Зазор свечей

Автор vladishtm, 10 Травня 2020, 22:06:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Всем доброго здоровья. Вопрос по сабжу. Из тех. документации зазор 0,7+_0,05мм.
От спецов слышу рекомендации 1мм.
Из собственного опыта.  На 1,3Li 111заводскаяпрог. свечи стояли с зазором где то 0,8-0,9
Сделал 0,7-0,8. В обоих случаях особо ничего не заметил. Поставил новые свечи, зазор 1мм и где то тогда же перезалился на 096прогр.  И вот стал замечать, что частенько туго заводиться и на холодную и прогретая. Через время уменьшил зазор до 0,8. Стало на холодную заводиться практически хорошо. Очень редко, но могла затянуть пуск на прогретой. Сравнил график Т24 в залитой 096 со 111й и другими 096ми.  Почему то в моей096  угол по всему графику поднят на 1-2 градуса.  Сегодня сделал Т24 такой как в 111й (опустил угол) и перезалил прошивку. Увеличил зазор до 1мм. Вроде нормально заводиться. Но на холодную не пробовал, была уже прогрета. Попробую завтра. А что по поводу зазора скажете?
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 10 Травня 2020, 22:06:24А что по поводу зазора скажете?
Стоят Bosch WR7DP с зазором 0.8 - работают прекрасно. Пробежали уже 10000 км. 

Romka

Могу заявить при рабочей катушке зажигания, на прошивке 111 и 096  заводится и работает на за зорах 0,9 - 1.2 мм абсолютно одинаково при любых условиях, когда поставил ГБО на 0,7 мм работает стабильней.

НО! Когда стала дохнуть катушка зажигания, чем больше зазор тем хуже и  когда стала троить на 0,7 - заменил катушку и все вернулось на как было.

ПС. У меня за 10 лет сдохло 2 катушки. Сейчас стоит ВАЗ Старий Оскол. Самая стабильная искра.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Зазор 1мм .Котушка FSO форми ВАЗ мотору. На штатному кронштейні на двох втулках. Вдвічи чи більше дешевша за сток.
Свічки безрезисторні. Дроти резисторні., бо інших не знайшов.
Чим більше опір кола..ймовірність пробою котушки чи дротів де знайде на корпус. Тому на мою думку омір по мінімуму. При нерезистивному контурі (контур це півкотушки і дві свічки через бок) зазар можна 1.2..1.4мм і шикарна іскра, але електромагнітні завади іншим приборам і контурам. Тому рещистивні дроти і безрещистивна свіча і навпаки - збереже котушку і дасть іскру в циліндр.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#4
Ну до котушки запалення наче немає претензій.  Спочатку після придбання авто бували пропуски в помилках, але після заміни дротів та свічок -мікас про пропуски мовчить. Поки бачу,  від вас і стандартний зазор і збільшений.  Тоб то...?
Те що збільшення зазору дає більше шансів на накриття котушки, це закон Ома  :-D і якість ізоляціі. І дай бог щоб не ключі мікаса.
А от хто і навіщо вирішив збільшувати зазор? Хто бачив те збільшення "мощі" іскри, хто вимірював і порівнював? По мїм знанням -збільшення зазору -збільшення часу накопичення, і головне збільшення напруги в катушках, збільшення нагрузки на ключі....  :psih: Але й від свого надійного СТОшника теж маю заяву про 1,0мм і більше зазор. І він теж має славут - аж дві.  Я зараз заводив на холодну після збільшення вчора зазора  до 1,0мм. В принципі завелась. Тре покататись. Та мабуть візьму середину -десь 0,9мм
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 10:02:26
Хто бачив те збільшення "мощі" іскри, хто вимірював і порівнював?
Я не полінився і не так давно виміряв(порівнював) НЖК 2, НЖК 13, Денсо ТТ.

Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 10:02:26
По мїм знанням -збільшення зазору -збільшення часу накопичення, і головне збільшення напруги в катушках,
Не вірні знання, або ж не співпадають з реаліями. Час накопичення задається прошивкою ЕБУ, відповідно напруга на катушці не міняється.

Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 10:02:26
збільшення нагрузки на ключі....
З цим погоджуюсь, але ж це не критично, якщо ВВ провода в нормі і зазор не під 2мм на свічках.

Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 10:02:26
Але й від свого надійного СТОшника теж маю заяву про 1,0мм і більше зазор.
Згоден, але з моєї точки зору є одне "але". Я вважаю що зазор на свічці повинен бути таким, яким його зробили на заводі виробнику свічки( ну звісно до нашого совкопрому це не відноситься, там може зазор бути яким завгодно). Хочете зазор 1мм і більше - купуйте відповідні свічки(в мене наприклад НЖК 13). А якщо на НЖК 2, або денсо ТТ з заводу виставлений 0,7-0,8мм, то нічого його чіпати.

Ось скріншоти замірів на ХХ трбох видів свічок






Як бачимо час накопичення і напруга пробою не змінюються. А ось напруга та час горіння різняться.
Після цих вимірів катаюсь на НЖК 2.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Цитата: Vadim_K від 11 Травня 2020, 10:46:31
Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 10:02:26
Хто бачив те збільшення "мощі" іскри, хто вимірював і порівнював?
Я не полінився і не так давно виміряв(порівнював) НЖК 2, НЖК 13, Денсо ТТ.
Експерімент класний. Тільки він показав просто різницю між свічками (по виробнику). От як би ви його повторили на НЖК з зазором 0,7 і 1,0.... щоб побачити отой параметр "напряжение горения":thank_you:
В моєму розумінні моща іскри в збільшенні її товщини, а не довжини -при одній і тій самій напрузі пробою.
У мене  зараз стоять НЖК№4. Граюсь від 0,75 до 1.0мм. Заводські зазори??? Ось передімною ще жива упаковкаНЖК№4. Ніякої інфи про зазор.Я вже не кажу, що наприклад зазор міг змінитися від механічної дії на єлектрод поки свіча дійде до покупця. В такому разі завод вставляв би прокладки нужної товщини.

Про "час накопичення" я дійсно виразився не вірно.  :wallbash:  Мав на увазі не той час, що формує мікас (графіки Т15, Т16), а збільшення часу перед пробоєм уже на самих єлектродах.  А це вже мікасом не регується. Бо чим більша відстань для єлектричного пробою тим повинна бути більша напруга пробою. Це закон. І це ніби то повинно збільшити "потужність" іскри. Але іскра як по моєму стане довшою і тоншою. А нам потрібна не довга ниточка, а  товстий жмут (пучок  :-D).  А цього добиваються наскільки я обізнаний іншими методами.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

При збільшених зазорах, резистивних дротах та резистивних свічках контур після накопичення заряду котушки та вихід розрялу шукає де менше дієлектричний опір  і пробиває де завгодно вплоть до внутрікотушечного. Ключам немає навантаження, оскільки працюють з великим запасом по току і первинна котушка не змінює опору, а при самоедеес розпяду закривається ключ і ланцюг первинної розімкнений. Поправте якщо помиляюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

1,2 мм вийшла раз, коли довго не міняв, просто вигорів метал.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 11 Травня 2020, 12:24:50
При збільшених зазорах, резистивних дротах та резистивних свічках контур після накопичення заряду котушки та вихід розрялу шукає де менше дієлектричний опір  і пробиває де завгодно вплоть до внутрікотушечного. Ключам немає навантаження, оскільки працюють з великим запасом по току і первинна котушка не змінює опору, а при самоедеес розпяду закривається ключ і ланцюг первинної розімкнений. Поправте якщо помиляюсь.
Все вірно.Нема чого поправлять :ok:  Просто я кажу про "розумні" і допустимі зазори, без виходу на пробиття "де попало".  І чогось мені здаеться іскра при збільшенні зазору стане тоншою і все рівно одною ниткою . Щоб це побачити мабуть потрібна скоростна камера і десяток проб. А потрібна іскра  товста і множинна, пучком, веером. Потрібна велика площа, щоб більше молекул палива відразу підпалить. Довга теж наче збільшить кількість молекул, та мабуть не так ефективно. Є ж для чогось якісь свічки з "короною" тьфу тьфу не при ковід помянуто.  }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 11 Травня 2020, 12:46:22
Вигорів де?
Тоже интересно, т.е. у какого звена запас прочности оказался больше, что выпалил метал? Это не хило так.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Якийсь електрод в свічці, чи може два. В радянські часи це часте явища збільшення зазору свічки від зносу.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 11 Травня 2020, 11:32:08
У мене  зараз стоять НЖК№4. Граюсь від 0,75 до 1.0мм. Заводські зазори??? Ось передімною ще жива упаковкаНЖК№4. Ніякої інфи про зазор.Я вже не кажу, що наприклад зазор міг змінитися від механічної дії на єлектрод поки свіча дійде до покупця. В такому разі завод вставляв би прокладки нужної товщини.
Про зазор читайте в каталозі НЖК , є у вільному доступі.
Ви упаковку бачили? Це що потрібно зробити з упаковкою під час транспортування щоб змінився зазор?
Кожен поважаючий себе виробник пакує свічки так, щоб під час траспортування зазор не міг змінитись. Зокрема що на НЖК, що на Денсо упаковано саме так.
Я не дарма  сказав, що крім виробників совкопрома, де дійсно під час транспортування зазор може змінитись.
Ось до речі скрін з каталогу НЖК стосовно самостійного виставляння зазору.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

На сегодня я имею   BP6E  от NGK
Из инфы http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q04/pdf/number_sign_0.pdf
диаметр B φ 14.0    тип изолятора P Projected insulator type  горячесть средняя Heat Rating=6  
длина центральной резьбовой  Thread Reach =E 19.0    Зазор искровой таки есть и расписан в графе -11
НО на моей упаковке вариант "None"
т.е. как сказано в первой строке поля"-11" сделай сам для  motorcycle: 0.7-0.8  для авто  car: 0.8-0.9
ДА вижу в пдфке предупреждение, которое на вашей картинке. НО оно для  "Свечи зажигания с тонкими электродами, изготовленными из иридия или платины"
Случай не мой. На славуту свечи с платины пенс не тянет.  :hysterics:
http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/troubleshooting/08/index.html
Цитирую "Свечи зажигания с тонкими электродами, изготовленными из иридия или платины, имеют на упаковочных коробках надпись «Не регулируйте искровой разрядник.1)   Это сделано для того, чтобы обычный пользователь не регулировал искровой разрядник и не ломал и не удалял часть тонкого центрального наконечника электрода, когда дистанционный инструмент соприкасается с ним."

Так, что не очень напужался я этими вашими НЖК  :ok:  :-D

На страничке  http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q04/index.html еще есть полезной инфы
В приведеном вами  https://www.ngkntk.com/fileadmin/emea/downloads/catalog_sparkplugsglowplugs_en_2018-07_a4.pdf
на ру. стр 78 - это указываются моменты затяжки, на  стр 104 асортимент. С 200х страниц пошло по маркам и фирмам машин.
Тазики есть и для них там разные варианты зазоров, а вот нас там нет.  :hysterics:  }-)
Так что документально подтвержденного зазора для Sl1,3i покуда не увидел (кроме как в своей заводской иyструкции техничке, НО там зазор один для всех вариантов движка - как то подозрительно  B) )
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2