там уже все враховано та оптимізовано, прошивки готові та обкатані качаються без проблем, було би бажання.

...Думав тулити лямбда-зонд у мою славутку. Потім автопідсос. А потім зрозумів, що можна одразу ставити інжектор з тими ж ментальними та матеріальними витратами. Але дешевше взагалі купити готову інжекторну славутку і не корячитись. У вересні встановив офіційно ГБО-2 і порахував, що для окупності установки мені слід відкатати 7500 км при вартості пропану 10 грн/л, а бензину 26 грн/л (тоді були такі ціни на паливо). За 7 місяців з моменту встановлення ГБО відкатав приблизно 1500 км. З таким питомим пробігом я ще 2 роки буду виходити в 0, щоби відкрилась економія на пропані замість бензину. :-D

З точки зору ментальних та фінансових вкладень мої 20% зусиль призведуть до 80% результату через 2 роки. А шаманство навколо оптимального згорання потребує 90% заморочок, які призведуть лише до 10% результату. Наочна реалізація правила Парето. Тобто зараз мені немає економічного сенсу вкладатись у модернізацію.

Навіть недосконалий карбюратор з пропаном дає (дасть) мені відчутну економію. Мав би інжектор - він був би прошитий найкращою "газовою" з більш раннім початковим кутом випередження чи дворежимною прошивкою та й все на цьому.

От повний привід 4х4 на халяву запиляти - це да, було би круто. :mitsu:
І влаштувати безтранзисторне запалювання від магнето, щоби машинко перетворилось на сталкерський пепелац і перло в умовах сильного радіаційного забруднення. І ручний старт з "кривого стартера". А також раму, автономний бензогенератор і лебідку. :-D

ВКБ

Таке питання.Яксебе ведеавто якщо кут залишити нерухомим і мінімальним як наххдля 900 обертів на всіх режимах і обертах - 8градусів чи скільки то там.динаміка яка буде при розгоні?
Якщоє і можуть бути кути іналагодження кращі - нафіга мені гірші!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 07 Квітня 2020, 12:14:44
Таке питання.Яксебе ведеавто якщо кут залишити нерухомим і мінімальним як наххдля 900 обертів на всіх режимах і обертах - 8градусів чи скільки то там.динаміка яка буде при розгоні?
Якщоє і можуть бути кути іналагодження кращі - нафіга мені гірші!?
Думаю що з місця ти не рушиш. Якщо в тебе в БК є можливіть правки кута запалювання, то заходь в режим правки, кут запалювання зафіксується в тому положенні що на екрані, а далі пробуй.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Поняв.

Я до чого це..наглядний приклад того що кути невідємна частина суміші  і обертів. В даному випадку оберти-кут. Я розумію що і так понятно. Я про ті кути яких не вичтачає для газу у стокових прошивках. Ну і питання "бідніша/кут". Може я неправ ий , але аналіз цей для розговіння мозку з користтю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

До речі, про бідну суміш згадав так штуку: пілоти бояться бідної суміші дуже, бо вона перегріває їм двигун. Згідні навіть літати на меншій компресії та менш економно, але щоби не перегріти двигун. Обтикують двигуни датчиками температури і спостерігають, щоби нічого ніде не перегрівалось. Ведуть боротьбу з інерційністю температурних датчиків та вчиняють інші заходи з метою підвищення безвідмовності двигуна, карбюратора і всього такого. Настільки серйозно підходять, що воно вже майже релігія. Не довіряють навіть інжекторам, літають на карбюраторах і руками все регулюють. Під час зліту взагалі багатять суміш, щоби тримати меншу температуру двигуна під максимальним навантаженням, використовуючи паливо як додаткове охолодження в циліндрах.

Sergik32

може повторюсь, але то не важно, а розрізна шестерня вона на інжехтора шось дадить чи то до дупи карі очі, там усе ЕБУнута штучка під бардачком все вирішує
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Володя..покрутив я кути...то з нульом ще й їде в тягне..але педаль провалюється і пламя мабуть до сопілки. Бачу що додати можна цілих 15 мабуть випередження...чітко видно що як збільшую тотна хх кут 22 задрав з 6 то паливоподача зменшилась крутити на хх , а при 25 вже сам себе починає тормозити і збільшується витрата на хх.

Бачу зручно б було для експерименту варіатор з можлиаісмтю на гарячу тамна ходу крутити множник кутів від мікасу. А там би і статистика по жоподатчику і паливу.

