Як себе веде влітку зимова гума

Автор ВКБ, 04 Травня 2020, 14:32:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Поділіться досвідом як  себе веде зимня гума влітку. Як тримає дорогу, гальмування. Як зношується.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Якщо соваюсь містом неспішно, то різниці не бачу. Наприкінці 2017 року купив свіжу Rosava WQ-101, вже третю зиму відкатав.
А от коли перевзуваюсь на літню гуму (Semperit Comfort Life 2), то одразу і розгон кращий, і гальмує краще, і кермо значно "важчає" при викручуванні керма на місці. На швидкості реакція на кермо слухняніша.

На теплу пору 2019 року ззаду навіть не ставив літню гуму (часу не було, то просто ліньки) - все одно рідко "літаю" і якщо навіть "літаю", то в "пенсійному" стилі, виключно по трасі, щоби економно та безпечно. В порівнянні з "відпочиваючими" шинами різницю по зносу не помітив. В мене за 2 з половиною роки пробіг 10 000 км, гума швидше здеградує від часу, та й гальмую я в основному скиданням "газу" та двигуном, педальні гальма як допоміжні, щоби пришвидшити гальмування.

В мене колега певний час таксував, то каже, що зимова гума в спеку - то небезпечно, гальмівний шлях відчутно більший і авто "плаває". Він нервово тоді водив, кредит на квартиру закривав та економив на всьому. На перші вільні гроші купив літню гуму. Коли останній борг віддавав, то хвалився мені, що нарешті їздить по-людському. Каже, що недарма люди придумали окремо зимово та окремо літню гуму.

В даний час моє славутко ще на зимовій гумі. Маю надію, що снігу з морозом вже не буде і температура не впаде нижче +4°С. Планую до червня таки перевзути усі 4 колеса в літню гуму.

ВКБ

Теж 4 колеса в WQ-101 досі. Ставив на зиму в 2012.
Пробігла приблизно 50тис...лише в зимній період. Вела себе норм, задоволений. Влітку ніколи не їздив, але лишилрсь з 7мм лише 2..1.5мм. Прошнуровані є. Дві потріскані з середини поперечними тріщинами не сильно. Дві норм. По наружі мікротріщини трохи.
Піде на задок в зимку, а взагалі то хочу дотерти і викинути.
Різниця трохи є як переобуваюсь, але в жару на щимі не їздив.
Відчувпється що опір коченню більгий, а це розхід як не крути, бо велика складова роззолу саме опір коченню по енернії руху.
Погоджусь з другом про те що не ларма придумано, рухливі ламелі на іншій суміші гуми не так себе веде, і вище ламелі, деформуються. На літо ВС-11 минулорічна нова класика, норм  для мене .
Дочекаюсь жари мабуть потру і викину.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Про всяк випадок нагадаю ПДД:
Цитувати виділене31.4.5. Колеса і шини:
а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів - 2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.

Як про мене, краще не ризикувати, не дотирати старі шини з таким зносом. Краще купити нові, хай навіть найдешевші, але свіжі. Справа не в ПДД з копами, краще бути біднішим, але здоровим і не ремонтувати бампер ландкрузера, як ото в мене було на початку водійської кар'єри.

ВКБ

1.6мм залишкового або дотиранея в рівень до мітки зносу?

Я мав на увазі дотирати зимню літом, то і питаю як воно в жару, бо немає досвіду.

Переміряв. Лишок до мітки і заміни 2мм, від мітки до дна 1.6 мм як по ПДР. Всього 3.6 мм протектора.
ПДР писане кров.ю, тому тут без варіантів. Шрафи не та пугалка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Иногда бывают разные крайности. Можно по сумашедшему летать хоть на новых колёсах, и естественно не успевать тормозить. А можно со спокойным размеренным стилем езды ездить хоть на лысой, тем более если в маленьком посёлке (городке). Всё от головы наездника зависит.
По теме. Зимняя резина сама по себе мягче, потому летом она будет излишне эластичной, в поворотах будет подруливать/заносить (если задок), или недоворачивать (если передок). Но если как для докатать, и условия позволяют, то на свою ответственность.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Взважив, перевзуюсь. На зиму нову. Авто і так дешеве і окуплене в плюс, що краще не жаліти. Як пригадаю, то саме належна сцепка з дорогою і рятувала від дтп. За поради і думку подякував.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Vitaliy. від 05 Травня 2020, 11:57:07
Всё от головы наездника зависит.
Иногда зависит от головы друго наездника и другого пешехода.
Вы не можете предугадать свои действия, поведение своей машины, ее траекторию, тормозной путь. Но вы явно не будете рассчитывать что выбежит пежшеход под нос автомобиля и вы не успеете затормозить из за стертого проетктора. И в суде будете виноваты.

Серёга

Коллега на работе наоборот хочет купить зимнюю резину и поставить летом, его устраивает так ездить
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

ВКБ

Ану згадуйте хто ще не риється в законах і пдр і з голови хоче виловити - є зобов.язання  літом літню шину?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

В ПДР немає згадки про зимову та літню гуму. Також немає згадки про фізико-хімічні параметри гуми.

Головне - щоби шини на одній осі були однакові, справні та не зношені. Це якщо коротко.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 05 Травня 2020, 20:07:39Ану згадуйте хто ще не риється в законах і пдр і з голови хоче виловити - є зобов.язання  літом літню шину?
Люди на лысой резине даже зимой ездят - никто ж этого не проверяет. Но вопрос в другом: если это приведет к серъезному ДТП - это разве не уголовная отвественность? Т.к. получается, что человек осознанно подвергает опасности себя и остальных участников движения. По моему мнению, суд никогда не станет на сторону, так сказать, "экономного" водителя.

ВКБ

Суд в рішенні використовкє лише норму закону, і лише за її відсутності логіку і докази розрахунків експертів.

Простим доказом сторони обвинувачення буде тормозний шлях і критерій зносу більше допустимого. Мітка виробника є елементарним доказом порушення техексплуатації що додає недбальство і вину у разі наявності гальмівного шляху.

Норма 1306-2001-п, п.31.4.5 Колеса і шини. Експертиза шин перша
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

31.4.4. Склоочисники і склообмивачі вітрового скла:

а) не працюють склоочисники;

б) не працюють передбачені конструкцією транспортного засобу склообмивачі;

31.4.5. Колеса і шини:

а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів - 2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.

Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;

б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;

в) шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу;

г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів, різними типами малюнків протектора - для вантажних автомобілів;

ґ) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) - діагональні;

д) на передній осі автобуса, який виконує міжміські перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на інших осях - шини, відновлені за другим класом ремонту;

е) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини, відновлені за другим класом ремонту;

є) відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і ободів коліс;

__________
Примітка.


У разі постійної експлуатації транспортного засобу на дорогах, на яких проїзна частина слизька, рекомендується використовувати шини, що відповідають стану проїзної частини
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я їжжу на зимовій поки, зато тихіше їде
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0