Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Ваз 21053 у вас мета купити не славуту а бмв х 4 за 70тис з салону та гарантією. Якщо в славуту вкинути такі бабки то простіше автопарк організувати на газу з ціною
Конкурентною толку буде більше і ккд віб бров, а бмв тут одна олинєшенька нічого не заробе..
Якщо вкинути такі бабки в тюнінг - буде те саме бмв х4 серійне ...
То мета яка покупки це головне. Лико виглядає х4 принаших дворах і обілраних авто і сірих коробках багатоповерхівках. Ваз заз саме до екстерьєру вулиць і загального рівня життя.

Щодо не язиком а ділрм, це рейдернути щаз та показати клас? Чи в полі новий завод побудувати? Чи мізки вправити власникам які хапнули в другу волну приватизації не чесним шляхом і далеко не талановиті люди? Мета яка була у  заводу щодо славути? Суперлюкс еа зовнішній ринок залавити бмв і т.п.? Видно що ні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 08:59:18
Ваз 21053 - то хто по структурі підприємства задає політику? Мабуть навіть не керівництво, а власник на наглядовій раді? Чи власник сам збудував завод бо воліяв в цьому напрямку конкурувати? Чи профспілки не жовті? Чи працівники активні? Дрова є дрова, але ж в точку а з точки б возять. І саме мета славути було не оті опціїщо перелічені. А якщо мета була простота то вона реалізована? Я ободнюю все нове і патентне!!! Але чи правда про розхід і потужність? Клапанність додає лошадок та форма камери, кути запалення. Чи бензонасос додає? Чи  кількість кілець різна . Увалити паливоподачу в мемз він на свою вагу теж рве непогано. Чи матіз менше в еквіваленті їсть? Чи бмв x4 за 70 тис євро дві турбіни дизель свіжак 2018р. менше 10 бере а бензубуло б 20л..і при перерахунку на вагу/ потужність те що і мемз.
Я питаю яка мета була славути - простяк роботяк? Вийшло, питання вирішено зазом! І те що мети в зазі не було бо це відобрадення всіх нас і всією нацією то це загальнонаціональна біда - неконкуруємо. Немає мети - немає заз мікра тіпа нісана  . А при мотивації в 40-50 тис на руки інденерам і ціль рік - мета буде досягнута .
Досі доречі логан свіжий 1.4 - 8ми клапанами та без гідриків. Мабуть надійно і того не варто чи то мета така?
Славути то простяк роботяк дрова з супернабором на свою ціну і витрати палива. Ніхто не споре. А на дорозі треба їхать і підсвідомо очкувати а не видєлуватись на любій машині, бо дійде до танку. Чого ворта лискредитація сзоду щоб же хохои не дай бог не вистрілили конкурентно....
Цікава думка, і знову про логан не в тему, навіть на нивах 8 клапанів, є гідрокомпенсатори, а те що простота - це синонім надійності, то це факт, тому і в деяких випадках бомжокарів інколи і роблять такі прості рішення з  допоьопних машин.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Гідріки це бімба, тихо строчать і теж все просто як бубон. Іноді підвисають строкотять а інколи і виникає зазор між сідлом і клапаном що призводе до прогорання клапана. Також при обриві ременя грм б.є клапана і ремені треба краще армовані тросом в пеперізі, але і їх рве.
На Мемз у мене 50000 наїзлив і регулювання не знадобилась, при перевірці відзилень у бомжодвигуні не виявлено. Дивно, алеж воно таке ж гіфно. І мастило дешеве щаливається напівсинь і еіщебродно міняється через 15 тис.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 12 Квітня 2020, 11:33:54
Гідріки це бімба, тихо строчать і теж все просто як бубон. Іноді підвисають строкотять а інколи і виникає зазор між сідлом і клапаном що призводе до прогорання клапана. Також при обриві ременя грм б.є клапана і ремені треба краще армовані тросом в пеперізі, але і їх рве.
На Мемз у мене 50000 наїзлив і регулювання не знадобилась, при перевірці відзилень у бомжодвигуні не виявлено. Дивно, алеж воно таке ж гіфно. І мастило дешеве щаливається напівсинь і еіщебродно міняється через 15 тис.
На мемз вже є ГБЦ з гідрокомпенсаторами, якщо цікавить.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

На двигун 2457 така голова підійде?
Де купується і скільки вартує?

