Балансування таврославутоколіс (тавробубликів) диска з шиною

Автор ВКБ, 23 Квітня 2020, 10:56:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Ніколи не балансую при шиномонтажі ні літню  БЦ-11 безкамерку ні щимню безкамерку WQ -110 за відсутності дизбалансу по тавробубликам. І вам не раджу - немає потреби. Биття на кермі немає при 90-120, при 120-140 майже нема та не створює проблем.
При затисканні гайок різь і конусна база промасляна обов.язково, затиск без фанатизму помірно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

В мене так не получається, завжди б"є, мусів собі зробити спеціальну плиту для центровки по центральному отвору щоби колеса крутились добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

у мене нові тоже трусить при 105 і вище, а в тому році ще шурупа зловив то латка всередині додала дисбалансу, балансування ніхера не допомогло, от щось не туйво, от і їжжу 90 максимум. на зимових то без питань, гудіер є гудіер, не трусить і не відрує
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Серёга

У нас на работе есть все станки для разбортировки и балансировки, все свои машины переобувают бесплатно, но у нас нет бублика для таврических колёс, так и я бы балансировал там. Скажите если взять задний барабан из славуты, можно с него сделать балансировочную плиту для наших бубликов? Вот просто взять на разборке без подшипников и на станок налезет он? Будет ли правильно балансировать?
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Серёга від 23 Квітня 2020, 17:10:41
У нас на работе есть все станки для разбортировки и балансировки, все свои машины переобувают бесплатно, но у нас нет бублика для таврических колёс, так и я бы балансировал там. Скажите если взять задний барабан из славуты, можно с него сделать балансировочную плиту для наших бубликов? Вот просто взять на разборке без подшипников и на станок налезет он? Будет ли правильно балансировать?
Можна взяти фланець , але в ньому треба зробити проточку під фланець на станку і відбалансувати. Я робив так https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=2988.msg538378#msg538378 на шиномонтажі у нас є заводська плита, але після неї мої бублики не мають балансу, бо на кременчуцьких дисках не досить того що отвори зі зміщенням, то з часом вони розбиваються і на плиті робиться ще більше зміщення, в результаті грузики на колесі є, але не втому місці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я дотримуюсь таки не балансувати, одного разу помітив неналежну якість і взагалі помітив що шини мають якісну різностінність, шина симетрично встановлюється, маса колеса невелика порівнчно з масою авто.

Да, передній і залній фланці ідеально підзодять для оснастки, оскільки отвори з бозою по центру  конструктррською, яка є одночасно і технологічною, свердляться на точній кондукторному оснащенні.
Особливо якшо пепехідну вісь плотно насалини в підшипникові місця на задньому диску, і на фланцевий отвір пепеднього алюмінієвого.

Задній можна збазувати зворотні кулачки токарного патрону за циліндр тормозний там де колодки ковзають. Але навіщо? Щоб розточити щось по центру? При можливості краще перехідну втулку адаптувати на підшипникові місця. Ну при нагальній потребі можна розточити. Биття буде не більше 5-10 мкм в залежності від якості предросточки кулачків і похибку по зносу архімедової спіралі кулачків.

Щробіть фото оснастки балансировочного тобто куди хочете садити задній диск , я допоможу з екізом і з схемою базування і послідовності дій...якщо треба звісно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Прочитал первый пост. Смеялся. Вот уж незнаю, може на мерседесе диски и резина не имеют дисбаланса, но зачем тогда на всякие модные литые диски внутри клеят грузики?
В технике, ЛЮБУЮ вращающуюся часть необходимо балансировать. Якорь болгарки, дрели; коленвал, потом с ним маховик, потом добавить корзину. Ленивые, или технически глупые люди не придают значения балансировке. Раньше на газоне и ЗилЕ не балансировани, а сейчас на всех грузовиках стараются на станке выйти по минимуму дисбаланса.
И вообще, стыдно должно быть тебе Костя, за такую техническую ересь, тем более помня, какие умные были твои креслення по 23% шкиву  ;)
А сам себе уже несколько лет шиномонтажу, латаю камеры, балансирую грузами. Може потому, что диски у меня не первой свежести? Да и хрен с ними, они совсем не квадратные, как може кто подумав. Да и резина у меня далеко не всегда новая, поэтому выводить в минимум биений это технически правильно и необходимо.