Доречі БК перехватує і фіксує кут лише ХХ., робочий не перехвачує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: Sergik32 від 07 Квітня 2020, 13:27:34
а розрізна шестерня вона на інжехтора шось дадить чи то до дупи карі очі, там усе ЕБУнута штучка під бардачком все вирішує
Якщо є невідповідність фаз то додасть незалежно чи інжектор чи карб.
Інша справа, що ту різницю в пару градусів не помітиш і не відчуєш при стандартній їзді.
Вважаю що розрізна треба в спорті, коли зі звичайного Мемза робиш "пулю" і кожна сота кінської сили може стати вирішальною.
А ЕБУ фази не рухає, на Мемзі то точно. На сучасних авто там ЕБУ міняє фази, але ж там і двигуни конструктивно далеко попереду Мемза.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Мемз програмно фази паливні корегувати чомусь не реалізував, в чому причмна може бути?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

На сколько я помню то очень неплохо было бы на ходу менять положение распредвала относительно коленвала, но очень сложно механически. Кто-то вроде сделал, КПД двигателя сильно возросло.

ВКБ

А в чому суть збільшення ККД? Невтрата порції палива при вприскуванні? В принципі по темі теж про фащу.

Тема нагалаю про суміш на газу при макс ккд...а це звісно диніміка/паливо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 07 Квітня 2020, 19:40:13
Мемз програмно фази паливні корегувати чомусь не реалізував, в чому причмна може бути?
Для початку вивчіть(прочитайте) теорію, як працює чотиритактний двигун, і що таке фази газорозподільчого механізму.
Що таке змінні фази ГРМ і як це реалізовано технічно.
Після розуміння цих пиань Ваше питання відпаде.
Цитата: KOT від 08 Квітня 2020, 00:37:46
На сколько я помню то очень неплохо было бы на ходу менять положение распредвала относительно коленвала, но очень сложно механически. Кто-то вроде сделал, КПД двигателя сильно возросло.
Именно это и реализовано на современных двигателях и об этом и говорил постом выше.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Вадимка_К хвате повчати з укором та приниженнями?...можна і дозволяю без укору, тут іде технічний спір, а не контроль знань. Распрєдвал обертається вдвічі менше ніж коленвал..що тут не ясно і датчик фаз на інжекторі дає розуміти де фаза першого цилінлру від втм першого циліндру щоб вірно зробити вприск і потрібний циоіндр. При відключенні фатчика фаз іде попарний вприск. Котушка спарена по два циліндва. Доречі замінив на FSO вазівської східної конструкції бо вдічі якісніше і вдвічі дешевша. Стара на трй самий кронштейн але на два отвори консольно через втулки щоб створити дистанцію і не грілась від двз. Доречі...мене повний пакет машинобудівних знань, які мені допомагають розібратись де треба...Я теж програміст тільки технологічних спец. контролерів, тому якшо туплю то з метою розібрати на молекули і звести в купу істину..це думаю нормально для кожного.
Я як раз той хто проектуванням патентуванням і впровадженням і займається.заробляю на хліб. А потім у де яких пі...сів роботодавців нечесних м.яко кажучі відсужує ... з нашою важкою і гнилою судовою системою.

Як фази змінює іномарочні авто згадав, там городілово гідравлічне розвороту +- від бази шківів распрєдвалу відносно коленвалу через рухливі муфти распрєдвалу з двох половинок. Те що натупив з програмним вирішенням то є, але та програмно-механічне..
то да.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

ВКБ, а можна текст писати з меншим бардаком і обдруківками?
Бо таке відчуття, що йде цифровий шум - тяжко читати.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: ВКБ від 07 Квітня 2020, 17:35:04
Володя..покрутив я кути...то з нульом ще й їде в тягне..але педаль провалюється і пламя мабуть до сопілки. Бачу що додати можна цілих 15 мабуть випередження...чітко видно що як збільшую тотна хх кут 22 задрав з 6 то паливоподача зменшилась крутити на хх , а при 25 вже сам себе починає тормозити і збільшується витрата на хх.

Бачу зручно б було для експерименту варіатор з можлиаісмтю на гарячу тамна ходу крутити множник кутів від мікасу. А там би і статистика по жоподатчику і паливу.

Доречі БК перехватує і фіксує кут лише ХХ., робочий не перехвачує.
Там може бути варіант що перехвачує в тому режимі в якому зайшов в в керування кутом, тобто якщо зробив захвит на ХХ, то працює тільки на ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion