Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 21:29:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Яка конкурентна вартість авто повинна бути з усіма хотєлками? ,   фінплан то склалати треба щоб обирати склад, план, площу цехів і складів.
Чи можна малому класі додати якості існуючій ходовці при трохи більшій базі? 9000$, 10000$, 11000$?
Власна розробка на етапі старту обмедиться лише власним кузовом, збіреою покупних і контроль якості на всіх етапах в системі ІSO. )))

Для старту грубо: потрібна оформлена організація зі штатним розписом, інвестеційні обертові кошти, які вже по звітному періоду повинні лягти в собівартість, готовий в експлуатацію цех з опаленням відповідної конструкції (легкозбірний), цех штамповки роботизований, цех конвеерної зварної лінії, роботизована та рухлива підвісна лінія зборки, склад буферний, погрузчики, тара, приміщення персоналу, приміщення інженерів, полігон випробування, тощо.
Щось не пригадаю заводи з нуля, лише пострадянські харчі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 02 Червня 2020, 07:13:319000$, 10000$, 11000$?

Для старту грубо: потрібна оформленасорганізація зі штатним розписом, інвестеційні обертові кошти, які вже по звітному періоду повинні лягти в собівартість, готовий в експлуатацію цех з опаленням відповідної конструкції (легкозбірний), цех штамповки роботизований, цех конвеерної зварної лінії, роботизована та рухлива підвісна лінія зборки, склад буферний, погрузчики, тара, приміщення персоналу, приміщення інженерів, полігон випробування, тощо.
Щось я різко став згідний купити нову славутку за 4000$. :-D А за 10 тис. ми й логана якого купимо.

almetr


ВКБ

Тоді українському автопрому - ніхтц фореве! )))
Але можна шугануть прихожан що запускаємо за 5000 круче логанів мікронісанів...щоб очканули і ціну прибили до 6000..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 02 Червня 2020, 08:18:14Тоді українському автопрому - ніхтц фореве! )))
За такого класичного підходу 50-річної давнини - однозначно.

І куди це Ви розігнались? Ще навіть креслень двигуна немає, а Ви вже завод будуєте. Можна взагалі на оутсорсі сидіти, тобто лише склад компонентів та збиральний цех. І працівники - підприємці, щоби не боротись з бракоробами під прикриттям чинного законодавства. Мої друзі багато років сиділи на такій організації. З бракоробами та ледарями розбирались самі працівники, тобто свої з своїми.

Спочатку ідея. Потім креслення. Потім "промисловий зразок".

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

almetr

Оо, стало легче, теперь можно и поговорить.
  А кто всем нам позволит вообще что-то производить? У меня в городе Тяжмаш стал. У вас то же всё что касалось большой добавочной стоимости остановилось, так каким таким неимоверным образом будет позволено запустить обновлённый МЕМЗ и ЗАЗ? Я знаю точно, как диагност могу видеть причинно-следственную связь - когда заработает МоторСич,  значит тогда появится потребность в  новых  прорывных идеях, и тогда их можно будет реализовывать. А пока что мы здесь мечтаем, да и мечтать не вредно.
Я мечтаю чтоб  мы вздрючили электротягу.  Как не крути а на Земле, для наших колёс, первоисточник энергии это газ, всё остальное это посредники накручивающие цену.  А так как хочется поговорить то извиняйте за мысли вслух.
И так свежий взгляд на ТКР и ДВС из 50ых прошлого века. Если не смотреть на ТКР как на «продувочный агрегат», а ДВС видеть как генератор газов для ТКР, при этом осознавать, что степень сжатия комплекса ДВС+ТКР по сути умножается, то можно увидеть не слабый потенциал в повышении КПД поршневого мотора.
Можно ли представить себе бензиновый мотор с геометрической степенью сжатия 10,5 и степенью повышения давления на впуске больше тройки ? В 21ом Веке всё же можно. Какие задачи для этого придётся решить?
И ответ однозначен — научиться управлять давлением смеси в конце такта сжатия. Инженеры механики должны будут сконструировать новый ГРМ для старого «низа» потому как окончание такта впуска с началом сжатия, при определённом наддуве, должно будет сопровождаться сбрасыванием излишнего давления обратно на вход компрессора. А математики программисты должны будут обеспечить правильное вычисление топливоподачи в столь сложных условиях перемешивания  смеси и свежего воздуха.
  С дизелем ещё проще, математикам не нужно будет так сильно париться над вычитанием порции топлива из следующего цикла. К стати при непосредственном впрыске газа  то же может эта задача стать проще, но это "может?"
По поводу дополнительного клапана, его привода, можно сказать — это не сложнее чем ГРМ в Mazda SkyActiv и тем более не сложнее чем мудрёные кривошипы с изменяемой высотой. Да и есть возможность классические жёсткие распредвалы и толкатели впуска-выпуска оставить прежними. Так же можно отметить преимущества в экологическом плане. Гибкое управление давлением в конце сжатия это одновременно и контроль температуры сжатия, а значит новые возможности борьбы с NO без применения EGR.
 
