Просто цікавий експеримент майбутнього палива

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 12:10:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Торіс, та не тертя 50% звісно ж...розплавиться нахрєн що під різаком газовим. 50% на підготовку суміші, де в тепло і поглинається 130кг залізяки. Але по графіку видно що в робочому редимі полов ину потужності палива. Ви мене не вірно поняли. Шалене тепловід нагрітих газів миттю поглинається площинами двз...
Грубо тертя ковзання не більше 3-5% від енергії палива, яке відводиться площинами в масивний картер, потім в радіатор та поверхнею двз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Молекулярний та атомарний? Стабільний стан водню, як газу - молекулярний, від нього й танцюють усі.

Не розумію, навіщо Ви заганяєтесь розрахунками без чіткої практичної інформації? В пошуках халявного двигунця для авіації я колись списав і змалював 2 (два) грубих зошити по 96 аркушів - і все одно вийшов на те, що гарно розписано та розмальовано в підручниках пів-вікової давності.

Стехіометричну суміш "водневий кулібін" подає з балону - ми можемо подібну суміш забадяжити і з пропану, і з ацетилену, і з будь-якого підходящого горючого газу. Наш бензиновий двигун дякуючи свічкам дозволяє таке робити. Тільки без робочого тіла (інертного газу) це все дурня. Об'єм палива та окислювача в ДВЗ невеликий, в первинних розрахунках авіатори взагалі паливо не враховують, його об'єм у суміші - мізерний.

ВКБ

Я теж погоджуюсь що існуюча система бензин або газ сама оптимальна економічна модель. Просто попалось на вічі цей процес. Живу в достатку, але не маю права бути осторонь таких викликів та розводу і інженерної брехні. Помилки то таке. Але той винахідник поклав своє життя, невже ща брехню?
Без практики і мінімум витрат це пожувати розрахунки по відомим величинам, лопечі можна тепловий по формулам. Трохи пізніше. Хто заважає фітнесом для мозку займатись безоплатно і або спростувати або підтвердити. Згадав я що як японці тобто уряд пілтримав фінансування проекту, це перед фокусімою , і рипнулись зробити по винаходу мужичка японця, який на борту мопеда це зробив з води замкнутим циклом, накрила японців цунамі...яке можливо було викликано глубинною бомбою. Тіпа цунамі..Це версія і укр розвідки, яка іноді бухає в гаражах у відпустці  )))Небезпечна тема.

Той мужик на второму відео показує звідки бере гремучку, саме з електролізера свого виробництва. Розхід 0.840м.куб.год або 14 л.хв. В камеру згорання потрапило 7см.куб. ННО на такт.
Тобто 3кВт споживання і 0.84 гремучки в норм стані.
Температура горіння 2400 тому і енергія шикарна.
Стабільний чи ні але срср підручник пише про 435кДж/моль про Н+Н. А що це за процес я не поняв. Тому в нестабільному стані Н..Н водень теж є.
У бензина 80 грам водню утворює з кіла бензу  0.7л води, і 44Мдж енергії, а по 80 грам водню Н2 таке щось не виходе при 120Мжд на кг., а от при 120Мдж на куб виходе теж по різному, чи то Н2 палимо чи Н..Н. Утворення СО2 не може додавати енергію, навпаки поглинає для свого утворення. Вуглець є як утримувач молекули і небільше, тара така собі. При горінні сзоже що реагує саме атом Н і атом О. Тому на мою дурну голову ми маємо дві енергії і два водню.
Можна прикинути, що Н водень 80гр утворює газу 1792 см.куб.саме Н, і 1.79м.куб, а це 80моль Н. І утворюється 700г води при 286кДж
, а це 38.8моль. Тому Н+Н =80×435кДж+38.8×286кДж(з літератури)=45.921Мдж.
Тобто в бензині спочатку приєднуються Н+Н а потім Н2О, і маємо сумування двох перетворень, атомарного в молекулярний водень, а потім одночасно миттєво у воду. Тоді все сходиться.
А при ННО що ми маємо? Якщо Н2 +0 то мало енергії. Якщо з Н то інше.
І яка концентрація ННО повинна бути в камері? Виходить що 80грам водню Н еквівалент кілограму бензину.!? Чи 80 г.водню це 0.64кг води і 0.080=1.792*120Мдж/куб=215Мдж, та в 215/44=4.88 раз більше за бензин?


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Щоби H2 став HH, необхідно, щоби валентний електрон кудись вилетів - а це означає іонізацію водню, тобто зовнішні затрати енергії та бета-випромінюванння водню (привіт, дозиметр ;) ).

ВКБ

Н2 ковалентно примагнічені електрон  до ядра нахрест, з енергією розриву рівній енереії з.єднання 435кДж/моль. Пишуть що живуть півсекунди н+н і з.єднуються при зустрічі в Н2 випромінюючи енергію. Ніфіа сє случай. Тоді пояснюється таки енергія бензину через  відрив від вуглецю при горінні і диссоціації і в проміжку приєднання до кисню з.єднуються спочатку Н2 і потім в Н2О, чим тоді і набирається 48 Мдж на кіло бензину, а по факту 44..46Мдж. за мінусом відбору енергії  СО2. То що ж тоді заставляє Н+Н з.єднатись в Н2? Тиски і відстань чи що?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Як нам пояснювали в інституті, трансцендентні "сили ближньої взаємодії". :-D

Іон водню втрачає енергію, електрони переходять на нижчі орбіти, ближче до ядра, звідкись повертається втрачений електрон, водень знову стає одновалентним і шукає собі пару.

Майже ядерна фізика "на коліні". :-D

ВКБ

Так отож, що наука на коліні це вже не те що з книжкою без розуміння.
У водню одна орбіталь.
Я так поняв що Н2 лише в стані газу ..з ним мати розрахунки.
Окислювач кисень виходе що при підпалі водню гремучки ННО розвиває своє О2 і дві пари Н2 одночасно щоб утворити 2Н2О. Інакше просто О по стехеометрії горіння не канає в балансі. Якщо водень з.єднати Н+Н виділяється енергія, то і розірвати теж ті ж 435 кДж я так поняв.

Тобто мета винахідника американського була витратити 1 одиницю енергії, а отримати механічної в 10..15 раз більше методом правильного використання енергії води, при тому витрачати лише  воду як паливо. Звісно пеперобка двз була якщо він це зробив  Перший етап мінімум енергії для ННО, а потім мудрено його повернути в крутний момент і оберти.

Є слушок шо експериментальні втіхаря їздять...але поняли що розіпнуть за таке і запатентувати не можна ...по розвале весь порядок.
Мене і газ влаштовує і дизель класний щас інжектопний колупав ...бімба. Просто цікаво чи правда і що буде в майбутньому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Авжеш, саме так. Халяви не буде, на жаль...

Якщо вже утилізувати водень, то явно з вищим ККД, ніж у ДВС. Мої "футурологи" кажуть, що вже жоден з автовиробників не вкладається в дослідження ДВЗ, який досяг своєї межі. Усі подались в електричну альтернативу.

Особисто мені цікаво, коли вже джоуль стане універсальною валютою?

ВКБ

Зобов.язати продавати паливо в Мдж...а літри щоб лишнього не навалити.

Чув про перезаряджаємі банки АКБ хімакумуляторів. Час лише на перезаправку і перестановку чогось.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 05 Травня 2020, 20:15:25
Зобов.язати продавати паливо в Мдж...
Я - за  ;) . Даже попкорном запасся.  :popcorm:
Готов купить билеты.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Іго 61, у порядку ст.5 Конституції України, подавши колективне звернення технічно обгрунтоване з вимогою таки ввести таку систему і показати де лохотрон, то депутати як місцеві представництвом громади, так і народні депутатиза обов.язком діяти в інтересах виборців - зобов.язані реагувати...інакше звітувати чи? Пашлінахеряпідтягнувсяіменіпофіг? Вони теж очкують і знають правила писані. Тому не попкорном запасатись і аркуш і ручку, або електронне звернення петицією, що дозволяє техможливість і закон. Петиція прогремить на всю Україну, її пидпишуть люди...і гарант забезпече її розгляд. А тим видно буде кого обрали.
Ми ж в Україні наче господарі ..чи ні...чи гіфно в прорубі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Торіс, там є відео ще одне цього мужика по ННО, і на цьому що я кинув на початку, він каже про 14л.хв ННО то в камері згорання при закритій заслрнці розряження 6 раз (42см.куб/7см.куб.) де 7см.куб за такт робрчий, а камера 42см.куб від атмосфери грубо, і коли він вентелем круте виходе, що додає ННО замі сть заслонки і зменшує розряженість. Тобто вже можна зробити висновок, що камеру зменшити до 7см.куб. підвищиться потужність в 6 разів, а якщо додати вдвічі ННО на 28л.хв...то матимемо від енергії ХХ в 12 разів. А це вже авто поїде, бо буде 20..25 кВт на коленвал, за умови що прибране стисенення повітря то енергії треба вдвісі менше паливної. Тобто мінімальеа камера і більше ННО...повинно їхати добряче.
Тепловий класичний розрахунок з підручника можна зробити пізніше, але похибка показників дратує. Практичніше можна швидше.

