Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 21:29:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Так я ж і кажу, що турбогенератор - наше все: компактний, легший ДВЗ, практично повна утилізація вихлопу.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Алметр, тупо своя авто треба інший бренд на іншому заводі для створення робочих місць, щоб ождужувався молодняк, силився і крепло автоділо і Україна...в нових молодих умілих руках. Тупо зайнятість населення. От і все Почати просто з чого є, насипати в свій кузов, змінювати деталі з покращенням і відкривати нові дільниці . Може і електрокар. Чи в нас ніхтц руки з плечей? )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: Toris від 02 Червня 2020, 14:19:11
Так я ж і кажу, що турбогенератор - наше все: компактний, легший ДВЗ, практично повна утилізація вихлопу.
это доказано давно, самый экономный комплекс - газотурбоэлектроход.. тем более сейчас с современными аккумуляторами и ШИМ на электромоторы. Но цена аккумуляторов до сих пор нам не доступна.. Думаю такая газотесла и стоить будет по более чем нам хочется.   Просто -  это когда все уже привыкли,, а привыкли мы к КПП приводам,  гальмам и тд, но сука жрет дохера .  Вот и задумался что много тепла идёт в трубу.   А  как жить спокойно когда знаешь  ТНВД + форсунки FSI + LPG, ну и последовательный наддув = с 1000об уже продувка,  с 1200 наддув 0,3-0,4, с1600 один бар, а дальше только успевай стравливать избыток к началу сжатия. И так до 4000, потом надо дать турбинам не перекрутиться, и все же начать перепуск выхлопа, то есть начнется обычная работа турбомотора с избытком до бара. А кто нибудь пробовал тавромотор на 5000  об и 0,7 избытка? Ууууух

ВКБ мы наш, мы новый мир построим! Как это все знакомо и надоело.

ВКБ

Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: ВКБ від 02 Червня 2020, 21:06:52
Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Я так розумію, у вас є виробнича лінія, комплектуючі, креслення і т.п. , чи зв'язки із заводами, не вистачає лише, щоб народ назвав перелік хотілок, який вкладеться в один із можливих ваших варіантів? Якщо ні - то, вибачте, це все до сраки, що тут обговорювалось (і ваші гнівні повідомлення теж) і є черговим бредом не зовсім здорової людини. Як там проект із шкодою на МеМЗі і ходовій ЗАЗ? Яка там коробка в цього мутанта?

ВКБ

Цитата: User2108 від 02 Червня 2020, 22:02:59
Цитата: ВКБ від 02 Червня 2020, 21:06:52
Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Я так розумію, у вас є виробнича лінія, комплектуючі, креслення і т.п. , чи зв'язки із заводами, не вистачає лише, щоб народ назвав перелік хотілок, який вкладеться в один із можливих ваших варіантів? Якщо ні - то, вибачте, це все до сраки, що тут обговорювалось (і ваші гнівні повідомлення теж) і є черговим бредом не зовсім здорової людини. Як там проект із шкодою на МеМЗі і ходовій ЗАЗ? Яка там коробка в цього мутанта?
Вибачте, рабськувата позиція. І лайкують бачу ті хто можливо ніколи не народжував деталі з ескізів і креслень та заготівки і не ніс на підприємство мільонні прибутки. Саме інженери організовують чужий бізнес, а не власники...наші власники в основному віджиманти і ячєйкозаймачі та інших витискачі. Від того немає нового...і не буде , поки технократи самі не створять своє чудо приватної або колективної власності, де втручання влади заборонено законом і охороняється Конституцією України і законами.
. І креслення не з марсу прилітають, не віджимаються, а створюються працею не по наказу, а по бажанню об.єднаих людей на таких новостворених підприємствах. То як товариства створити з нуля? Мабуть з ЦК і ГК за настановами та до реєстратора. Як КД створється? Ну мабуть з бажання і штату команди, мета під фінплан, оренда, договори і т.п. Не боги ж горшки обжигають.
Всі хотять просто прийти на роботу, а робоче місце мабуть створюється діями, тобто ви бачите лише результат з кінця...коли воно вже є. Повірте, купа підприємств які чекають замовлення, які пустують і простоює обладнання, розлучаються родини. За рік 200тис. зменшення населення без міграції..це невідновлення біологічне..не хотять народжувати...некомфортна країна стала. Мінус місто за рік. Я вже мовчу про необхідність наповнювати бюддет податками. Авто не робиться все на одному, так можна дійти і до збагачення руди відливу плит і викатки листа. Ні. Все починається з менеджменту, з істоку, теоретичного ляля язиками, потім взваження і фінпрогнозування, потім реалізація, а якими методами, то розгалуження.
Власник тов чи пат ..прат..тобто власник разунку є власник і патенту на бренд, який ще твеба створити. Авто не патентується як винахід, а як промзразок, в даному випаду дизайн кузова, все інше що не плагіюється можливо не підлягає патентуванню і можна використовувати вільно.
Ще раз, купа голодних підприємств які за договором та кресленнями готові співпрацювати. Інвесторів купа...шукаючих як з 1 грн зробити 2. Вкладає 100млн дол...замтри роки їх має, але такі люди хотять гарантії, пакет акцій що і є гарантією. В одному посту не опишеш, але це методи реалізації і шляхи. Питання до Вас теж ...що реалізовувати !? ))))Саме тут імпотенція.
От тому і питаю думку громади славутоводів..власників вітчизняного автопрома, чи є хотєлка?! Не треба питати якогось дозволу якогось дяді ))) не треба бути рабами. Якщо немає знань в як запускається стартап...просто давайте ляля про авто, що точнр безкоштовно і на стадії ляля може заглохнуть, що і є предметом продаж. Що і є методом збагачення від простого робочого до акціонера. Інженер,техідея любої люлини - це джерело достатку при реалізації. Далі лише про авто і на трохирабські закідони не реагую. Я не викладач.
Мораль власна авторська: "У інженера і економіста ідея погана повинна вмерти на папері а не в залізі!  Ринок це кисень, яким дихають суб.єкти підприємницької діяльності і на цей кисень всі мають конституційне право і перекривати кисень спорідно діям ман.яка, якого система все одно вгамує."
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Коли немає ідей починають сканувати нутро ))) пппц низькувато.
Може обмежитись техобговоренням, якщо незнаєте інструкцію користування державою і економікою? ))))
Давайте простіше. Можете перевірити знання. Наприклад  у вас є замовлення, нове українське фемелікар дало вам замовлення на виготовлення і поставку гальмівних колодок, або панель приботів по КД готовому. Просе укласти договір на поставку. От є до вас довіра. Строк - один рік. Ви погодились..все ...от погодиоись
І де буде зупинка не по вашій вині !? Пройдіть основні етапи.!? Тут..в пості одному . З чого почати? )))) якщо нуль ідей...думаю варто замислитись ..що якщо немає теорії..то не буде нічого. І ви не заробите нічого.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Ідея - основа руху. Намагаюсь не хапатись одразу за все, щоби довершити хоч щось. Тому потрібні спільники.
Я так займався апгрейдом своєї славутки: збирав ідеї та частини, а потім познайомився з Олександром 1968, який усе це реалізував та запропонував ще кращі штуки. Усе робилось на його "базі" і мені це обійшлось дешевше, ніж будувати гараж з ямою та заморочуватись усім особисто. Такий собі "народний оутсорс". :)

Виготовлення автомобіля "з нуля" не сильно відрізняється з точки зору організації процесу.

almetr

Ни какой у нас не ноль! Элементарную хрень, которую я заметил в работе мотора4Т, и вам поведал, я ж не на пустом месте заметил. Например есть опыт, хотя и подпольный, в производстве не стандартных деталей для корчей, за которые на заводе говорили - такие сделать не реально.  Или та же ТурбоТаврия построена за минимально возможные деньги, гараздо меньшие если бы мы доверили такую работу известным специалистам. Но самое главное у нас в стране уже все есть, только надо начать производство. Начинать его надо секретно, чтоб не знали ни какие дружественные нам инвесторы, и тут уже все зависит от стукачей внедрённых во все органы. ВКБ  Вам теперь видна разница мировоззрения человека, который занимался реальным производством , хитрых деталей, и Вашим , не оправданно оптимистичным, а если точнее, то Ваше мировоззрение на будущее нашей промышленности, сформировано пропагандой, кому то очень и очень выгодной.

Toris

almetr
Люто плюсую за "секретність", "спеціалістів", "дружніх інвесторів" та "стукачів". Чим пізніше відбудеться "легалізація", тим краще.

Я взагалі за те, щоби таким "підпільним спеціалістам" давали медальку та призначали достойну пенсію одразу після легалізації - хоча би за те, що залишились в країні і не чкурнули до якої цивілізованої "силіконової долини".

YUKON


almetr

А что мы обязательно должны выпустить сертифицированый под Е-5 мотор? Тем более это нарушит секретность ;) а если и выпускать то добиться можно этих норм и без применения убийственных для мотора масел и конструкций.
Кстати эмбарго на экспорт рапса, главного сырья для дорогих смазочных материалов, сможет не хило напугать наших европейских друзей.

User2108

Згідно чинного законодавства, якщо наш суперстартап, хоче вийти на ринок і продавати авто, то автомобілі повинні бути з класом не нижче Євро-5 і пройти ще купу випробувань, для отримання сертифікату відповідності.
Щодо посту-простирадла від ВКБ, красиві слова, гарно звучить, викликає емоційний відгук, агітаційно так. Знову повторю запитання, що там з проектом фабії на ходовій ЗАЗ і двигуні МеМЗ? Можете дати відповідь?

Toris