Такой не стандартный подход может дать на выходе мотор с ровной полкой момента от самых низов , это то чего лишены те же FSI, но самое главное это будет не превзойдённый КПД, благодаря максимальной утилизации, турбокомпрессорами, энергии выпуска. 
Так стоит ли игра свеч, если на кону прибавка в 10% КПД?  Ваши ставки господа, сколько? Будет ли? Доживём ли?
В пятницу лучше чем вчера!

Romka

Цитата: Toris від 02 Червня 2020, 08:07:46
Цитата: ВКБ від 02 Червня 2020, 07:13:319000$, 10000$, 11000$?

Для старту грубо: потрібна оформленасорганізація зі штатним розписом, інвестеційні обертові кошти, які вже по звітному періоду повинні лягти в собівартість, готовий в експлуатацію цех з опаленням відповідної конструкції (легкозбірний), цех штамповки роботизований, цех конвеерної зварної лінії, роботизована та рухлива підвісна лінія зборки, склад буферний, погрузчики, тара, приміщення персоналу, приміщення інженерів, полігон випробування, тощо.
Щось я різко став згідний купити нову славутку за 4000$. :-D А за 10 тис. ми й логана якого купимо.
Я за 4000 $ :ok:
И что б в пробке ела не бльше 1 л, если не гибрид, то бешеная идея - работа на одном цилиндре, бегущая работа от 1 до 4го одного из цилиндров.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

almetr
Кілька теоретичних зауважень на теоретичні роздуми про гіперДВЗ. З несподіваним фіналом (сам не очікував).

1. Рідина при великому тиску стискується мало, тому ми можемо подавати дизпаливо форсунками високого тиску. А чим подаватимемо ГАЗ у циліндри з повітрям? Окремими турбінами? Якщо тиск/температура повітря перевищують детонаційні характеристика газу, то газ горітиме вже у процесі впорскування. Тепловий ККД на перший погляд має зрости, бо різниця температур зросте.

2. Однак тиск нашого гіпервихлопу буде не утилізований, оскільки турбіна в якості тягової на землі ДУЖЕ непрактична, оскільки має низьку еластичність та інерцію в розкрутці під навантаженням. Експерименти 50-х років у США та в СРСР показали повну непридатність силової турбіни для наземного міського транспорту, починаючи з низької еластичності і закінчуючи шумом вихлопу в малогабаритних глушниках.

3. Оскільки турбокомпресор має максимальний ККД лише на розрахункових ("максимальних") обертах, то є сенс підтримувати оберти компресора стабільними постійно, частково замикаючи вихід турбокомпресора на вхід, коли повітря треба менше.

4. І тут до нас приходить цікава думка: а чи не відмовитись взагалі від поршнів? Ми ж можемо влаштувати, наприклад, 5-ступеневий (якщо на штатних автокомпресорах) турбокопресор і отримати на виході тиск повітря у максимумі 32 атм. Камери згорання облаштувати по багатокамерному типу, як у перших авіадвигунах, щоби під різні об'єми вхідного стисненого повітря отримувати, відповідно, різну кількість вихлопу та, відповідно, різну потужність. На тій же осі робимо електрогенератор, який працює на тих же стабільних обертах і дає стабільну напругу, а струм залежатиме від навантаження та розходу повітря з паливом. Ставимо на кожну вісь електродвигун з механічним диференціалом - та й ловимо профіт. А якщо на кожну вісь - то маємо афігітєльний джип.