Іще одну брехню знайшов в інтернеті текстом:  "Низькоамперний електроліз води". (www.о8ode.ru/article/energo/electroliz_water.html) Самозапітка в гаражі двз з генератором по  воді весело...хороша брехня. В казки не вірю, але не важко прощупати цю брехню чи правду. Смартфони теж ніхто 100 років тому не уявляв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Скажена теплова навантаженість (Дж/см3 робочого тіла). Поршні прогорять. Треба розбавляти робоче тіло якимось додатковим інертним робочим тілом. :-D Наші двигуни спроектовані саме під використання повітря у якості робочого тіла.

Це в безповітряній космічній техніці немає де взяти халявного азоту, тож мусять збочуватись високотемпературними сплавами, керамікою, абляційним теплопереносом і всім таким...
А в нас тут, на Землі, є повітря з азотом та киснем і найдешевше буде окислювати паливо саме цією наявною сумішшю газів. Та й дригунці земні оптимізовані саме під повітря.

Не варто.

І немає ніякого зговору зараз, усі зацікавлені у високому ККД та зіскочити з нафти.

igo61

Цитата: ВКБ від 06 Травня 2020, 10:05:42
Іго 61, у порядку ст.5 Конституції України, подавши колективне звернення технічно обгрунтоване з вимогою таки ввести таку систему і показати де лохотрон, то депутати як місцеві представництвом громади, так і народні депутатиза обов.язком діяти в інтересах виборців - зобов.язані реагувати...інакше звітувати чи? Пашлінахеряпідтягнувсяіменіпофіг? Вони теж очкують і знають правила писані. Тому не попкорном запасатись і аркуш і ручку, або електронне звернення петицією, що дозволяє техможливість і закон. Петиція прогремить на всю Україну, її пидпишуть люди...і гарант забезпече її розгляд. А тим видно буде кого обрали.
Ми ж в Україні наче господарі ..чи ні...чи гіфно в прорубі?
Ну так чего сидим, кацепами в клавиатуру тыкаем? Мерщий петицию малювать! Чи такий вумный только на форуме? Чет я не видел подобной петиции в правительственном перечне.
Я своё уже отвоевал. У кого в промежности свербит -  вперод.
:popcorm:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

drone

Цитата: ВКБ від 06 Травня 2020, 10:05:42
Іго 61, у порядку ст.5 Конституції України, подавши колективне звернення технічно обгрунтоване з вимогою таки ввести таку систему і показати де лохотрон, то депутати як місцеві представництвом громади, так і народні депутатиза обов.язком діяти в інтересах виборців - зобов.язані реагувати...інакше звітувати чи? Пашлінахеряпідтягнувсяіменіпофіг? Вони теж очкують і знають правила писані. Тому не попкорном запасатись і аркуш і ручку, або електронне звернення петицією, що дозволяє техможливість і закон. Петиція прогремить на всю Україну, її пидпишуть люди...і гарант забезпече її розгляд. А тим видно буде кого обрали.
Ми ж в Україні наче господарі ..чи ні...чи гіфно в прорубі?
Вы точно описываете страну розовых пони, а не незалежную. За 6 лет гейроинтеграции у нас уже давно должны были внедрить оплату за газ по энергии, а не по кубам. Ну и как у вас в платежке? Счетчик считает все по кубам и нормативам, не так ли? Автоматические инетрферометры чуть ли не на входе в дом как у гейропейцев никто не установил и все параметры поставляемого газа меряют в неподкупных лабораториях?


Цитата: Toris від 06 Травня 2020, 11:12:20
І немає ніякого зговору зараз, усі зацікавлені у високому ККД та зіскочити з нафти.
А можно пэрэлик этих самых "усих", а то те же вашингтонские империалисты кровно защищают кровавый петродоллар?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"