Мотор МЕМз 1.2 або 1.3 (М-10.3) і ходовка в Шкоду фабію - чи відчутна різниця ?

Автор ВКБ, 15 Квітня 2020, 08:47:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

я читав, задумка цікава, але як завжди, на всіх заводах СРСР (не військова промисловість), коли є оснастка на все то поміняти чи робити нову ніхто не збирався, от і похерили все, тому що славуту з таким мотором, а він би коштував дорожче думає що мало хто б і брав. Нажаль, а ідея з турбінкою цікава.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: ВКБ від 30 Квітня 2020, 15:16:29тому що турбіна не коленвал і там немає навантаження радіального. Можливо своє мастило і свій мініконтур з мінібаком і датчиком рівня. Тоді там і не треба буде 16-клапанна голова, якщо приріст 1.5 мотора і твк там знайшли.
В турбіні є вісьовий тиск на турбіну компресора з боку високого тиску, дуже малі допуски в підшипниках, дуже висока швидкість обертання та висока температура - тому мастило має бути високоякісним та циркулювати під тиском безперервно. В турбінних двигунах взагалі окрема релігія зі змащуванням, хоча сам двигун відносно простий. На роботі хімлабораторія постійно моніторить хімію мастила, яке працює. Нам би такий контроль - славутка каталась би вічно.

Турбінку слід ретельно обслуговувати, найкращі мастила, купа датчиків. І масляний насос високого тиску, щоби протискав у квадратні міліметри отворів усі ті кілограми, які тиснуть на турбіну компресора з боку стисненого повітря.

ВКБ

Маслоклин наволакується обертами в 90 відсотках системи змащення, ніж тиск зовні аквапланування. Довести не можу бо  шукати треба посилання. Тиск потрібен для прокачки і живлення та шаидкого уносу локальнрго тепла і часточок, тобто тиск для Q подачі через невеликі отвори і щілини так як все ж таки не трубопровід щілини крутильних вузлів. Ну і сам по собі тиск це добре навіть для нешвидких обертів. Простий приклад ДВЗ, тиск невеликий, лише живлення і забезпечити рух і перетікання мастила.
Якщо в мемз подавати чисте мастило і зливати чи фільтрувати до чистого і регенерувати..чисто теоретично, то був би майже вічний.
Якщо механізм спроектовпний щоб  вузли аквапланували в мастилі і це не забезпечується самоутворенням клину на певних режимах, то сто пудів тиск мастила необхідний конструктивно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Турбина - относительно простая вещь, ну правда смотря какая есть и с регулируемой геометрией и с водяным охлаждением. Но есть древние как у меня, там вход выход масла, которое подается от системы смазки двигателя и клапан перепуска. Из датчиков только давления, чтоб не было передува и патрубки не по срывало ну и турбоямы.
Основная задача это дополнительное количество бензина нужно и составить графики, при этому успеть не убить двигатель бедной смесью.
А ну еще куда то интеркулер засунуть. Дуть горячий воздух так себе.
Дорого это, для гонок берут другие двигателя с огромным запасом по мощностям, в которые можно и 6 атм задуть.
В славуту действительно лучше вкинуть электродвигатель по мощней, аккумулятор и участвовать в забегах по 400 метров, если пустят)).

User2108

То, що? Коли автор нам представить шкоду фабію із свапнутим двиглом (а коробку лишаємо VAG чи ЗАЗ?) і ходовою від Таврії/Славути? До речі, а як автор подружив МеМЗ із VAG коробкою?

ВКБ

Дивлюсь на логан рено 2020 і бачу що там двигун 1.0л, і 77 к.с. Він важче мвйже на чверть тонни порожній. Що там з ним таке зробили ?! Виходе мемз можна при бажанні натягнути теххитрощами без збільшення об.єму на 100 л.с?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Так 40 лет назад, при советской власти, с жигулевского 1.6 снимали 150-170 на воздухе на лада ВФТС. Облегчить и сбалансировать маховик, коленвал, поставить правильные поршни, облегченные шатуны, нормальные пружины клапанов. Нормально обработать впуск и выпуск для снижения аэродинам. сопротивления и будет вам счастье. Правда ездить такое счастье будет очень недолго как и все современные моторы.
З.Ы. Результаты украинского нанотехнологичного производства освободившегося от ГОСТ
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Абсолютно не інженерний висновок. Це часний випадок якогось кривого заводу. Хай скаже і чимось обгрунтує в яких відсотках це впливає.
Бачив як крнчали мотор і цуктом в ьензин і в мастило...і доаго він вмирає. Вбиває швидко лише робота взагалв без мастила .
Моя чуйка каже що брешуть по розходу сучасні виробники. Мало там щось можна покращити, а дизайн деталей і їх вигляд до спини. Якщо мемз зібрати суто по кресленню і деталі як по кресленню, шорсткість поверхонь витримати в межах кремлення, і адекватну математику в мікас і стендовими випробуваннями, довішати турбіну як і роблять виробники, бігатимеме мемз не гірше. Зборка і якість деталей дійсно погагенька. Обслуговування у нас гаражне. Саме складання і контроль деталей є вирішальне. Не в 1,5 рази мотори краще,..мінімальне покращення. Чи каріоліса прискорення там інші? Чи Ж 9.8 інше, чи тиски, чи бензини може різні . А от до математики є нарікання. Можливо невдало обрана пропорція діаметру поршня і ходу?  Чи тиск мастила малий? Полегшення маховика і деталей дає лише миттєвий ефект, який нірший в інших випадка, а по середняку те саме. Також і якість КПП. При деталях по КД і зборці з технолргом мотиваваним як кнаглядача, без карток відзилення, непонаний мотор який можна догружати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Над гостом працювали не дурні щодо розрахунків. В ті роки було лише обмеження по актановому палива і електронному мізку. Мемз має модливість довести ступінь стискання до 10,5. Облегшення деталей не є проблемою.

Якщо чисто по енерговитратам, то махоаі моменти деталей дійсно сжирають енергію при частих розгонах міського режиму, і не сказуються на трасовому. Але ж і мотор по енерції вибігає більше. Нахолостому теж є втрати тертя і інерційні. Тут згоденщополегшення обертаючих частин вплоть до коліс дасть економію і динаміку, але пшик.
Ви праві в шорсткості, клапанності (длярежиму за 5000), турюовоності, прошивка і кути, ступінь стискання.

Зотілось би побачити по ходу поршня і діаметру оптимус.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

А то там "обгрунтовывать"? Там мерять нужно ибо никакой софт не просчитает турбулентность на уникальной наноповерхности. Принципиально ж все давно известно

Мощность двигателя - это, очень грубо говоря, количество бензина сжигаемое за единицу времени. Приведенный вами 1,0 рено крутится до 6250 об/мин, а МеМЗ - до 5400. Поднимите обороты и будут практически те же яйца. Для этого и нужно облегчение, балансировка, снижение трения в цилиндрах ибо mW^2 плюс снижение аэродин сопротивления выхлопа. А то, что при движении по городу такое вот изделие хочет диапазон около 2500 об/мин - это уже проблемы индейцев.

Цитувати виділенеОблегшення деталей не є проблемою.
Облегчение деталей - это вопрос прежде всего качества литья. В условиях когда в страну завозят уже китайские чугунные плиты для печей с качеством литься выше местных облегчение деталей становится проблемой.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Тобто ми зараз топчимось про ккд двз, так як з силою ньютона дровяний дизайн славути і вузькі шини наче поборолись непогано ))). Бензин вважаємо норм. Зовнішня аеродинаміка зубила норм по витратам. Звісно дизайн славути треба забути. Внутрішня аеродинаміка вільно себе почуває на полірованих.
Іноземці конструктивно створюють воздуховоди із за необхідності їх так вести, а не по розрахунку оптимусу., це факт і моя практика при побудові компоновки вузлів в інш х сферах.
Згоден що додати 10% консруктивом на мемзі можливо. Особисто приймав участь у литві чавуна ВЧ то вітчизняний при дотриманні технології нюпрекрасний. Проблема що статус інженера зачмирен власниками і лише робочі руки чомусь в авторитеті які вішают лапшу керівництву щоб тіпа конкурувати в зарплатному смислі. Тут Україна лежить бо бехпринципна і там де не ходить нога і рука інженера технолрга ...там процес виходе з під контролю і якості не може бути та стабільності. Тут жопа.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Зменшення тертя актуально лише при щменшенні ходу. Кільця то плотно ходять, моменти опрокидування поршня лише. А зазор то 0.05 мм мін у всіх авто один. Чавун-дюраль і мастило краще то і не зробиш. Там немаєде шукати.
А от зменшення моменту інерції можна для приколу порахувати. І аеродинаміку.
Хотілось би теххарактеристики нлянути поршень хід стискання логанячого 1.0 мотору. Кути до усирачки натягнули, ступінь і поліровані поверхні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Ищут и находят, например
https://ru.wikipedia.org/wiki/Никасил

Q=Ft*l=Ft*h*Nоб
Теплопередача материала блока величина постоянная, потому и нужно искать способы снизить трение для поднятия оборотов. Кстати, по теплопередаче алюминиевые блоки гораздо лучше чугунных по понятным причинам.  При этом еще и один чугунный блок используют для моторов от 1.1 до 1.4. Не, в этом нет ничего плохого, немцы тоже так делали на том же легендарном М10, но сейчас совсем другой подход. Те же французы уже пихают "матизовский" трехцилиндовый 1.0 с турбиной в жук и потребительницы покупают такие крассифые мафынки.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

drone

Для сравнения обзор таврической головки из страны где у власти остаются коммунисты со своими ГОСТ-ми
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Отож. Литво по виплавляємим або газифікованим моделям. Мехобробка ЧПяу за мінімум установів. Чому так - підхід до живучесті і стрибок в визнання для ствердження на завтра у китайців.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.