Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 07 Квітня 2020, 12:31:39
да, там від тих проточок і падає ступінь стиску. але наш двигло ще дореволюційний з великими інерційними масами, його щоб догнати до стану "вжик" тра обрізати, розточувати, свердлити, одним словом робити з деталей грм легенькі
Ну то якщо треба різко вжикнути, а так він всерівно тупий. В колеги сузукі свіфт кінця 90-их з двигуном 1,3, там передаточні числа в коробці дуже малі, то з повним екіпажем на 5-ій передачі з 1500 обертів машина має кращу динаміку ніж моя на 3-ій за таких самих умов, розхід по трасі то дуже смішний, менше 5-ти літрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Кожне що пару років їзде кончітніше бо конструктора не сидять на місці і виловлють найкраще і відкидають бока і ловлять краще....тому кожна версія кончіти є сходина до другої версії норвіти поки не стане кончіто, поки появиться нова новіта. На ЗАЗі не було мативованого відділу конструкторського окремого по новітам і зліпляно супровід кончіт одночасно, і у банлдитів власників не було мети...та і кволий зашуганий трудовий колектив, ніякої конкуренції і  взвінчування на результат собі, бо мативація одна у нас...наказаніє. Профспілки за бугром потужні і зубаті і націлені як егоїсти на збагачення трудового колективу в оновному, а не власника який мутками хапнув колись радянське. Жовті профспілки там биті і викинуті з вікна бо середняк и потужні і знають свої права, що то їх прибуток , а не власнико в основному. Тому дивуюсь що славута взагалі є. Ніхто не заважав тіпа нвсана мікра склепати - а шож  якщо немає мети і трудовий розколотий. Буйних мало от і немає вожаків. Висоцький.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 08 Квітня 2020, 12:51:41
все діло в скринці руху, а у нас вона кончіто
Та ні, на тій сузукі передаточні ГП і 5-тої ще крутіші ніж у славуті, в мене при 100 кмг на тахометрі 3000, а там я не впевнений що є 2500. Але за таких умов на 5-ї вона непогано розганяється з повним екіпажем навіть при 1500 на тахометрі. Навіть ваз-2108 за рівних умов при її більшій вазі має кращу динаміку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Я б от шестиступенчатой КПП не отказался. По трассе сильно не хватает 6-ой передачи.

Sergik32

6-ти ступку на славуту, ну хіба шо не нагруженому і по рівній трасі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 09 Квітня 2020, 13:25:19
Я б от шестиступенчатой КПП не отказался. По трассе сильно не хватает 6-ой передачи.
Шукай КПП з таврій початку 90-их, нам ГП і 5-та були більш швидкісними, 80 км було рівно на 2000 обертів на 5-ій.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Цитата: Володимир від 10 Квітня 2020, 11:31:37Шукай КПП з таврій початку 90-их
В руководстве по эксплуатации (п 2.2) сказано, что "для карбюраторого двигателя допускаеться установка коробки передач с передаточным числом пятой передачи - 0.73". Где-бы взять такую  :dunno:

Vadim_K

Цитата: _Aleksandr_ від 10 Квітня 2020, 12:23:33
Цитата: Володимир від 10 Квітня 2020, 11:31:37Шукай КПП з таврій початку 90-их
В руководстве по эксплуатации (п 2.2) сказано, что "для карбюраторого двигателя допускаеться установка коробки передач с передаточным числом пятой передачи - 0.73". Где-бы взять такую  :dunno:
На таврофоруме продавали. Правда давненько дело было.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Romka

Цитата: Володимир від 09 Квітня 2020, 07:46:49
Цитата: Sergik32 від 08 Квітня 2020, 12:51:41
все діло в скринці руху, а у нас вона кончіто
Та ні, на тій сузукі передаточні ГП і 5-тої ще крутіші ніж у славуті, в мене при 100 кмг на тахометрі 3000, а там я не впевнений що є 2500. Але за таких умов на 5-ї вона непогано розганяється з повним екіпажем навіть при 1500 на тахометрі. Навіть ваз-2108 за рівних умов при її більшій вазі має кращу динаміку.

З останнім не згодний. Мав можливість зрівняти ВАЗ 2108 з 1,3 - динаміка в  неї гірша!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 07 Квітня 2020, 14:04:49
Двз наземні взагалі інший кластер і порівняти з авіа неможливо. По суті форма дизайнерська деталей як маркетинговий крок і все. Тут думаю якість розмірів і балансування та шорсткість поверхонь в т.ч і для газіа та вдала форма камери і розпилення суміші і є той фактор...не більше. Все інше як один з одного здерто...і +- нічого не дає бо енергія  F=ma однакова для всіх. Ну забув про прошивку...дотчики і роботу контроллера...але все одно межа похибки двигунів 1.2 різних авто що сильно по роззоду відрізняються? Крім красоти під капотом? Доречі інжектор славути норм буде в іншиму кузові...крім ланоса. Наприклад в хундеї якомусь? Питання якого біса ліплять 16ти і гідрики? Є покращення? Чи якщо відполірувати возхухоканали меизу теж буде щось? Чи кільця поршнів там інші? Чи мо просто звикли що ми гіфно?
так, хорош вже робити бурю в стакані, адже якість роботи і надійність агрегату - а також потужність - це різні речі, що значить на лайносі працювати не буде а от на худаї буде????? так а чому його туди ставлять і він працює? Чому на мемзі при обємі в 1.1 навіть трижжди інжекторній потужність завжди менша ніж на такомуж іномарочному двигуні, і це Я ще промовчу про витрату палива, чому всі світові виробники вже забувають про 8-м клапанів, а деякі навіть не мають взагалі в своїй лінійці таких допотопних моторів?чому елементарно покришки повинні мати певну шорсткість а канали колектора полірувати не потрібно?, чому навіть фази змінюють, а не те що кількість клапанів і то це вже вважають старою школою, чому на відчизняні авто ми купуємо кільця прима (наприклад) а не якісь одеські чи там гаражні? тут теж щось не так пішло?, чи взагалі може вже досить жити по принципу - хоч і гірше але ж якщо прикинутись шлангом - то може пронесе?
   Чому нема реальних патріотів здатних не тільки хвалити своє "тобто допомагати язиком" але і практично вирішувати ряд застарілих і непрактичних рішень? Невже веселіше займатись "очковтерательством"? Розумна і обгрунтована критика не може образити інженера розробника? А от дурне підлещування приводить до таких результатів що - чомусь про феррарі знають всі і не тільки в Україні а от про таврію в Італії не думаю що щось знають ...  Чи тут знову почнемо переливати з пустого в порожнє?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Romka

А свіжу Ниву (совдеповського зразку) досих пір в Німетчині продають, мо керівництву зазу треба було думати, що таки не таке й гівно завод робить і продовжувати розвиток свого?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

VAZ 21053

Цитата: Romka від 11 Квітня 2020, 00:58:04
А свіжу Ниву (совдеповського зразку) досих пір в Німетчині продають, мо керівництву зазу треба було думати, що таки не таке й гівно завод робить і продовжувати розвиток свого?
так згоден що розвиток потрібен - саме розвиток свого, а не бездумне копіювання якоїсь китайщини - яка сама вже є копією з кучею болячок, ну а нива це спец транспорт що має фіатовський родовід, і за таку ціну як її там продають то краще вже не продавати, адже це може собі дозволити тільки нафтова держава що звикла викидати гроші в повітря, а потім те що викинули чи подарували німцям - заберуть у хохлів, у вигляді Криму чи у вигляді Донбасу, да і жодна нива там не продається в стоковій комплектації, томущо такі дрова навіть за безцінь німець не візьме, ніви капують тюнінг ательє після чого їх доробляють а потім вже вони а не завод продають ці спец машини.... Адже їх там вже купують не як спец техніку а як добре доведеній раритет, на заході раритетна машина та щей в доброму стані це як у Нас крутий нафарширований глік, понти і не більше....
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: Romka від 11 Квітня 2020, 00:58:04
А свіжу Ниву (совдеповського зразку) досих пір в Німетчині продають, мо керівництву зазу треба було думати, що таки не таке й гівно завод робить і продовжувати розвиток свого?
Я в собі теж напевне купив би славуту з її "супер сучасним двигуном", якби на неї поставили повний привід лебідку склопідіймачі кондиціонер, кліматконтроль, доробили кришу під кабріолет, перетягнули шкірою салон та щей багажник, і обовязково хороша стереосистема з сабом повинна стояти , диски литі, і цей список можна продовжувати дуже довго...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Ваз 21053 - то хто по структурі підприємства задає політику? Мабуть навіть не керівництво, а власник на наглядовій раді? Чи власник сам збудував завод бо воліяв в цьому напрямку конкурувати? Чи профспілки не жовті? Чи працівники активні? Дрова є дрова, але ж в точку а з точки б возять. І саме мета славути було не оті опціїщо перелічені. А якщо мета була простота то вона реалізована? Я ободнюю все нове і патентне!!! Але чи правда про розхід і потужність? Клапанність додає лошадок та форма камери, кути запалення. Чи бензонасос додає? Чи  кількість кілець різна . Увалити паливоподачу в мемз він на свою вагу теж рве непогано. Чи матіз менше в еквіваленті їсть? Чи бмв x4 за 70 тис євро дві турбіни дизель свіжак 2018р. менше 10 бере а бензубуло б 20л..і при перерахунку на вагу/ потужність те що і мемз.
Я питаю яка мета була славути - простяк роботяк? Вийшло, питання вирішено зазом! І те що мети в зазі не було бо це відобрадення всіх нас і всією нацією то це загальнонаціональна біда - неконкуруємо. Немає мети - немає заз мікра тіпа нісана  . А при мотивації в 40-50 тис на руки інденерам і ціль рік - мета буде досягнута .
Досі доречі логан свіжий 1.4 - 8ми клапанами та без гідриків. Мабуть надійно і того не варто чи то мета така?
Славути то простяк роботяк дрова з супернабором на свою ціну і витрати палива. Ніхто не споре. А на дорозі треба їхать і підсвідомо очкувати а не видєлуватись на любій машині, бо дійде до танку. Чого ворта лискредитація сзоду щоб же хохои не дай бог не вистрілили конкурентно....
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.