5. В такій схемі нам навіть електронна "КПП" не знадобиться, ми тупо регулюємо потужність педалькою, а машинюшка вже сама тягне, на скільки вистачить потужності. І двигуни можемо брати найдешевші, колекторні постійного струму. Періодична заміна щіток - дрібниця у порівнянні з капіталкою ДВЗ.

6. А ДВЗ та КПП - викидаємо нафіг. Турбогенератор буде компактнішим при такій же потужності.

Така схема - це вже готовий "гібрид": хочеш - катайся з турбогенератором, хочеш - на акумуляторі.

В принципі, якщо захреначимо компактний турбогенератор, то можна обмежитись випуском лише його та адаптерів під різні авто. Охолодження так само рідинно-радіаторне. А сам турбогенератор можна встановлювати де завгодно, хоч на дах, хоч під бампер. Годувати його можна практично будь-яким паливом чи їхніми сумішами.

Володимир

Цитата: Romka від 02 Червня 2020, 11:46:09
Я за 4000 $ :ok:
И что б в пробке ела не бльше 1 л, если не гибрид, то бешеная идея - работа на одном цилиндре, бегущая работа от 1 до 4го одного из цилиндров.
Так і зараз інжекторна з двигуном 1,2 на холостому хаває до 0,8л/год.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Причому тут заз чи мемз...хай собі канають самі по собі )))
Лихати теж когось питати? Право на працю як і підприємницька діяльність так іправо на життя- вільна конституційна норма за реалізацію якої можна і стукнуть.
Питати чим займатись не треьа ні в кого. Як створюється з нуля фірмочка і як трансформується в підприємство вільна інформація якою вчать в закладах освіти. Мабуть немає поки команди яка може об.єднатись, тому поки ляоя і є. І це ляля безкоштовне. Дії звісно для великих інвестицій. Але первинна ідея може бути цікава інвестору, який вкладе кошти вільні і стане акціонером, як і ті хто ідею реалізуватиме  Все в статуті прописується. Плох той солдат що не мріє стати генералом...або власником своєї долі. Олне діло не знати теоретично як створити ідею, щакласти в акцію і реалізувати її в інвестицію ..потім на 1 грн інвестиції отримати за рік від 0.2 до 2грн чистоготприбутку в залежності від реалізації
Є два варіанти - кредит і інвестор. Кредит бере власник ідеї, разунку і кінцевий беніфіціар. Інвестицію теж можливо під відсоток, але статутно в основному інвестор вкладає з метою отримання прибутку як власник акцій, приймати участь в управлінні.  Тобто до ідеї ідуть інвестори, також поява робочих місць.
Починати новий автомобіль бажано з формування бренду, на основі надійних і обраних вузлів- зборняка, потім перехолити на свої.
Якщо повністтю свої креслення і вважати що результат буде позитивний, що теж можливо, а також робота сателітам договірним підприємствам по підготовці виробництва.

Ті хто робе авто, той сходу не організує виробництво стіралок, так що святих немає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Виходе нам нічого собі і запропонувати ))) лише в панство на чужі ідеї )))

Основа мабуть народного авто типорозмір шкода фабія, форд фієста чи може трохи крупніше?
Дость навіть свій кузов на ту саму базу і двз але вилизаний по якості. Які недоліки ходовки для такого типорозміру? Хіба той же тавробублик гіфно? Ексклюзив єдиний може потребує відродження?
Кузов змінити зовні - перше мабуть.
Яку б авто чужого бренду , переданого оснащення не робили потужностями українських робочих - все одно чужак.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: Romka від 02 Червня 2020, 11:46:09

Я за 4000 $ :ok:
И что б в пробке ела не бльше 1 л, если не гибрид, то бешеная идея - работа на одном цилиндре, бегущая работа от 1 до 4го одного из цилиндров.
Это типа добавить ещё один цикл, чтоб выпуск сначала  давил на поршень,, а потом уже в трубу?  Да, тоже способ утилизировать энергию отработки, но  сколько по  фазе действовать будет эта халявная энергия, что даст удар по тяжёлому поршню, и что даёт удар по дусятку легеньких крыльев? Ни чего и ни когда не сможет так эффективно отбирать  динамическую энергию у выпуска как турбина.

Romka

Не претендовал на лучшую ідею, так пришло в голову, так нам нужная экономная машина на уровне гибрида.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4