Володимир

Цитата: Toris від 12 Квітня 2020, 15:49:08
На двигун 2457 така голова підійде?
Де купується і скільки вартує?
Ціна кажуть +20% до звичайної https://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=73040&page=23 повідомлення 567.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Toris від 12 Квітня 2020, 15:49:08
На двигун 2457 така голова підійде?
Де купується і скільки вартує?
не спышыть поясню пізніше якщо не забуду
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Бачу що додані компенсатори  як додаткові деталі. Це вже щось. Схоже що коромисла спеціальні в яких вставлені гідрокомпенсатори....на перший погляд. Тобто коромисло і є корпусом рідрокомпенсатора. Дешеве просте рішення.
16-ти клапану так просто не взяти у виробництво...треба переробляти верх, корпус, тощо. Обирати конструктив одного косплексного распредвалу чи два.
16ти клапанна голівка з супутнім комплектом аутуальна і зараз для ремцілей ... на вибір автолюбителю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 12 Квітня 2020, 18:49:19
Бачу що додані компенсатори  як додаткові деталі. Це вже щось. Схоже що коромисла спеціальні в яких вставлені гідрокомпенсатори....на перший погляд. Тобто коромисло і є корпусом рідрокомпенсатора. Дешеве просте рішення.
16-ти клапану так просто не взяти у виробництво...треба переробляти верх, корпус, тощо. Обирати конструктив одного косплексного распредвалу чи два.
16ти клапанна голівка з супутнім комплектом аутуальна і зараз для ремцілей ... на вибір автолюбителю.
Головка також має відмінності, щоби поставити вісь коромисл треба попрацювати напильником як на другому фото.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Є організація яка замислюється над випуском ремзаміни 16-клапану на мемз і газ, рено та супутніх власної конструкції на основі непатентних існуючих рішень. Все порять срарі директори  яким нічого не треба, молодь страждає і їде кудись за світ.

Відать вісь зафіксували щоб маслоканал направити суто в внутрішній канал коромисла- корпуса гідрика щоб співпали канали для меншого супротиву мастила. Гідрік потребує постійної підпитки мастилом. Тиску і об.єму в мемз двз вистачає. У багатьох моделях корпус гідріка є алюмінієва головка, що гірше ніж стальний корпус цільнокований з коромислом.

Маючи копмлект коромислів в зборі з поршиньком і пружиною то доробка існуючої вісі і корпуса стокового не складнадля фрезерувальника по кресленням чи зразку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 13 Квітня 2020, 08:28:23Є організація яка замислюється над випуском ремзаміни 16-клапану на мемз і газ, рено та супутніх власної конструкції на основі непатентних існуючих рішень. Все порять (порять чи псують?) срарі (старі чи срані?) директори  яким нічого не треба, молодь страждає і їде кудись за світ.
Якщо контора державна, з тендерами, "плановою економікою" та купою соціальних паразитів - то скажіть молоді, хай не клеять дурня, драпають звідти та запускають ремзаміну хоч до чогось. Потужності чи комплектуху можна замовити у тій конторі чи в інших підприємців. Національні державні та приватні потужності навіть зараз дозволяють випускати для автомобілів все.

Якщо молоді запустять продукцію  не гіршої якості, ніж існуючі якісні на ринку, але за кращою ціною - то це взагалі треба було робити ще вчора. Мої друзі свого часу піднялись на аналогах певної ніші автотоварів, спочатку витіснили з ринку України Турцію з Китаєм, а згодом і РФ. При витісненні продукції РФ друзями зацікавились неправедно харківські податківці, бо в харківських оптовиків завис руснявий товар. Але коли харківські продавани розпробували місцеву продукцію, то самі відмовились від імпорту і більше ніхто моїх друзів не чіпав. Це все починалось ще наприкінці 1990-х. Зараз друзі перейшли в інші справи, але досвід автотоварів був потрясним.

В славутках та "національному корчопромі" - здоровезне коло покращень, на ремзамінах та технотюнінгу можна озолотитись.

Хай випускають ремкомплекти до китайських бензопилок та генераторів, якщо ще ніхто досі цим не зайнявся.
Хай проектують і запускають аналоги двигунів Rotax для картингістів (Rotax 125) та авіаторів (Rotax 503, 582, 912, 914), а також парапланерні двигунці максимальної потужності при мінімальних об'ємах та масі (JPX 25). Росіяни на ЯМЗ випускають двигун РМЗ-640 (аналог Rotax 503 з гіршими характеристиками) - і він продається навіть у нас, бо ціна дуже конкурентна у порівнянні з Ротаксами.

Та хай хоч щось запустять і розповсюдять по авторинках України - і буде їм щастя, якщо не бракороби та чутливі до зворотнього зв'язку.

