Який коеф. по кисню ( KLZ) максимального ККД лля ДВЗ роботи на газу

Автор ВКБ, 04 Квітня 2020, 11:47:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

ВКБ, а як давно Ви робили заміну та обслуговування ступичних підшипників, гальмівних циліндрів та направляючих?

ВКБ

Торіс, питання не по темі та я відповім.
Правого колеса переднього супорт тормозний і вісі міняв в 19р.
Підшипники передні тис 60-70 тому KG...
Тормозні задніх 50тис тому..і зря бо як нові запасні тепер перемкомплект лежать.
По мірі проблем.
Харповські передні підшипники  вийшли з ладу по причині потрапляння води...і дороги..викрошились..десь фото виставляв в темі як прилип до форуму. Якби мастило не змішалось з брудом то по ресурсу досі б бігали, хоча по таблиці 140 тис нарахував до відмови..точно б вже вийшли з ладу чи ось ось
Мета запитання підправити список запчастин той що я перераховував як авто довести до ладу?То він не вичерпний. В б/уіеомарках не менший. За час життя авто я так рахував мвйже нове купуєш по запчастинам
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лабораторна робота #2
Обладнання: БК Україна, двз мемз, гбо 4 покоління стаг 200, пропан бутан, іМікас 10.3, лямбда. Експеримент на хх ході 930 о/хв. Розхід гащу 1.1 л.год. Еквівалент електричний процесу обертання на хх  1.8...2 кВт/год., механічний 1.6..1.8 кВт. , приблизно 6 н×м із 90 н×м що є 7% від потужності мемз.
Збіднити до 1.1...1.2...потім 1 та збагатити до 0.9...0,8 і задрати кути на пробні 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 градусів ось він і факторний експеримент еа хх ходу який відобразе повединку ккд на всіх діапазонах. Лише кутовий розрив в бензі і газа при 4000 буде меншою пропорцією.
Ітого 9×3= 45 градацій. Скласти матрицю і вивести оптимус., побудувати графік.
Вважаю що падіння розходу палива обертання двз самого себе є мінімодель всього процесу підбору кращого ккд.
Менше палива за годину на тих самих хх - більше ккд аиходу механічної енергії порівняно з витраченою палива енергією, менше в тепло.
Для документування експерименту у мене немає лямбди зараз.
Приєднуйтесь.  Експеримент краще проводити на хх 2000 з увімкненими всіма електроприладами і вентилятором радіатора. У кого якірезультати!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лабораторна робота #3

Стехеометрію на пропан-бутані розрахую хімічно.
Лише треба дізнатись пропорцію пропана і бутана.
Те що при згоранні 0.650кг пропану (1літр) у вихлопі маємо 1.091л води і 1.92кг вуглекисорго назу СО2

По хімічному балансу стезеометрії пропанової суміші (бутаном нехтуємо), і вважаємо, що кисню в повітрі 21%

Оскільки в повітрі 21% кисню, тому  160×79/21=602
Азот по мендєлєєву 14 мол.маса
602:14:2= 22 - множник N2.
То маємо баланс - С3Н8+5О2+22N2 ----- 3CO2+4Н2О +22N2

В суміші частка кисню молекулярної маси 160, азоту 602, пропану 44,
Шільність 0.5кг/л. До цього помилково брав 0.65 кг.
Маса повітря необзідного доя повного щгопянея молекуоярною масою буде 160+602=762
Тому на 1л. пропану (0.5кг) вага всієї паливної суміші буде (0.5кг×762)/44= 8.659кг. Вага повітря 1кг-1куб приблизно.
Тобто щоб спалити літр пропану двигуну треба разом з пропаном 8.6 кубів сухої суміші щоб крутити двигун.
Тому отримуємо стехеометрію де 44 це одна частка палива, а 762 - повітря, тому 762/44=17.318
Тому довів що стехеометрія пропану для коеф лямбди буде 17, 32:1.
Приймаємо 17:1 --------18:1.
Про що це каже?
Що повітря треба більше, палива трохи менше.
Енергія розширення при цьму не менша по теплотворностя, тобто потудності в циліндрі і пружинної  вибухової сили розширення від нарячого азоту кисню вуглеводню.
Бензин 46 МДж/кг і пропан 46 МДж/кг
Але щільність різна на літр.
Бензин 0.7кг, Пропан 0.5кг, а платимо за літр.
Щоб компенсувати - треба збільшити кути запалення.
Стехеометрія між бензином 14.7:1 та пропаном 17.5:1 трохи компенсує різницю в щільності. При різниці в щільності 29% різниця повинна б була складати в стехеометрії для розходу літровому 1:1 - як 1:20 на пропані, рскільки різниця в щільності в 29% , а енергія рівна.
Різниця в літровому розході за енергією не повинна перевищувати 5%. А при задиранні кутів на випередження до максимально раціональних - бути рівний розхід літровий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

