Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми стиковочними деталями, ставала під капот без доробок і була адекватна ціна - ви б посиавили таку?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Нє. Все одно ми не знімемо з двигуна 150 конячок, як з мотодвигуна аналогічного об'єму. А для "пенсійної" їзди вистачає стокового двигунця.

igo61

Я бы не поставил - овчинка выделки не стОит.
Почему?
Отвечаю. Двигатель 1,2, только бензин, карб, стоит МПСЗ. Два года назад взял у знакомого альфометр, откатал дозировки топлива жиклёрами и углы опережения графиками МПСЗ, установлена и настроена разрезная регулируемая шестерня ГРМ. Не ахти какие вложения, но в сумме "приход" далО ощутимый.
Дракар получился далеко не "овощ" с вполне демократичным расходом. Газ даже не планирую ставить, хотя поначалу было маленькое такое желание.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Звісно конструкція з гідроклапанами.
Тобто ми їй шансів на економію внаслідок зменшення опору не даємо?
Я теж помітив що нова модель дачії логан 8ми клапанна і з механічними коромислами без гідрокомпенсатрів. Не хотять змінювати та тримають класику простоти та надійності.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Если бы была появилась 8-клапанная головка для МЕМЗа, как на "зубиле" (без коромысел), я бы задумался о её приобретении.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 22:12:07
Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми стиковочними деталями, ставала під капот без доробок і була адекватна ціна - ви б посиавили таку?
Напевне ні, мене більше приваблює головка з гідрокомпенсаторами та із збільшеною ступінню стиску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

16-ти явно передбачає гідрокомпенсатори.
Доречі коли вони глючать то відкриваються зазорчики і прогорають вклапана випускні. Краще ворог хорошому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 07 Квітня 2020, 12:07:13
а як в нашому дриглу збільшити ступінь стиску
Я так прикинув що якщо зберегти особливість що при обриві ремня ГРМ клапана не повинні зустрічатись з поршнями, то треба міняти форму поршнів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да, там від тих проточок і падає ступінь стиску. але наш двигло ще дореволюційний з великими інерційними масами, його щоб догнати до стану "вжик" тра обрізати, розточувати, свердлити, одним словом робити з деталей грм легенькі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Легка система теж погано без належної інерції
Ступінь тиску зменшити щоб зберігти під клапана місця то додати гулі в головці де є місце. Наварка...прикрутка..тощо.

Або садити голову ..чи/або міняти поршні і ремінь армований тросиками як у дизелях сучасних фордівських. Там клапана б.є ящо що.

Сержик..нормальний мотор...нічого туди долати крі м 16-ти з гідриками і ступінь стискання, де перше не обов.язково.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну от дивлюсь на лайносовський (опельовський) мотор, ну вроді іномарка, ну вроді анжинєри розробляли, але всерівно він прожорливий і від нашого нічим жеж особо не відрізняється, постав туди 16клапанну голову і всерівно ніхера не зміниться.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 07 Квітня 2020, 12:07:13а як в нашому дриглу збільшити ступінь стиску
Алексчук, здається, розповідав, що комбінаціями штатних колінвалів, шатунів та поршнів для різних моделей наших двигунів можна змінювати ступінь стискування.

Колись розмірковував про двигуни під капот славутки. Дійшов висновку, що вчиняти екзорцизм над нашим дригунцем немає сенсу. Набагато вдячніше поставити туди іншого двигуна, Suzuki G10...G13 або літрового+ від мотоцикла Honda/Yamaha.

Ще можна втулити щось маленьке/економне від мотоблока, але ж самі розумієте, наскільки дохленько буде їздити та економія...

Альтернативно підходив до двигунів з точки зору встановлення на літальний апарат, щоби дешево та сердито. І наш дригунець теж не пройшов конкурс через надто малу потужність при надто великій масі.

ВКБ

Двз наземні взагалі інший кластер і порівняти з авіа неможливо. По суті форма дизайнерська деталей як маркетинговий крок і все. Тут думаю якість розмірів і балансування та шорсткість поверхонь в т.ч і для газіа та вдала форма камери і розпилення суміші і є той фактор...не більше. Все інше як один з одного здерто...і +- нічого не дає бо енергія  F=ma однакова для всіх. Ну забув про прошивку...дотчики і роботу контроллера...але все одно межа похибки двигунів 1.2 різних авто що сильно по роззоду відрізняються? Крім красоти під капотом? Доречі інжектор славути норм буде в іншиму кузові...крім ланоса. Наприклад в хундеї якомусь? Питання якого біса ліплять 16ти і гідрики? Є покращення? Чи якщо відполірувати возхухоканали меизу теж буде щось? Чи кільця поршнів там інші? Чи мо просто звикли що ми гіфно?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Та хрін його знає взагалі, чи варто заморочуватись?.. Мені славуткою скочити туди-назад з прогрівом та підбором-висадкою пасажирів вистачало 5 л дешевого 92-го бензину, а колезі на відносно новому і трохи важчому Citroen C4 з сучасним дизельним двигуном вистачало 4 л дорожчої солярки. По грошах йому трохи дешевше.

Але на пропані 6 чи навіть 7 літрів все одно дешевше, ніж 4 л солярки в суперсучасному дизельному двигуні.

Якщо заморочуватись, то з дизель-газом. Але це вже зовсім інше авто, не славутка...