Володимир

Цитата: ВКБ від 13 Квітня 2020, 08:28:23
Є організація яка замислюється над випуском ремзаміни 16-клапану на мемз і газ, рено та супутніх власної конструкції на основі непатентних існуючих рішень. Все порять срарі директори  яким нічого не треба, молодь страждає і їде кудись за світ.
На мемзі мало поміняти головку, треба ще і поршень щоби мав проточки під 4 клапани.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SWarlock

Цитата: VAZ 21053 від 11 Квітня 2020, 08:39:19
Цитата: Romka від 11 Квітня 2020, 00:58:04
А свіжу Ниву (совдеповського зразку) досих пір в Німетчині продають, мо керівництву зазу треба було думати, що таки не таке й гівно завод робить і продовжувати розвиток свого?
Я в собі теж напевне купив би славуту з її "супер сучасним двигуном", якби на неї поставили повний привід лебідку склопідіймачі кондиціонер, кліматконтроль, доробили кришу під кабріолет, перетягнули шкірою салон та щей багажник, і обовязково хороша стереосистема з сабом повинна стояти , диски литі, і цей список можна продовжувати дуже довго...
Ну, в нивах и половины от заявленного нет. Но ее конек в другом и все об этом знают, поэтому и деньги такие за нее платят.
А по Славуте с такими опциями:
1. Полный привод - было бы интересно. Лебедка, как дополнительная опция. Но и кузов надо было бы усилить, а то в бездорожье разъехалась бы она по запчастям.
2. Стеклоподъемники ставили одно время на Славуты 1.3. Спереди. Дело полезное и комфортное. Но лучше бы троссики из задних дверей с завода заменяли на что-то более надежное.
3. Кондиционер - без него в нашем климате уже и машину покупать смысла не вижу. Но климат на таком объеме салона? Спорный вопрос, но дело на любителя.
4. Крыша под кабрик - тоже на любителя.
5. Кожа в салоне - на большого любителя. Летом жопа прилипает и горит, а зимой тоже неприятно. И постоянно хруст под пятой точкой. И кто решил, что кожа на сидениях - это хорошо? Берегите животных, короче. :)
6.Стереосистема. Звук должен быть качественный, но в таком объеме салона его добиться крайне тяжело. И дорого. А куда деть саб? Занять половину багажника? Так там же уже баллон место занял, который под бампер было стремно поставить.  }-)
7. Литые диски. Красиво, хоть и дороже, легче, а значит и экономичнее. Есть смысл. Если ям мало и неглубокие. А так, увеличивается расход резины за счет того, что диски не гнутся, а пробивают борт шины и сами диски как расходник.
8. Подушки безопасности. А смысл, если деформация при ударе такая, что водителю места в салоне нет? Особенно, если запаска на заводском месте. Особенно, если она литая.
И, в конце концов, кто и сколько за это все готов заплатить? Отож.
У Таврий/Славут была своя большая ниша. Но их никто не хотел модернизировать. И ничего нового в модернизации: те же принципы, как и у любой другой марки:
Их бы чуть удлинили, чтобы у пассажиров сзади ноги помещались, лифтинг сделали бы, кондиционер, минимально подняли цену, свет поставили не от повозки гномиков...
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

ВКБ

Сварлок, кузов треба змінити до форми схожого до нісан мікра по аналогії, усучаснити, поетапно, що реально.Всі ті навіски теж не проблема.  Продавалась би запросто. В принчипі не одним зазом клин зійшовся, не хоче, покупців потенційних не баче. Не ті люди там у верхівці, не ті бажання. Кинули через хер власний місцевий люд та приволок ли все  імпортне...штампи, запчастини..і т.д.
Але ж інші площадки є, а от диверсифікуватись з купленим за сало дипломом не вийде фективно.  Не престижна інженерна спеціальність, у нас прокурори і судді мабуть робитимуть економіку . У місцевого судді зараз мотивація 60- 80 тис.  на місяць.  Проблема що немає законності в державі. ...попри таку мотивацію..
Славуту можна намодернізувати на форцу. Саме у славути була мета така - простота анекдотна, і був свій покупець, і зараз би був,бо по любому б щось змінили.


Володя, по поршням там дивитись треба як будуть клапани стояти і яка камера згоряннябуде. Звісно що треба поршня, ж написав " і супутнє", і форму кришки воздухана. Багато схем чомусь автовиробники обирають з армованими тросиками ременями без викрушек, де при обриві б.є клапана. Чітко рекомендують час заміни, але в основному дизелі, бо там немає куди вже зменшувати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя, в 16ти клапанній там не тільки поршні,  там впускні і випускні колектори заводити треба по різному, тобто заміна впускного..може випускного і навіски воздухана, грм. В залежності від винахідливості конструктора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.