По кутам хтось лабораторну роботу #2 робив раніше мене? Якісна звісно буде при встановлення варіатора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лабораторна робота #4
Стехеометрія метану СН4 при повному окисленні (згоранні ) - коеф.лямбди 1
Щільність : CH4 метан 0.717 кг/м.куб.
                      повітря 1 гк/м.куб.
                     % 21 кисню O2, 79% азот N2
Процес горіння в двз:

СН4+2О2+9N2 --------CO2+2H2O+9N2
Азот не вступає в реакцію
Молярні маси:
СН4 - 16
2 - 64
СО2 - 44
2О - 36
Азоту молярну знаходимо  по його долі 79% в повітрі через долю кисню 21% : 79*64/21=240.8
Тепер знаходимо множник азоту 240.8/14/2=8.6=9
9N2 -  252
Скорочуємо на 4 і маємо співвідношення:
                           4:16:63---11:9:63
З лівого балансу 1 це паливо, а 16 і 63 це кисень і азот, тобто повітря. З правого балансу вихлоп, тобто двуокис вуглецю і воняна пара.
Тому молярнв маса повітря в циліндрі буде 16+63=79.
Знаходимо співвідношення палива і повітря 79:4 = 19.75
Тобто стехіометрія  МЕТАНУ - 19.75:1, або укрупнивши - 20:1.
Далі знаючи щільність і співаідношення можемо знайти скільки кілограм тобто кубів треба повітря двигуну на 1 куб метану чи 0.717 кг, масу вихлопів у вигляді вуглекислого газу та масу води в кг та літрах.
Трохи пізніше перерахую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лабораторна робота #5
Стехпометрія Етанолу, етиловий спирт. Тут сразу видно, що енергія 27 Мдж а у бензина 46Мдж. Вже видно що на спирту енергія на одиницю об.єму менша вдвічі, це говорить про його вдвічі більгий розхід ніж бензину на ту саму потужність. В інтернеті пишу ть стехеометрія 9:1, а у бенщина 14.7:1, у метану 19.75:1; у пропану 17.5:1.
Перевірю:
Щільність 0.783кг/л.
С2Н5ОН(96%)+Н2О(4%- не реагує)+3О2(21% повітпя)+13N2(79% повітря не реагує) ------
-------2СО2+3Н2О+Н20(4%)+13N2
Молекулярні маси реагентів:
Спирт : кисень --- двуокис вуглецю : вода
46:96 --- 88:54
142 ---- 142
Азоту та нереагуючих 4% спирту = 96×79/21= 361.14. Приводимо до цілого 361.14/14/2=
12.89 приймаємо 13 та маємо -  13N2. Фактично 13×14×2=364.
Повітря буде 96+364.
Вода 18 яка не вступила та 4% = 18×0.04= 0.72 нехтуємо та врахована в похібці азоту різниці 361.14 і 364.
Повітря буде кисень плюс азот 96+364=460
Стехеометрія спитру : 460÷46 = 10. Тобто 10 : 1
Моя стехеометрія в вийшла 10.
Взявши азоту без укрупнення 361.14+ 0.72 =361.86
Повторно 96+361.14 =457.14
457.14÷46 =  9.93 тобто 9.93 : 1
Тому на спірту їздити вдвічі більше розхід і меншепо енергії та  і в 1.47 разів більше по стехеометрії, тому виходе втричі розхід більше треба.
Що тррхи врятує - дизельна компресія якщо дозволе актанове число. Також допоможе втричі дешевша ціна і прошивка мікаса. Або дизелькомпресія і 6 грн літр що б зрівнятись з пропаном по ціні. Також задрати кути. Дизельстиснення лише вдвічі понизе розхід, але  все одно більше буде в 1.5 разів літраж більше, тому лише ціна.
Мінімально - це кути і стехеометрію, та ціну втричі від пропана, а це вже 3 грн - що не буде ніколи.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Єдино схожий для використання замість бензину спирт - це ПРОПАНОЛ - С3Н7ОН, який трохи менший за бензину. Актанове 118. Дорогий. Стехеометрію нарахував 12.5:1

На ацетілені їздить можна, але розхід вдвічі більший буде іх за меншої вдвічі енергії згорання, відповідно розширення горючої суміні в циліндрі при згорянні.

Бутан майже як пропан, стехеометрія 17.3:1 і енергія близька до пропану.
Стехеометрію нарахував 15.7:1. Лише тискі різні при нормальних умовах.


Формула бензину для стехеометрії ідеальної і теоретичної 14.7:1  підтвердив розрахунком для С6Н6.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.