Сергей. Считаю вполне нормальным, использовать задний барабан для балансировки. Ведь на шиномонтажке на станке плиту на конуса закрепляют, вот барабан как раз с конусами подружится. Только сперва сам барабан в нули вывести, и как можно с высокой точностью.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 24 Квітня 2020, 23:15:57
Прочитал первый пост. Смеялся. Вот уж незнаю, може на мерседесе диски и резина не имеют дисбаланса, но зачем тогда на всякие модные литые диски внутри клеят грузики?
Бувають винятки, в мене як була таврія, то в році так 2005-му я купив на перед нові диски, одів на них саму дешеву Бл-85 з камерами. Колись балансувальних плит не було, тому в якості плити використовували фланець. Після кількох спроб балансування, руль постійно трясло, то після останньої поїздки до балансувальника коли я йому вказав на те що його фланець виляє, він зняв з коліс грузики і сказав щоби я до нього більше не приїздив. Але як виявилось пізніше коли я поставив колеса на машину биття пропало. Так що інколи буває і таке, зараз на славуті в мене так не проходить, навіть грузик 5-10 грам переставити з однієї сторони на іншу, то відчувається.
Цитата: Vitaliy. від 24 Квітня 2020, 23:15:57Сергей. Считаю вполне нормальным, использовать задний барабан для балансировки. Ведь на шиномонтажке на станке плиту на конуса закрепляют, вот барабан как раз с конусами подружится. Только сперва сам барабан в нули вывести, и как можно с высокой точностью.
Це при умові якщо фланці старого зразка, якщо нового то не вийде, бо будеш на станку балансувати по отворах кріплення, а на машині центрувати по центральному отвору, а диски маде ін кременчук мають зміщення отворів кріплення відносно центрального отвору, і з кожною сезонною заміною коліс, отвори розбиваються і ще більше тікають в центра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Віталя, технічну грамотеність пояснюю не я а сухі цифри і практика. Оснащення як я підлрвив раз на сто робили ко керненню дрількою, а не на координатному верстаті з ЧПУ з +-0.002 позиціонуванню і центрошукачем індикаторним верстатних виставляє нуль.
Після таких балансиррвок без повеги до клієнтів і безграмотно зроблений оснатці - самовстановлення безкамерки має менше биття. Шини майже не мають різностінності і оснастка сцентрована на соті мм формування гуми при вулканізації.
З камерами не їздю тому не знаю.
Також, забув написати, що тормозні диски точив і зрізав на верстаті 2мм биття по наружі тормозних, що і давало биття передка.
А такод не заьувайте, що масса биття мізерна і замала для передачі на зодрвку і кущов.
Спочатку спробуйте на безкамерці а потім напішіть правдиво. Зверніть увпну на ториозеідиски і неспіввісність зовні і всередині та відносно отворів. Саме на балансировці мені їх розбалансовували гафнооснасткою неатестовпною та додавали криві тормозні диски.
Поміттє, задок не трясе ніколи.
Яж неідіот їздити коли трясе...так от не трясе...то нафвга ж мені ті балансування.

15 правок. Ще +10% штрафу. Бан 1 доба. Модератор Toris.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо хтось кине посадкове місце на балансувальну машину - я зроблю профісійне креслення з допусками оснастки на славуту і пропоную пепевірити чи такі параметри є у шиномонтажки. Там допуск позиціювання від базової центральної отвору +- 0.015мм кожний отвір. Таке зробити можна лише на чпк верстаті підвищеної точності чі координатному верстаиі з ручною подачею, і ніяк не кернуванням по розмітці і свердління на сверлилці 2Н125 і т.п. деталь повинна бути симетрична..тобто диск з листової або диск з фланцем. Версиаи 2Е25ї або 2 Е450Ф30, або хрча б з чпу нормальної точності вертикаььно фрезерний ГФ 2171С5, або вертикально фрезерний чпу 6Р13Ф30 , або для прикладу Hynday F400,  F500, або ИС500, або якийсь НАAS...,про що я сумніваюсь що оснастка зроблена на інструментальному заводі . Мінімум 1мм вам дизбалансу дарує ця крива оснастка )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Квітня 2020, 20:49:58
Якщо хтось кине посадкове місце на балансувальну машину - я зроблю профісійне креслення з допусками оснастки на славуту і пропоную пепевірити чи такі параметри є у шиномонтажки. Там допуск позиціювання від базової центральної отвору +- 0.015мм кожний отвір. Таке зробити можна лише на чпк верстаті підвищеної точності чі координатному верстаиі з ручною подачею, і ніяк не кернуванням по розмітці і свердління на сверлилці 2Н125 і т.п. деталь повинна бути симетрична..тобто диск з листової або диск з фланцем. Версиаи 2Е25ї або 2 Е450Ф30, або хрча б з чпу нормальної точності вертикаььно фрезерний ГФ 2171С5, або вертикально фрезерний чпу 6Р13Ф30 , або для прикладу Hynday F400,  F500, або ИС500, або якийсь НАAS...,про що я сумніваюсь що оснастка зроблена на інструментальному заводі . Мінімум 1мм вам дизбалансу дарує ця крива оснастка )))
Якщо цікавить перехідник з центровкою по шпильках, то на олх можна таке купити за 400-500-550 грн, варто забити в пошук слово "планшайба". А якщо цікавить як можна зробити перехідника з фланця, щоби була центровка по центральному отвору, то завтра можу скинути креслення того що я робив собі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Я балансирую на СТО при сезонной перестановке . Хороший станок с цифровым табло.   Показательно было, что при первой балансировке после пред. хозяина, грузы заменились на значительно меньшие. Также прогнал по разу выравнивание дисков в в летн. и зимн. комплектах. Был еще момент, прошлым летом появилось заметное дрожание руля на скорости до 80. Оказалось отвалился грузик и не выпал наружу (то была запаска ее тоже потом балансировал). После полного круга балансировок-выравниваний дисков(за два года) по летней зимней, оставалось дрожание руля после 100- 105кмчас. До 80-90 было терпимо. Говорили, что плохая резина, я спрашивал  -"мож развал схождение"?, говорили "вряд ли". Поскольку не делал развал схождение решил сделать. И уряяяяя  :rolleyes:. Дрожание стало очень не значительным.   Авто неплохо держит прямую без руля. Хотя стошник говорил, "если будет еще чуть тянуть вправо, подъедь" Но меня покуда устраивает. Так что развал схождение тоже дает дрожание на руль.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 26 Квітня 2020, 13:39:37
Хороший станок с цифровым табло.   
Смотря как им пользоваться  :-D Можно микроскопом гвозди забивать, и что? В станке можно ввести (настроить) чувствительность, скажем в 30 грамм, и станок будет показывать, что всё по нулям. А дрожать будет хорошо.

Цитата: vladishtm від 26 Квітня 2020, 13:39:37
Так что развал схождение тоже дает дрожание на руль.
Ох, ничего ты непонимаешь в физике. Развал и сход влияют на управляемость, увод, износ резины. Дисбаланс проявляется в дрожании. А если и неправильные углы установки, и дисбаланс, то это  :facepalm:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх